„Minecraft: Oficjalny Magazyn” i „DC SuperHero Girls” – dwa nowe magazyny od Egmont Polska

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe dwumiesięczniki. „Minecraft: Oficjalny Magazyn” to tytuł kierowany do fanów popularnej w naszym kraju gry Minecraft, zaś „DC SuperHero Girls” jest przeznaczony dla uczennic pierwszych klas podstawówki. Ceny czasopism to odpowiednio 19,99 oraz 9,99 złotych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
„Minecraft: Oficjalny Magazyn” i „DC SuperHero Girls” – dwa nowe magazyny od Egmont Polska

Według zapowiedzi wydawcy dzięki lekturze „Minecraft: Oficjalnego Magazynu” czytelnicy będą mogli zapoznać się z pracą zespołu tworzącego grę Minecraft w biurze Mojanga (producenta gry) w Sztokholmie. Przybliży im ono także liczne niesamowite konstrukcje tworzone przez członków minecraftowej społeczności. Z myślą o tych, którzy chcą podszlifować swoje zdolności w dziedzinie budowania przygotowano 14 stron wskazówek i porad dotyczących wznoszenia budowli z bloków, wraz ze szczegółowymi opisami i wykresami.

grafika

Zawarte w czasopiśmie informacje są przedstawiane przez czterech bohaterów wymyślonych przez Mojang specjalnie na potrzeby magazynu: Sparks, Beara, Scout i Monty’ego pojawiających się również w specjalnym komiksie tworzonym we współpracy z Mojangiem.

„Minecraft: Oficjalny Magazyn” trafi do sprzedaży 22 sierpnia br. w cenie 19,99 zł i będzie się ukazywać co dwa miesiące w objętości 52 stron. Czasopismo skierowane jest do czytelników powyżej 8 lat. Tematem pierwszego numeru jest przygoda na oceanie. Oprócz tego w wydaniu znajdą się: przewodnik odkrywcy, wskazówki jak zbudować piracką wyspę, okręt i ładunek wybuchowy TNT, a także wszystko o Ocean Monuments, komiks oraz inne materiały i wskazówki. Redaktorem naczelnym „Minecraft: Oficjalnego Magazynu” jest Artur Skura.

grafika

Drugim dwumiesięcznikiem zapowiedzianym przez Egmont Polska jest „DC SuperHero Girls”, którego odbiorcami mają być głównie dziewczynki w wieku wczesnoszkolnym.

Wiodącymi postaciami czasopisma są komiksowe bohaterki: Wonder Woman, Poison Evy, Harley Quinn, które doczekały się swoich odpowiedniczek dedykowanych młodszemu odbiorcy. Dziewczynki do tej pory mogły śledzić ich losy w filmach na DVD czy filmikach emitowanych na kanale YouTube, teraz według zapowiedzi wydawcy będą mogły bawić się z bohaterkami również na łamach pisma „DC SuperHero Girls”.

grafika

W poszczególnych numerach na czytelniczki mają czekać teksty, komiks o perypetiach superbohaterek oraz test i strony „zrób to sama”. Na łamach magazynu pojawią się również gry, zabawy i łamigłówki z udziałem np. Wonder Woman, Super Girl czy Bat Girl.

grafika

Cena egzemplarza wyniesie 9,99 zł, a pierwszy numer dostępny będzie od 22 sierpnia br. Wprowadzenie magazynu wsparto kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów telewizyjnych, a także kampanię na kanale YouTube i w mediach własnych Egmontu. Redaktor naczelną „DC SuperHero Girls” jest Joanna Malinowska.

W wypadku obu dwumiesięczników Egmont Polska nie informuje jaki nakład mają pierwsze numery zapowiedzianych tytułów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"