Assistance pomoże również Paniom !

Na rynku dostępnych jest mnóstwo firm oferujących pomoc w razie awarii, czy to na drodze, czy w domu. Jednak jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Assistance Europ Assistance Polska, Polki nadal najchętniej korzystają z pomocy swoich partnerów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z VII Ogólnopolskiego Badania Assistance wynika, że prawie co czwarta Polka posiada takie ubezpieczenie. Jak zatem z pomocy assistance korzystają Panie?

Okazuje się, że najbardziej przydatną usługą dla kobiet jest ubezpieczenie medyczne, którego chęć wykupienia za dodatkową opłata zadeklarowało 46% Pań. Na drugim miejscu znalazł się assistance samochodowy przydaje się  (41%), dalej pomoc w domu (32%) i assistance podróżny (15%).

Pomocna dłoń partnera

Panie, spytane z czyjej pomocy korzystają w razie nagłej awarii auta deklarują, że niemal co druga z nich (43%) dzwoni do swojego małżonka lub partnera. Z usług firm assistance korzysta  38% kobiet, natomiast co czwarta Pani dzwoni do innych członków rodziny, a 11% udaje się do serwisu samochodowego lub zakładu naprawczego. Panie w 13% korzystają z pomocy znajomych, ale też samodzielnie próbują usunąć usterkę – 5%. Bezpośrednio do pomocy drogowej dzwoni zaledwie 8% ankietowanych Pań, a 2% korzysta ze wsparcia sąsiedzkiego*.

To samo pytanie zadane Panom przyniosło zupełnie inne wyniki. Panowie w 44% korzystają w razie problemów z autem z usług assistance.  Z pomocy znajomych korzysta 24% mężczyzn, a samodzielnej naprawy samochodu podejmuje się 26% Panów.

Usterki i awarie zdarzają się również w domu. I tu podobnie Panie w zdecydowanej większości (59%) proszą o pomoc małżonka/partnera, lub specjalistę od napraw (28%). Z pomocy innych członków rodziny lub znajomych korzysta 10% Pań. Tylko 4% kobiet usuwa usterki samodzielnie. Panie częściej niż w latach poprzednich korzystają z pomocy   assistance domowego, wykorzystuje je 13% badanych kobiet.

- Chcielibyśmy zachęcić Panie do korzystania z usług assistance i tym samym do oszczędzania swoich partnerów czy małżonków. Dajmy Panom odpocząć, a problemami niech zajmą się fachowcy, którzy nie tylko profesjonalnie usuną usterkę, ale też nigdy nam tej pomocy nie wypomną – proponuje z przymrużeniem oka Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Handlowego w Europ Assistance Polska.

* Respondenci mogli zaznaczyć więcej niż 1 odpowiedź  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"