Archiwum z dnia 2013.09.26
- 02:06 „Zmień okulary na markowe” w kampanii Ray-Ban i Vogue
- 02:48 OS3 promuje nową markę Hasbro Polska
- 03:06 MM64 - słuchawki od Manty za 249 zł
- 04:06 InPost będzie miał 400 nowych punktów w placówkach Kasy Stefczyka
- 08:00 mBank i MultiBank znów najbardziej przyjaznymi bankami
- 08:06 „Usłysz filmy na nowo” w kampanii soundbarów Samsung
- 08:52 Grupa SMT dla TK Telekom
- 09:21 Trzeba napisać od nowa prawo zamówień publicznych
- 09:25 Jak budować szybciej drogi
- 09:31 Inauguracja projektu liderzy w sektorze ochrony zdrowia
- 10:08 Szansa na tańszy gaz, w USA płaci się nawet 4-5-krotnie mniej
- 10:29 Polskie województwa są za mało innowacyjne
- 10:41 Nadeszła pora na ogrodowe rewolucje
- 10:44 Trzeba zamykać nierentowne kopalnie. Nie mogą ciągnąć w dół spółek energetycznych.
- 10:49 Na tablecie ciężko jest tworzyć profesjonalny kontent, ale ich sprzedaż dynamicznie rośnie
- 10:54 Nadeszła pora na ogrodowe rewolucje
- 11:00 O pożyczce należy poinformować fiskusa, inaczej zapłacisz 10 razy więcej
- 11:00 Operacja „Sześciopak”
- 11:00 Błogi relaks z nowymi propozycjami od Deante
- 11:15 Zieleń pięknie opakowana
- 11:27 Nóż, plusz i już
- 11:28 3 czynniki decydujące o rozwoju sektora BPO/SSC w Polsce
- 11:30 Naturalne odmładzanie: nieinwazyjne metody walki z czasem
- 11:34 Jak uniknąć kary fiskusa? Poinformuj o nieprawidłowościach
- 11:42 Żagiel Med z ISO 9001:2008
- 11:45 Samsung Brand Store otwarty w Poznaniu
- 11:48 Kibicuj maratończykom w strefie PZU na Stadionie Narodowym
- 11:52 Urządzanie łazienki – czysta przyjemność
- 12:06 Polskie Radio Kielce nowym liderem, Radio ZET ostro w dół
- 12:20 Będzie drugi sezon serialu "The Bridge: Na granicy"
- 12:29 Justyna Rysiak specjalistą ds. komunikacji zewnętrznej w Jeronimo Martins Polska
- 12:30 W Proama ubezpieczenie dla najemcy
- 12:31 "WPROST biegiem" – specjalnie dla uczestników 35. PZU Maratonu Warszawskiego
- 13:00 Hossa na GPW. Najlepszy wynik od 5 lat
- 13:00 Bank Pocztowy rozszerza ofertę dla mikroprzedsiębiorców
- 13:10 MBA Weekend na Koźmińskim
- 13:16 Nareszcie! Pyszne, idealnie doprawione warzywa na ciepło
- 13:30 Poczta Polska na Ecommerce Trends 2013
- 13:30 Promocja National Geographic i aparatów Samsung NX przedłużona do końca roku
- 13:37 Kręcą filmy, bo lubią matmę
- 13:47 Webasto-Edscha rozwija dach w nowym Jaguarze F-TYPE
- 13:53 Własna kawiarnia? To nie bułka z masłem!
- 14:00 Jest szansa na dobry odbiór telewizji
- 14:05 Wojciech Michalak w kreacji Lemon Sky
- 14:06 Dom.gratka.pl reklamowany w nowej wersji (wideo)
- 14:10 Media-Tech zadba o swoich klientów na forach internetowych poprzez kampanię Online Eksperta
- 14:11 E_misja Interactive 360 z kolejnym projektem dla Polpharmy
- 14:12 Marketing w Google jak spacer w ciemnościach?
- 14:37 Kreacje Dekoral Fashion: Hiszpański salon w ognistych barwach
- 14:39 „Mapa Okazji” – program rabatowy dla klientów Alior Banku i Alior Sync
- 14:40 Verbatim poszerza swoje portfolio lamp LED
- 14:41 Polacy doceniają wyjątkowy smak bananów Chiquita
- 14:44 Filmowe zakończenie lata w Łodzi
- 14:47 Ericsson przedstawia Radio Dot System. Przełom na rynku małych komórek
- 14:54 "Trójwymiarowy" zlewozmywak Jawa
- 15:06 90 proc. Polaków deklaruje postawę fair, tego samego oczekujemy od sektora finansowego
- 15:24 Sebastian Wężyk: z Coca-Cola Poland do Ekstraklasy
- 15:44 Wanny Spa Villeroy & Boch
- 16:06 FoodCare ma zapłacić Dariuszowi Michalczewskiemu 10 mln zł za Tigera
- 16:09 Miej serce dla serca! 29 września – Światowy Dzień Serca
- 16:31 Informator kibica SGP 2013
- 16:35 LG otwiera swoje pierwsze w Polsce centrum serwisowe
- 16:51 Opóźniony film "The Wolf of Wall Street", Martin Scorsese dalej pracuje nad wersją montażową
- 16:55 Prawie połowa e-maili otwierana na urządzeniach mobilnych
- 16:56 "Marek Jackowski" - ostatnia płyta Marka Jackowskiego
- 17:00 FIFA 14 już w Polsce
- 17:06 Orange odpowiada na reklamę Plusa - Baśka wraca do Serca, Rozumu i Neostrady (wideo)
- 17:44 Paul Schrader kontra Lindsay Lohan. “Jestem zdumiony i rozczarowany”
- 17:46 Trwa III nabór do Branżowego Programu Promocji
- 17:48 „Moje podróże” - nowy album Michała Bajora
- 17:55 ALK wysoko w rankingu „Financial Times”
- 18:00 Amazon zapowiada nowe tablety Kindle Fire HDX oraz system Fire OS 3.0 (wideo)
- 18:45 Samsung pracuje nad smartfonami Galaxy F z aluminiową obudową
- 18:50 Robbie Williams wydaje płytę "Swings Both Ways"
- 18:53 Robert De Niro zagra w serialu "Criminal Justice"
- 18:59 Play buduje maszty, 4G LTE do końca 2013 r. w 13 miastach (wideo)
- 19:00 Sprawdzono, jak mocno odporne na upadki są iPhone’y 5C i 5S (wideo)
- 19:02 Michał Boni: polskie priorytety to tańsze e-booki, likwidacja roamingu i ochrona danych osobowych
- 19:02 Alior Sync najlepszym bankiem internetowym w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2013”
- 19:05 „Focus”, „Glamour” i „Gala” dostępne w wersji na tablety
- 19:15 Polkomtel zawiadamia UOKiK o „monopolizacji rynku przez Orange i T-Mobile”
- 19:35 Bezpłatny internet Aero2 z większymi ograniczeniami
- 19:45 Komentarze na YouTubie czekają duże zmiany
- 19:55 “W Sieci Historii” droższe i z filmem DVD
- 20:00 „Magazyn Ekspresu Reporterów” ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma
- 20:06 „Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)
- 20:36 Allegro.pl reklamuje się jako „pełne pomysłów” (wideo)
- 20:40 Viva Polska wprowadza na antenę horrory
- 20:45 Google będzie szyfrować wyniki wyszukiwania
- 20:49 “Logo” z filmem “Szybcy i wściekli”
- 20:55 Kasy Stefczyka bez Artura Żmijewskiego reklamują „pożyczki na każdą pogodę” (wideo)
- 21:03 “Shape” z płytą DVD Ewy Chodakowskiej
- 21:05 Legendarna “Kobra” znów w Teatrze Telewizji
- 21:35 Polsat Play stawia na znanych twórców. “997” i “Czas wojowników” nowościami jesieni
- 21:49 Związkowcy w TVP przedłużają referendum. Brakuje 165 głosów do strajku
- 21:55 Rynek reklamowy 2,8 proc. w górę, 80 proc. więcej na reklamę mobilną
- 22:05 „Po prostu” Tomasza Sekielskiego poniżej miliona widzów
- 23:05 TVP2 wiosną bez serialu “Rodzinka.pl”
- 23:35 Będzie strajk w Gremi Media? Jest spór zbiorowy
- 23:55 Facebook stawia na reklamę mobilną