Mindshare Polska zajmie się obsługą mediową Grupy Savencia

Grupa Savencia, producent serów i produktów mlecznych, wybrała dom mediowy Mindshare Polska do obsługi mediowej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mindshare Polska zajmie się obsługą mediową Grupy Savencia

Do zadań zespołu Mindshare będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów.

Nie ujawniono, na jaki okres została podpisana umowa.

Savencia Fromage&Dairy to firma wywodząca się z Francji. Należą do niej takie marki jak Tartare, Chavroux, Géramont, Alouette czy NaTurek.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"