Reklamy z sieci Audience Network są wyświetlane na mobilnych stronach Agory z wykorzystaniem technologii header bidding. Kampanie są realizowane według tych samych zasad targetowania, pomiaru i emisji, jak te obowiązujące na Facebooku.
Za implementację rozwiązań Facebook Audience Network w tym serwisach odpowiada Yieldbird, spółka z Grupy Agora zajmująca się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej.
- Rozbudowa oferty reklamowej w obszarze social media i programmatic jest dla nas ważnym kierunkiem rozwoju, a integracja z Facebookiem to naturalna konsekwencja tych działań. Dzięki temu reklamodawcy mogą kupować reklamy w otoczeniu naszych wysokiej jakości treści, wykorzystując przy tym niezwykle precyzyjne dane Facebooka - mówi Andrzej Purchla, szef działu rozwoju produktu reklamowego w Gazeta.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pawel-stremski-gazeta-pl-wideo-na-facebooku-wydawcy-w-social-media ##
Agora to pierwszy polski wydawca, którego serwisy są w ofercie Facebook Audience Network. Z siecią współpracują w tym zakresie m.in. „Washington Post”, Daily Mirror, Shazam, The Huffington Post i India Today Group.











