Archiwum z dnia 2016.03.03
- 01:44 „Mad Dogs” w AXN
- 01:46 Bartłomiej Dwornik: z Grupy Wirtualna Polska do firmy Tomasza Bonka i Marty Smagi
- 09:21 Najnowsze trendy content marketingu w nowym serwisie KRISPOL
- 09:26 Zmiany w przyznawaniu nagród Emmy
- 09:26 Prezes Edyta Petecka została laureatką w plebiscycie "Kobiety Branży Stolarki 2016"
- 09:30 Weź udział w testach pralki Samsung AddWash i zostań jej właścicielem
- 09:31 Stanowisko Media Expert w sprawie nowych założeń do projektu Ustawy o podatku obrotowym
- 09:47 10 reportaży literackich powalczy o Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego
- 09:51 Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych - raport Cushman & Wakefield
- 10:00 Witek Iwański eksperymentuje ze śliwką kalifornijską
- 10:25 Przygotowujemy się do Wielkanocy. Przepis na żurek z jajkiem i frankfurterkami
- 10:33 Polska Organizacja Turystyczna szykuje agencję do promocji na Węgrzech
- 10:36 Pod ochroną szkła
- 10:49 Polsat ma nową stronę internetową (foto)
- 10:59 Filmbox Arthouse w ofercie platformy nc+
- 11:00 RMF FM na czele w Bydgoszczy, duży wzrost Trójki i Jedynki
- 11:04 Kielce stawiają na rozwój programistów!
- 11:19 Linie Emirates otwierają pierwsze w historii bezpośrednie połączenie Dubaj-Auckland
- 11:44 Jednolity Plik Kontrolny - czy przedsiębiorstwa zdążą wdrożyć zmiany na czas?
- 11:54 Dieta bez monotonii. Inspiracje z kuchni wegetariańskiej w codziennej diecie
- 12:04 Otwarcie Auchan Szczecin Galaxy
- 12:07 Powstanie drugi sezon serialu "Fuller House"
- 13:11 W kwietniu premiera serialu "22.11.63" w Fox Polska (wideo)
- 13:24 Wyniki finansowe Alior Banku za 2015 r. - solidny wzrost zgodny z oczekiwaniami
- 13:38 ING Bank Śląski w programie Rodzina 500+
- 14:06 Politechnika Gdańska z rekordową liczbą zgłoszeń patentowych
- 14:17 Assistance pomoże również Paniom !
- 14:21 "The Terror" - nowy serial Ridleya Scotta
- 14:28 „Nas to nie spotka…”, czyli ryzyko informatyczne w branży finansowej
- 14:28 Kaspersky Lab wykrywa trojana Triada atakującego urządzenia z Androidem
- 15:05 Marek Michałowski powołany na Przewodniczącego Rady Nadzorczej LS Tech-Homes
- 15:18 Jennifer Lopez wraca do Epic Records
- 15:34 Najgorsze polskie filmy i najgorsi aktorzy, czyli 5. edycja Nagród Węży
- 15:39 Nabór do przedszkoli miejskich i oddziałów przedszkolnych
- 15:42 Szkolenie dla organizacji pozarządowych
- 15:47 Barometr Providenta: Dzień Kobiet w portfelu mężczyzny
- 15:56 Matematyczna gra miejska tym razem w Łodzi – zapraszają mFundacja i Stowarzyszenie Viator
- 16:48 Agencja INSIGNIA dla ORSALIT® plus smektyn
- 17:04 Welconomy Forum in Toruń – realne decyzje dla polskiej gospodarki
- 17:59 Statystyczny polski kierowca traci w korkach 3,3 tys. zł rocznie. Najgorzej w Krakowie i Wrocławiu
- 18:10 Rafał Kochański: z Agito.pl do eStoreMedia
- 18:22 Jakub Bierzyński: Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i cięć wydatków reklamodawców z branży finansowej i handlowej
- 18:44 Polityka banków centralnych zaważy na kursie polskiej waluty. Frank może podrożeć
- 19:26 IKEA rozpoczyna przegląd globalnej obsługi budżetu mediowego
- 19:29 Szymon Michalik: z Adidas Polska do Red Bull Polska
- 20:20 Włoskie dzienniki „La Repubblica” i „La Stampa” mogą zostać połączone
- 20:44 Piotr Wódkiewicz przeszedł z Zalando do Ubera
- 20:45 Totalizator Sportowy szuka nowej agencji eventowej
- 20:50 Intel Extreme Masters 2016 w Katowicach na żywo z polskim komentarzem w Player.pl
- 20:55 Szef T-Mobile Polska oddaje dzieciom dzień na nartach z prezydentem Andrzejem Dudą
- 20:56 Niższy CIT tylko dla 8 proc. firm
- 21:00 Barbara Sołtysińska uruchomiła indaHash do realizacji kampanii reklamowych z użytkownikami Instagrama
- 21:02 Wrocław, Gdańsk i Poznań z najlepszą reputacją spośród wojewódzkich miast
- 21:03 Bartosz Węgłowski: z Huawei do Coca-Cola Poland Services
- 21:04 Małgorzata Kwilosz dyrektorem marketingu Urgo Polfa Łódź
- 21:05 PKO BP w sferze marzeń dziecka reklamuje Mini Ratkę ze stałą ratą (wideo)
- 21:07 Mindshare Polska zajmie się obsługą mediową Grupy Savencia
- 21:08 Żołnierze z Austro-Węgier reklamują piwo Tyskie jako „najlepsze w naszej historii” (wideo)
- 21:09 „Metrocafe.pl” zwiększa nakład piątkowego wydania do 500 tys. egzemplarzy
- 21:10 Nowa reklama Always przekonuje, że jest za mało kobiecych emotikonów (wideo)
- 21:15 Pentagon zaprasza do współpracy hakerów, będzie płacił za luki wykryte w jego systemach
- 21:15 Internauci kpią z wpadki „Teleexpressu”, tworząc śmieszne opisy filmów
- 21:16 Globalna reklama nowej Toyoty C-HR wyprodukowana przez Papaya Films (wideo)
- 21:17 Po awansie Anieli Hejnowskiej Łukasz Ostrowski nowym szefem Groupon Polska
- 21:18 Rodrigo Sobral na czele jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016
- 21:19 Wójcicki i Jankowski poprowadzą „Newstelegraf” w Polsat News
- 21:20 Andrzej Rybałt zastąpił Tomasza Wybranowskiego na stanowisku szefa Polskiego Radia dla Zagranicy
- 21:23 Lech Wałęsa zamyka konto na Wykop.pl i przenosi się na Facebooka
- 21:25 690 tys. obejrzeń na żywo programu Tomasza Lisa na Onecie i Newsweek.pl
- 21:27 Agnieszka Górniakowska nową prowadzącą „Wiadomości” w TVP1
- 21:27 TBWA zamiast Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Tymbarku w social media
- 21:28 Eleven i Eleven w Vectrze za opłatą w dodatkowych pakietach
- 21:29 Gemius w badaniu AdReal zaczyna mierzyć statystyki reklam internetowych
- 21:29 Fantasia Black i White promowana w opakowaniach od Ani Kruk (wideo)
- 21:30 Facebook zmienia news feed, chce spopularyzować wideo na żywo
- 21:35 „Po stronie obywateli” w sobotnie popołudnia w TVP Info. Rafał Górski prowadzącym
- 21:40 Redbad Klijnstra w TVP Kultura pokieruje pracami nad programem „Na dywanie”
- 21:45 „Kuba Wojewódzki” zyskał 290 tys. widzów. TVN na czele w grupie komercyjnej
- 21:50 Wszystkie dwutygodniki people na minusie w 2015 roku. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”, który stracił 39 proc.
- 21:54 Tylko 500 tys. widzów debiutu „Warto rozmawiać” w TVP1
- 21:59 Zarząd TVP: wycofanie z outsourcingu niemożliwe, dziesiątki milionów złotych kosztów
- 22:05 „Fakty” pokonały „Wiadomości”. Program kierowany przez Marzenę Paczuską stracił 470 tys. widzów
- 22:20 TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)
- 22:30 Kanał TVN24 Biznes i Świat zmienia nazwę
- 23:06 Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne