Tradycyjny z Ludwina w reklamach przypomina, jak smakuje prawdziwy makaron

Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna makaronów jajecznych Tradycyjny z Ludwina. Jest współfinansowana ze środków unijnych. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Demo Effective Launching.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Ogólnopolska kampania makaronu Tradycyjny z Ludwina (Polmak) jest skierowana do kobiet odpowiadających za zakupy spożywcze i przygotowywanie domowych posiłków. Działania promocyjne potrwają do listopada br.

Projekt jest dofinansowany ze środków unijnych, w ramach programu „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio, internet, outdoor, prasę cyfrową, kino oraz mobile. W spocie wziął udział prezes firmy Polmak - Grzegorz Polak.

Za koncept kreatywny i strategię kampanii odpowiedzialna jest agencja Demo Effective Launching. Za planowanie i zakup mediów do całej kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"