Archiwum z dnia 2018.03.27
- 01:59 „Kruk. Szepty słychać po zmroku” mierzy wyżej niż „Belfer” i ma potencjał na bycie hitem (opinie)
- 03:46 Dentsu inwestuje w Perform Group
- 04:27 Carsharing będzie dostępny w Warszawie. Do dyspozycji 300 aut osobowych i 20 dostawczych
- 05:22 Allview: nowy flagowiec X5 Soul z Deep Face ID
- 09:11 Medisept przedłuża współpracę z Consulting’n more
- 10:03 Unique One przygotuje konkurs Nestlé
- 11:43 Wielkie zatrzęsienie na multimedialnym stoisku Grupy OKNOPLAST podczas targów w Norymberdze
- 11:47 Baterie kuchenne z praktycznymi rozwiązaniami
- 11:51 Ubezpieczenie pracownika to zysk – także dla pracodawcy
- 12:44 IoT – jak jeszcze lepiej wykorzystać wartość generowanych danych?
- 13:28 W jaki sposób obcokrajowcy szukają pracy w Polsce – wyniki badania
- 13:39 Automotywacja, czyli jak nie tracić zapału podczas poszukiwania pracy
- 14:19 Non Stop Gaming – chrupki w kształcie przycisków gamepada
- 14:47 Wielkanocny koszyczek pełen symboli
- 15:50 Biuro podróży TUIi rozszerza współpracę z Syzygy Warsaw
- 17:51 Kolejne modele pralek Top Loader już w Polsce
- 19:19 38PR & Content Communication, Brandscope i CEC Government Relations w gronie ZFPR
- 19:48 Planet PR wypromuje projekt Run IT in Armenia
- 20:28 Alimenciarzy znów przybywa, w sumie mają 11,5 mld zł długów
- 21:00 Amerykańscy weterani w kampanii przeciw powszechnemu dostępowi do broni
- 21:03 Schulz brand friendly będzie promować Politan jako pracodawcę
- 21:16 mPTech: nowa marka tabletów SmartView. Modele 7 3G i 9.6 3G za 249 zł i 399 zł
- 21:36 Polsat zwiększył udziały w TV Spektrum
- 21:37 Maspex poszerza ofertę o bezcukrowy napój H2Owoc
- 22:00 Samsung: przedsprzedaż Galaxy S9 i S9+ lepsza niż Galaxy S8 i S8+
- 22:03 Tencent, Alibaba i China Mobile najbardziej wartościowymi markami w Chinach
- 22:05 Kora i Jimek nagrali nową aranżację "Krakowskiego spleenu" Maanamu dla ING Banku Śląskiego
- 22:06 Majonez Dekoracyjny i Sos Chrzanowy Winiary reklamowane w internecie
- 22:07 Javier Bardem jako Hernan Cortes w nowym serialu Amazona
- 22:08 Cykl dokumentalnych filmów Martyny Wojciechowskiej w Travel Channel
- 22:09 Lidl ułatwi zakupy osobom z autyzmem dzięki "Cichym Wieczorom"
- 22:11 RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Radio ZET wyprzedziło TOK FM i Trójkę
- 22:15 Swarovski wybiera agencję Publicis 133 do globalnej obsługi kreatywnej
- 22:19 Indykpol ruszył z przetargiem na obsługę digital
- 22:22 Kamikaze będzie reklamować piwo Somersby w internecie
- 22:25 Według 38 proc. Polaków w naszym kraju nigdy nie zniknie gotówka
- 22:28 Coraz więcej treści w social media z YouTube i Instagrama, coraz mniej na blogach i forach internetowych
- 22:30 Przed debiutem na giełdzie Spotify zapowiada 96 milionów płatnych użytkowników i 6,6 miliarda dolarów przychodu
- 22:31 Wszystkie domowe urządzenia będą podłączone do internetu. W centrum idei smart home stanie inteligentna lodówka
- 22:32 Facebook przegrywa w walce o zaufanie Amerykanów z Amazonem, Google i Microsoftem
- 22:32 Ustronianka partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski do 2022 roku
- 22:34 Robert Lewandowski na okładce „Elle Man”. Pierwszy numer Oliviera Janiaka
- 22:35 Polacy korzystają z internetu przez ponad 2 godziny dziennie, najdłużej na Mazowszu
- 22:35 W 2017 roku pirackie serwisy miały ponad 300 miliardów odsłon, Polska poza pierwszą dziesiątką
- 22:35 Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak w kampanii Cheetos
- 22:36 Polacy w pracy cenią bardziej atmosferę niż benefity pozapłacowe
- 22:37 „Demakijaż” Krzysztofa Ibisza w Polsat Cafe gromadzi 65 tys. widzów
- 22:37 770 tys. widzów „Magazynu 997”. TVP1 wiceliderem rynku
- 22:38 Mirosław Szczepanik dziennikarzem sportowym Radia ZET
- 22:38 Katarzyna Adamkiewicz na czele działu social media GoldenSubmarine
- 22:39 Facebook z zarzutami o gromadzenie historii połączeń i SMS-ów. „Nie zapisujemy treści rozmów ani wiadomości”
- 22:39 Fokus TV pokaże nowy serial dokumentalny „Misja Skarb”
- 22:39 Zatrudnienie rośnie, ale tylko w połowie województw
- 22:40 Zalando wchodzi na rynek kosmetyków, uruchamia kategorię Zalando Beauty
- 22:42 Agencja PZL współpracuje z SentiOne
- 22:44 PKP Intercity wybrało Agencję Warszawa do działań w internecie
- 22:44 PublBox z pierwszą kampanią od Biura Podróży Reklamy
- 22:46 Tylko 26 tys. widzów „Między słowami” Hanny Lis w Polsat Cafe
- 22:47 Axel Springer inwestuje 143 miliony euro w Purplebricks, brytyjską firmę z segmentu nieruchomości
- 22:48 Facebook na trzy doby zablokował profil dziennikarki Ewy Wanat. „Przez mój felieton”
- 22:49 HBO GO dostępny w Polsce bez umów z operatorami. Cena: 29,90 zł miesięcznie
- 22:49 FTC rozpoczyna śledztwo w sprawie Facebooka, akcje serwisu w dół o 6 procent
- 22:50 Julita Ziółkowska po roku pracy odchodzi z Grupy ZPR Media
- 22:50 „Big Music Quiz” ogląda 1,6 mln widzów w TVP2. Od kwietnia program przeniesiony do TVP1
- 22:51 Zmalały wpływy reklamowe RMF FM, mocno w górę Radio ZET i Eska (TOP10)
- 22:52 RMF FM nowym liderem we Wrocławiu. Stacja wyprzedziła Trójkę
- 22:54 Polska Fundacja Narodowa: rejs Kusznierewicza na 100-lecie niepodległości kosztuje 3 mln zł rocznie, jacht trafi do akademii morskiej
- 22:55 Telewizja Polska uruchomiła serwis Poland in English
- 23:05 Powstanie film „Kobiety mafii 2” Patryka Vegi, premiera na początku 2019 roku
- 23:11 Wojciech Czuchnowski: nie zamieszczę dobrowolnie przeprosin, PiS stworzył mafijne państwo
- 23:22 Piłkarski cykl od „5 sposobów na…” w kampanii piwa Warka (wideo)
- 23:44 Joanna Pawlak za Jacka Świderskiego na czele Wirtualna Polska Media, Adam Plona prezesem Domodi