Archiwum z dnia 2017.08.22
- 02:40 „Midnight, Texas” i „Z Nation” w AXN Black
- 02:41 Neuronica wybiera do współpracy Quality Public Relations
- 09:28 Vision Group prowadzi komunikację Międzynarodowego Instytutu Republikańskiego
- 10:53 Kucharze z Sosnowca zwycięzcami konkurs kulinarnego „Gęsina nie tylko na św. Marcina”
- 12:10 Nowe regulacje w zakresie pracowników tymczasowych.
- 12:10 Nowe regulacje w zakresie pracowników tymczasowych.
- 13:38 6 powodów, dla których powinieneś rozszerzyć swoją strategię marketingową o mobile marketing
- 15:15 Elektryczne wspomaganie - gadżet czy sojusznik?
- 15:16 Raciborska Izba Gospodarcza partnerem konkursu „Firma Przyjazna Mieszkańcom”
- 15:26 Zmiany w marketingu Getin Noble Banku
- 16:40 Grzegorz Kańduła założył agencję Amooco
- 19:06 Spółka PushAd Sofware dołącza do Grupy AdNext
- 20:00 Panasonic wprowadza ekrany LFV8 do tworzenia ścian wideo 4K, cena: 14,3 tys. zł
- 20:50 „Neva Left” - animowany Snoop Dogg dla dorosłych
- 20:56 Co trzecia nowa firma upada w ciągu pierwszego roku. Powody to bardzo niska rentowność i problemy z finansowaniem
- 21:00 Lenovo z Asetek: chłodzony cieczą Lenovo Legion Y920 Tower od 2399 euro (wideo)
- 21:26 W sklepach małoformatowych wartość sprzedaży w górę, mniej transakcji. Mocno w górę masło, w dół piwo i lody
- 21:33 Acer: konwertowalny laptop Nitro 5 Spin dla okazjonalnych graczy od 1199 euro
- 21:36 40-letni "Przyjaciele z uniwerku" z drugim sezonem
- 21:48 Wzruszający zwiastun "Outlandera"
- 22:00 LenVitol promowany w telewizji hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”
- 22:05 Intel wprowadza procesory Core 8. generacji, zapowiada 40-procentowy wzrost wydajności
- 22:08 Polsat Media zaczyna sprzedaż czasu reklamowego w Da Vinci Learning
- 22:11 Szymon Majewski ratuje Macademian Girl smartfonem w reklamie Plusa (wideo)
- 22:14 Mecz siatkarski Polska-Serbia bezpłatnie w Ipli
- 22:20 Tradycyjny z Ludwina w reklamach przypomina, jak smakuje prawdziwy makaron
- 22:21 „CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. 8,4 tys. egz. ostatniego numeru „Chipa”
- 22:22 Plushak na siłowni reklamuje Plush Abo (wideo)
- 22:30 Michał Kazimierczak po 4 latach odchodzi z Young&Rubicam Group Poland
- 22:31 Czy Google płaci Apple 3 mld dolarów rocznie za domyślną wyszukiwarkę w iOS? Analitycy Bernstein Bank twierdzą, że tak
- 22:33 „Minecraft: Oficjalny Magazyn” i „DC SuperHero Girls” – dwa nowe magazyny od Egmont Polska
- 22:33 Ruszyły zdjęcia do filmu "Mamma Mia! Here We Go Again"
- 22:34 Dziadek do orzechów wykorzystuje kryzys Tigera do własnej promocji
- 22:35 Polsat i TVN liderami, „Fakty” i Festiwal weselnych przebojów ratingowymi hitami
- 22:38 Biedronka zapowiada kontynuację promocji „Gang świeżaków” (wideo)
- 22:39 TVN Style, Polsat Play i TVN Turbo najchętniej oglądanymi stacjami lifestylowymi w lipcu
- 22:39 Barbara Niedziela i Jacek Studziński zajmą się strategią w Isobar Poland
- 22:41 Ruszyły zdjęcia do „Pod wspólnym niebem”. W obsadzie Bukowski, Szwedes i Szykulska
- 22:42 „Miasto skarbów” od 14 września w TVP2. Emisja w czwartkowe wieczory
- 22:43 Nowy katalog IKEA w 7 mln egz., wspiera to kampania pod hasłem „Niech żyje Dom!” (wideo)
- 22:44 Polska gra „Serial Cleaner” z szansami na ekranizację w Hollywood
- 22:45 „Tło”, „Pod pressją” i „Durczokracja” nowościami Polsatu News
- 22:53 GIS krytykowany za kampanię „Mądra dziewczynka pilnuje drinka”. „Przykład szeroko rozumianej niekompetencji” (opinie)
- 22:55 2,8 mln widzów Festiwalu weselnych przebojów, 1,6 mln - Top of the Top a 1,4 mln - Gwiazd letniego nieba
- 23:00 Rada Mediów Narodowych chce wyjaśnień od szefostwa TVP ws. odwołania Marzeny Paczuskiej przez Twitter. „Byłby to zły sygnał”
- 23:04 Telewizja Polska i Jacek Kurski pozywają „Fakt”: premie dla Joanny Klimek merytoryczne, 9 osób dostało wyższe
- 23:11 MSZ cofa pieniądze dla TV Biełsat. Jacek Kurski: Potrzebuję potwierdzenia, czy państwo chce likwidacji tej stacji
- 23:44 Rada Reklamy apeluje do marketingowców: posługujcie się symbolami patriotycznymi odpowiedzialnie i stosownie
- 23:47 Agata Rowińska szefową telewizji wPolsce.pl. „Pełnowartościowa stacja publicystyczno-informacyjna”
- 23:55 Żurkowska o odkupieniu Metra: marka z silną pozycją, zamierzamy działać w ramach koncesji KRRiT