Archiwum z dnia 2011.03.18
- 00:10 Messi, Beckham, Perry i Rose w kampanii „All Adidas” (wideo)
- 00:11 NK.pl ma nową stronę powitalną
- 00:59 Durczok pozywa Ziemkiewicza za nazwanie go „urżniętym” (wideo)
- 01:08 In-Stat: elementy smartfonów coraz tańsze
- 01:17 Christina Applegate w nowym serialu NBC
- 01:21 Wielki kataklizm w Japonii wpływa na polski rynek
- 01:27 Pary ukrywają przed sobą swoją aktywność online
- 01:31 Produkcja wzrośnie w marcu o 10 proc., a PKB w I kw. o ponad 4,2 proc.
- 01:41 Animacja Cartoon Network z drugim sezonem „The Amazing World of Gumball”
- 01:47 Fitch: rating Polski suwerenny z perspektywą stabilną
- 01:52 IDC: ponad 10 mln tabletów i 6 mln e-czytników sprzedanych w IV kw. 2010 r.
- 01:55 Deficyt sektora finansów publicznych Polski spadnie do 5,8 proc. PKB w 2011 r.
- 01:56 Ulga na dziecko - jak i czy można odliczyć
- 02:08 Ruszyła wiosenna kampania Premio
- 02:08 Wzrost PKB Polski przyspieszy do 3,9 proc. w 2011 i do 4,3 proc. w 2012 r.
- 02:11 Film o Daredevilu z Robertem Pattinsonem
- 02:19 Gold Finance ma jak najszybciej trafić na giełdę
- 02:33 Tomasz Jędrzejczak współpracownikiem Brainshake
- 03:03 Canal+ HD w sieci UPC Polska
- 03:41 Wojna walutowa - luzowanie polityki pieniężnej
- 04:03 Salony w Multikinach reklamują telewizory Philips Ambilight
- 06:43 Koniec podwyżek cen benzyny na stacjach?
- 06:59 Sky News z aplikacją na iPada
- 07:03 Top Secret, Troll i Drywash reklamowane wiosennie
- 07:17 220 mld zł na inwestycje energetyczne w Polsce do 2025 r.
- 08:00 Cerekwicka, Markowska i Popielewicz polecą z Radiem ZET na Zanzibar
- 08:03 „Moc w parze z bezpieczeństwem” w kampanii żelazek Bosch (wideo)
- 08:10 Polskie serwisy o zdrowiu: 8 mln użytkowników, na czele Onet.pl
- 08:17 Rok wojny na konta. Kto zyskał, kto stracił?
- 08:26 Rodzina na Swoim - coraz mniejsza popularność
- 08:45 Szczecin: RMF FM i Radio Maryja mocno w górę
- 08:51 KRRiT: To nieprawda. Nie będzie cenzury internetu
- 09:00 Firmy.net i 5 innych stron w BizOn media
- 09:02 Grupa o2: Goler.pl agreguje 40 futbolowych tytułów
- 09:03 Piwo Łomża znów w telewizji – w kwietniu w wersji Export Miodowe (wideo)
- 09:12 "Lubię to!" na Facebooku bardziej dochodowe niż wpisy na Twitterze
- 09:33 Kto chce kupić Lotos? Gazprom, TNK-BP, MOL, PGNiG i PE
- 09:52 PKO Bank Polski mecenasem gali „Ślad 2011”
- 10:03 Rosoły szlachetne Knorr wsparte reklamami (wideo)
- 10:29 „Kupuj z głową”, czyli sposób na wzrosty cen
- 10:45 Tomasz Bałuk i Magdalena Czaja wśród kandydatów do zarządu SAR-u
- 10:59 TP wśród najlepszych pracodawców
- 11:00 Diesel zaprasza do społeczności głupców (wideo)
- 11:05 MT Development nowym klientem PRS
- 11:12 Coca-Cola: globalna kampania skierowana do nastolatków (wideo)
- 11:21 Telekomy dają zarobić
- 11:29 Nk.pl na Androida budowana wspólnie z Mobile Experts
- 11:48 Zysk z lokaty strukturyzowanej EUR/PLN
- 12:00 Szerokopasmowe Lubuskie – region bez białych plam
- 12:00 Cyfrowy Polsat liczy zyski i inwestuje. Ma 3,434 mln abonentów
- 12:10 Smaczne i zdrowe jedzenie na wagę nagród
- 12:18 Rihanna i Colin Farrell nie są parą
- 13:00 Millward Brown: mBank na czele rankingu Value-D polskich marek
- 13:45 Netia kolejny raz wyróżniona certyfikatem Top Employer
- 14:39 Maria Peszek i Kazimiera Szczuka w Radiu Roxy
- 14:47 Samsung wśród najlepszych pracodawców
- 15:00 “Fakt” i “Express Ilustrowany” nowymi liderami
- 15:08 LED Salonowy
- 15:12 Groupon chce zalać Facebooka swoimi reklamami
- 16:02 “Operacja życie” nie pomaga Jedynce
- 16:12 McDonald's umieści liczbę kalorii w menu
- 17:13 Dzień bez Mięsa - święto wegetarian
- 21:02 3,1 mln widzów ogląda serial “1920. Wojna i miłość”
- 23:02 „You Can Dance” zdecydowanym liderem, ale traci widzów
- 23:33 UE ostrzega Facebooka. Internauta ma prawo zostać zapomnianym