Archiwum z dnia 2018.03.30
- 03:07 Dariusz Jemielniak: czy usługi wideo, internet rzeczy i samochody autonomiczne mogą „zapchać” sieć?
- 09:46 Wendy West: polskie seriale cechuje prawdziwa kinowa jakość (wywiad)
- 12:17 Herbapol - idealny wybór na Wielkanoc!
- 12:35 AVALON z nagrodą TopBuilder
- 13:01 Agencja 19 Południk dla Gemini Park Tychy
- 13:11 Twórca „Big Brothera” przejął holenderską agencję informacyjną ANP
- 17:13 Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki: ze Ströer Digital Media do Selectivv Mobile House
- 17:56 „#wiecejemocji” w kampanii promującej aparat Canon EOS M50
- 17:59 Mitsubishi wybrało Critical Mass jako pierwszą w historii marki globalną agencję kreatywną
- 20:47 Martin Renaud globalnym szefem marketingu w Mondelez
- 20:47 Empik otwiera 250. salon, w sumie 2,5 tys. zatrudnionych
- 20:55 Sergio Lopez dyrektorem ds. produkcji na Europę w McCann Worldgroup
- 20:58 30 stacji bez dodatkowych opłat w promocji Cyfrowego Polsatu
- 21:23 Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme
- 21:30 Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
- 21:57 Policjanci omyłkowo przeszukali dom dziennikarki Trójki. Przeprosiny po interwencji dyrektora stacji
- 22:00 Zakaz handlu w niedzielę problemem? Opinie Polaków podzielone
- 22:04 Marzena Mrozik nie jest już dyrektorem ds. relacji inwestorskich i PR w Polnordzie
- 22:06 Nokia przygotuje system GSM-R i sieć telekomunikacyjną dla PKP PLK
- 22:11 Dietetyk sportowy promuje batony proteinowe Bakalland Ba! (wideo)
- 22:11 Lechia Gdańsk pożegnała się z pracownikami działu prasowego, odchodzą m.in. Jakub Staszkiewicz i Daria Wollenberg
- 22:14 Blue Technology: nowe laptopy Hyperbook z procesorami Intel Core 8 generacji
- 22:24 Polo TV na czele kanałów muzycznych, MTV Music Polska o 67 proc. w dół względem VIVA Polska
- 22:27 LinkedIn oferuje firmom publikowanie reklam wideo
- 22:29 Aleksandra Kubicka odchodzi z funkcji PR managera Grupy OLX
- 22:37 Reklamacje podróży w transporcie drogowo-kolejowym także w internecie
- 22:39 Rafał Bochenek pełnomocnikiem ministra środowiska ds. szczytu ONZ w Katowicach
- 22:39 23 odkodowane kanały w wiosennej promocji nc+
- 22:41 Robert Kubica przez rok będzie reklamował Grupę Lotos, logo firmy na jego kombinezonie
- 22:41 GIODO doradza jakie dane trzeba chronić w ramach RODO
- 22:44 GoldenSubmarine ze stałą obsługą reklamową piwa Leżajsk
- 22:44 Merlin Group wyemituje 20 mln akcji dla swoich obligatariuszy i 10 mln dla menedżerów
- 22:45 Play wprowadza ofertę na kartę dla rodzin i nowy pakiet solo, w reklamach Jarosław Bieniuk z dziećmi
- 22:47 Dawid Podsiadło w kampanii reklamującej Credit Agricole
- 22:48 Szefowie Animexu, Indrolu i Skiby promują ofertę mięsną Rzeźnik w sklepach Lidl (wideo)
- 22:54 Robert Lewandowski i Gal Gadot reklamują smartfon Huawei P20 Pro (wideo)
- 22:58 Wyborcza24.pl, Wykop24.pl i Supereskpress.pl zmieniły nazwy na niekojarzące się z „GW”, Wykopem i „Super Expressem”
- 22:59 Dane 10 tys. osób współpracujących z TVP znalazły się w internecie. „Błąd naprawiony, sprawa wyjaśniana”
- 23:00 Telewizja Polsat zadowolona ze startu wiosennej ramówki. „Bardzo dobrze oceniamy nowe pozycje”
- 23:05 Facebook kończy współpracę z firmami zbierającymi dane o użytkownikach. „To rozwiązanie wizerunkowe i strategiczne”
- 23:10 TVP Info krytykowane za twitterową sondę ze słowami Rachonia i Cejrowskiego: „homoharem czy homoburdel?”
- 23:11 „Gazeta Wyborcza” zmienia lokalne magazyny: nowe tytuły i makiety, więcej humoru i treści tworzonych przez czytelników
- 23:22 KRRiT w 2017 roku wydała 24,65 mln zł, a do budżetu odprowadziła 24,11 mln zł
- 23:33 Wirtualna Polska chce wypłacić 27,8 mln zł dywidendy, po 96 groszy na akcję