Archiwum z dnia 2014.11.05
- 01:16 Marcin Frankowski dyrektorem ds. reklamy internetowej w Infor Biznes
- 01:46 Vanguard PR i Adweb.pl dla Osteomedu
- 01:59 Havas Media Group Conference po raz ósmy
- 02:14 „The Guardian” udostępnia darmowe narzędzie dla dziennikarzy - „Swarmize”
- 07:49 Jak należy zaparzyć herbatę? „W ciągu 6 minut od zaparzenia ma najlepszy smak i aromat”
- 08:30 Przybywa płacących podatek liniowy i ryczałt
- 09:12 PGE: dla czworonożnych przyjaciół
- 09:23 Wyścig Grand Trail des Templiers - fotoreportaż z ultramaratonu
- 09:30 Polskapresse jeszcze mocniej wchodzi na lokalny rynek. Kolejny powiatowy tygodnik w kioskach
- 09:34 Polska gospodarka jest bardziej energochłonna niż niemiecka
- 09:38 POP&ROLL Dawida Kwiatkowskiego już w przedsprzedaży na saturn.pl
- 09:41 Z.U.P.A. - Franke zaprasza na kolejną edycję programu!
- 09:58 Amica symbolem sukcesu 25-lecia
- 09:59 GPW: w najbliższych dwóch latach cały zysk giełdy trafi do inwestorów, chcemy słuchać klientów
- 10:00 Śląska aglomeracja znów z prądem TAURONA
- 10:00 Adamek kontra Szpilka w telewizji Netii
- 10:00 Orzeszki z pieca - nowość marki Felix na rynku
- 10:06 Bezpieczna klatka - bezpłatna aplikacja dla projektantów
- 10:25 Nie patrz na karierę przez dziurkę od klucza! Mobica zaprasza w Łodzi na Drzwi Otwarte
- 10:25 Nie patrz na karierę przez dziurkę od klucza! Mobica zaprasza w Lublinie na Drzwi Otwarte
- 10:25 Nie patrz na karierę przez dziurkę od klucza! Mobica zaprasza w Szczecinie na Drzwi Otwarte
- 10:45 Rekordowy zysk netto ING Banku Śląskiego po trzech kwartałach 2014 roku
- 11:07 Design z SaphirKeramik w sam raz dla koneserów
- 11:08 Dama-N dla koneserów
- 11:08 Coraz większe wydatki polskich przedsiębiorstw na prace badawczo-rozwojowe
- 11:09 Gęsina na św. Marcina. Gęsi smalec na cały rok
- 11:12 Gęsina na św. Marcina. Smalec z gęsi przez cały rok
- 11:20 Poczta wspiera uczniów: najlepsi wyjadą na Igrzyska Olimpijskie
- 11:39 "The Librarians" - nowy serial TNT. Noah Wyle bibliotekarzem
- 11:56 Grupa Ergis po trzech kwartałach 2014 roku: dobre wyniki finansowe pomimo niekorzystnych zjawisk rynkowych w III kwartale
- 12:04 Polskie obligacje atrakcyjne dla inwestorów. Na papierach w euro zaczyna się tracić
- 12:15 PZU jeszcze mocniej związany ze Szlachetną Paczką
- 12:15 Wsparcie dziecka w Proama
- 12:20 Rainbow Tours ma wakacje w każdym gatunku - nowa odsłona kampanii przygotowanej przez Fat Baby
- 12:24 Maciej Dowbor w wyścigu ze szczoteczką w nowej kampanii Oral-B
- 12:37 Budimex wybuduje odcinek drogi ekspresowej S7
- 12:40 mBank wprowadza nowy format placówek i inwestuje w zmienioną sieć sprzedaży
- 12:44 Zdrowy chleb z wypiekacza
- 12:59 Gala Appaward 2014 już 18 listopada w klubie Hybrydy
- 13:00 Jamie Foxx i Benicio Del Toro w filmie "The Trap"
- 13:10 Jon Lovett, twórca przemówień Baracka Obamy, stworzy serial "Anthem”
- 13:19 Koniec serialu "Mentalista", ostatni odcinek 18 lutego 2015
- 13:30 Satysfakcja jest pewna z Mio
- 13:59 Interim Management – innowacja w zarządzaniu wiekiem i firmą
- 14:02 Perspektywy HR na 2015 rok
- 14:14 DTZ staje się prywatną, globalną i niezależną firmą na rynku nieruchomości komercyjnych
- 15:24 Aktywne Święto Niepodległości w H2Ostróg
- 15:33 Obudź się na jesień - akcja ING Życie promująca profilaktykę zdrowia
- 15:40 Rekordowa sprzedaż Wind Mobile po trzech kwartałach 2014
- 15:43 Polscy seniorzy zadbają o swój sen
- 16:00 Android: 30 proc. dla KitKat, ale najpopularniejszy wciąż Jelly Bean
- 16:01 Polscy kierowcy mówią: piętnujemy postawy stwarzające zagrożenie na drodze
- 16:12 Synergia dwóch źródeł ciepła – czy na pewno taniej?
- 16:20 „Dni Bohatera Domu” - pracownicy reklamują Leroy Merlin (wideo)
- 17:18 Małgorzata Górka: z Goldbach Audience do Ad-Vice
- 17:20 Android 5.0 Lollipop w ponad 50 modelach smartfonów
- 17:21 "Jutro" od zespołu LemON (wideo)
- 17:40 Vertis 3510 You - nowy smartfon od Overmax za 199 zł
- 17:50 Dropbox dostępny w Microsoft Office 365
- 18:00 Filmowy zmiastun reklamuje Gripblocker Express (wideo)
- 18:12 Lisa Kudrow chciałaby nakręcić cały nowy sezon "Przyjaciół"
- 18:58 TR INVEST S.A. właściciel Mediaverse i Supersam.pl dołącza do IAB Polska
- 19:00 Podróże w stylu Guliwera reklamują serki Bakuś (wideo)
- 19:04 „Mój pierwszy...” w telewizji TTV. Znane osoby wspominają młodość
- 19:40 Niski poziom i transmisje w TV zniechęcają kibiców piłkarskich do chodzenia na mecze
- 19:42 Think Kong z międzynarodową obsługą Triumph w social media
- 19:50 Radio Mazury zmieni się w Radio ZET Gold
- 20:00 Przejście przez ścianę i breakdance baletnicy reklamują Mitsubishi Outlander PHEV (wideo)
- 20:03 Eurosport z całym Pucharem Świata w skokach narciarskich. Martin Schmitt ekspertem stacji
- 20:04 Szukanie pierwszego startupu reklamuje Poznań (wideo)
- 20:04 Orange Polska dogadał się z Netią. Zapłacił 145 mln zł netto
- 20:05 Taylor Swift znika ze Spotify. "Udostępnianie muzyki w internecie szkodzi sprzedaży płyt"
- 20:10 „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
- 20:15 „Program do czytania” - nowy magazyn o książkach w TVP2
- 20:18 Filmy i seriale TVP trafiły na Ukrainę i do Czech
- 20:20 Discovery Communications z 280 mln dol. zysku w III kw. br.
- 20:25 170 tys. widzów oglądało serial “Zbrodnia” w AXN. Będą kolejne polskie produkcje?
- 20:30 Nergal i Maria Czubaszek obok Pazury i Kwiatkowskiego w świątecznej kampanii Empiku
- 20:50 Maciej Stec dołączył do zarządu Cyfrowego Polsatu
- 21:00 TVN24 liderem stacji tematycznych. TVP Info i TTV w czołówce
- 21:20 Spór o fanpage „Bloomberg Businessweek Polska”. Gremi pozwie PMPG
- 21:25 IKEA testuje sprzedaż internetową
- 21:30 Maciej Kabroński szefem wydań cyfrowych “Faktu”. Michał Wodziński odpowiada za wideo
- 21:40 BBC Brit i BBC Earth ruszą w Polsce 1 lutego
- 21:50 „Wiadomości” na czele dzienników, „Fakty” zyskały 500 tys. widzów
- 22:00 TVP też nie pokaże spotu „Dość olewania”. „Bazuje na negatywnych emocjach i wulgarnych skojarzeniach”
- 22:20 Onet kontratakuje: to plakat „Projektu Test” może być nieautentyczny
- 22:25 naTemat z serwisem o polskich innowacjach, naczelną Katarzyna Zachariasz
- 22:30 20 lat internetowej reklamy banerowej. „Ten format nie zniknie” (opinie)