Diesel zaprasza do społeczności głupców (wideo)

Marka odzieżowa Diesel uruchomiła internetową kampanię "Diesel Island". w której zachęca użytkowników do wsparcia całkowicie nowej i głupiej społeczności zamieszkującej odległą wyspę.

km
km
Udostępnij artykuł:

Poprzez społecznościowe gry na Facebooku zintegrowane z witryną włoskiej marki, internauci są zapraszani m.in. do tworzenia i głosowania nad prawem i hymnem społeczności, co ma pomóc w kształtowaniu demokracji na wyspie.

Kampania obejmuje też sześć przygotowanych przez agencję Santo z Londynu klipów wideo znajdujących się w portalu YouTube i na stronie Diesel Island.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"