„Zmień okulary na markowe” w kampanii Ray-Ban i Vogue

Z początkiem października startuje kampania reklamowa okularów Ray-Ban i Vogue (dystrybuowanych przez firmę Luxottica). Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Zmień okulary na markowe”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania okularów Ray-Ban i Vogue będzie eksponować korzyści wynikające z wymiany starych okularów na markowe. Reklamom będzie towarzyszyć promocja cenowa: okulary ze szkłami Ray-Ban za 499 zł, a okulary Vogue - za 399 zł.

Akcja reklamowa - zaplanowana na cały październik - obejmie outdoor, prasę oraz kina.

grafika

Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Traffic Time Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+