Archiwum z dnia 2017.06.23
- 02:36 Jubileuszowy „Sens” z Joanną Brodzik na okładce
- 11:18 Nowe otwarcie Saturn Szczecin. Z myślą o fanach nowych technologii
- 11:22 Jak zwiększyć widoczność swojej oferty w mediach?
- 11:22 Złota Budowlana Marka Roku 2017 dla ALUPROF
- 11:43 Motowizja w ofercie Netii
- 11:48 Nowe otwarcie Saturn Szczecin. Technologie na wyciągnięcie ręki
- 13:03 Katalog marzeń z pierwszą akcją #chcętoprzeżyć
- 14:04 Kaspersky Lab chroni przed szpiegostwem audio przy pomocy nowej opatentowanej technologii
- 15:35 Jak wykorzystać Agile do poprawy swojej skuteczności osobistej?
- 15:50 OSZ RAFAKO świętował zakończenie roku szkolnego
- 17:33 Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” z Triple PR
- 19:00 Rozwój telekomunikacji i telefonii w Polsce na przestrzeni ostatnich 5 lat
- 19:33 Focus Media Group: Szymon Nessel dołączył, Michał Korczak awansował
- 20:00 „Piękniej od słońca!” - Soraya reklamuje kosmetyki do opalania
- 20:05 Elżbieta Bielakowska: z MediaCom Warszawa do Mediavest
- 20:33 Explore 1403 i Explore 1404 - nowe ultrabooki Kruger&Matz za 999 zł i 1199 zł
- 21:00 Partner of Promotion uruchomiło agencję eventową Silver Plate. Szefem Kuba Śliwiński
- 21:05 X4 Xtreme - nowy smartfon Allview za 1699 zł
- 21:05 „Sport i emocje plus” nowym pakietem Netii
- 21:35 RMF FM, Trójka i TOK FM dominują w Krakowie
- 21:47 "Jurassic World: Fallen Kingdom" - kolejna część "Jurassic World"
- 21:52 Nad Bałtykiem 40 proc. apartamentów kupują zagraniczni turyści. Obcokrajowcy stawiają ma mieszkania w Polsce
- 21:55 Film "Downton Abbey" rusza w przyszłym roku
- 21:55 Szwajcarska waluta ustabilizuje się poniżej 4 zł, a ustawa spreadowa powinna powstać jeszcze w tym roku
- 22:05 „National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I kwartale, rosną „Podróże” i „NG Traveler”
- 22:07 "Find your magic" - "Sokół" w nowej kampanii Axe (wideo)
- 22:08 Netflix zapowiada serial "Wet Hot American Summer: Ten Years Later"
- 22:09 „Polskie zabójczynie” jesienią w CI Polsat
- 22:10 Publicis Groupe rezygnuje - cios dla organizatorów konkursów. „Mentalność excela, uciekną kreatywni”
- 22:11 Sejm przyjął głosami PiS sprawozdanie z działalności RMN i KRRiT
- 22:15 Wojciech Mecwaldowski jako milioner drukujący marzenia reklamuje HP Deskjet GT 5820 (wideo)
- 22:20 Facebook, Google i najwięksi marketerzy będą walczyć ze stereotypami w reklamie
- 22:25 „Powstanie Rock Radia”, „Lato na bogato”, „Klasyczna 10” i „Przystanek Rocka” w wakacyjnej ramówce Rock Radia
- 22:30 Twitter planuje wynagrodzenia dla twórców treści na Periscope
- 22:31 „Gru, Dru i Minionki” - nowy magazyn dla dzieci Wydawnictwa Egmont
- 22:32 „Supa Strikas” - nowy dwumiesięcznik dla dzieci w portfolio Egmont
- 22:33 Metamorfoza "Z Życia Wzięte": zmienia się cena, format i objętość
- 22:35 Czasopismo „Teletubbies” wraca na rynek w nowej odsłonie
- 22:36 „Gazeta Wyborcza” ujawnia rozmowy Michała Lisieckiego i szefa Amber Gold. „Włączę w to ‘Wprost’”
- 22:38 Jerzy Janczak dalej prezesem ZKDP
- 22:41 Katarzyna Adamiak-Sroczyńska i Tadeusz Płużański rano w Polskim Radiu 24 za Wiktora Świetlika i Krzysztofa Świątka
- 22:42 Serwisy Agory dostępne w sieci reklamowej Facebook Audience Network
- 22:43 Telewizja Polska: nie przepłacamy artystów, którzy mają wystąpić na festiwalu w Opolu
- 22:43 TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych, HGTV zyskało najwięcej
- 22:43 Firmy angażujące się w sponsoring coraz lepiej oceniane, Orlen najbardziej znanym sponsorem
- 22:44 Sejm przyjął nowelizację ustawy o sporcie, do definicji włączono sport elektroniczny. „Symboliczne otwarcie na środowisko esportu”
- 22:44 Kpiny dziennikarzy z pytania reportera TVP Info do posła PO i słów Cejrowskiego o Tusku. „Misja godna abonamentu” (wideo)
- 22:45 Kolejne nominacje dla Polaków w Cannes. Na shorlistach agencje Bardzo, FCB i DDB&tribal
- 22:46 Onet z nową stroną mobilną w technologii PWA. „Większości atutów natywnych aplikacji w przeglądarce”
- 22:50 Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rządowych fake newsów
- 22:51 „Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, Tylko „Rzeczpospolita” na plusie
- 22:55 Rada Mediów Narodowych zaniepokojona "atakami" polityków wobec dziennikarzy, szczególnie TVP
- 22:58 Przeciętny Polak ogląda telewizję przez 4 godz. i 36 min dziennie
- 23:00 Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)
- 23:22 Instytut Nowych Mediów wprowadza magazyn „Wszystko co najważniejsze”. Prof. Michał Kleiber redaktorem naczelnym
- 23:33 53 procent Polaków ma zaufanie do mediów, najpopularniejszym źródłem newsów TVN
- 23:44 Koniec serwisu VUMag.pl. Onet stawia na Ofeminin
- 23:49 Razem chce bojkotu Cisowianki za antyaborcyjne działania jej wiceszefa. Internauci bronią marki, producent: jesteśmy neutralni