Lidl ułatwi zakupy osobom z autyzmem dzięki "Cichym Wieczorom"

Irlandzki oddział sieci supermarketów Lidl zmienia zasady działania swoich sklepów, by ułatwić zakupy osobom cierpiącym an schorzenia ze spektrum autyzmu. Koncept "Cichych Wieczorów" zakłada, że w każdy wtorek od 18:00 do 20:00 w sklepach nie będzie hałasu i jaskrawego oświetlenia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl ułatwi zakupy osobom z autyzmem dzięki "Cichym Wieczorom"
fot. materiały prasowe

"Ciche Wieczory" będą stopniowo wdrażane od 2 kwietnia, we wszystkich 194 placówkach Lidla w Irlandii i Irlandii Północnej. W każdy wtorek w godzinach 18-20 w sklepach nie będą emitowane głośne reklamy ani komunikaty z megafonów, wyłączona zostanie także muzyka i dźwięk skanerów przy kasach. Oświetlenie placówek będzie słabsze, a osoby z autyzmem będą mogły robić zakupy z psami przewodnikami, będą również uprzywilejowane w kolejkach do kas. Klienci otrzymają również mapki sklepu, dzięki którym łatwiej znajdą konkretne produkty.

Pomysł przeszedł w ubiegłym roku fazę pilotażu w kilku irlandzkich sklepach Lidla i spotkał się z ciepłym przyjęciem wśród klientów.

Lidl zachęca lokalne organizacje pomagające osobom z autyzmem do prowadzenia kampanii informacyjnych  na temat schorzenia w czasie trwania "Cichych Wieczorów". 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele