Archiwum z dnia 2018.06.12
- 10:51 Cykl „Lubelskie? Naturalnie” w National Geographic
- 11:54 „Imperium 4” od 17 czerwca w FOX
- 12:19 Kaliskie Grześki okrzyknięte Hitem Handlu 2018
- 12:27 Zdecydowana akceptacja Klientów jeszcze przed wprowadzeniem na rynek szafy VX25
- 12:55 Polsat Music ze specjalną oprawą na czas trwania mundialu w Rosji
- 13:13 Konto Oszczędnościowe Getin Banku bezkonkurencyjne w rankingach Rzeczpospolitej i Bankier.pl
- 13:23 MK Media prowadzi komunikację Expo Łódź
- 13:59 Grupa Skanska reklamuje budowę warszawskiego osiedla Holm House
- 14:14 Deloitte przez kolejne trzy lata partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej
- 14:35 Alior Bank poszuka startupów na Impact’18
- 14:55 Wyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu z inteligentnym domem
- 15:03 Baterie z elastyczną wylewką
- 15:10 PGE Marką Godną Zaufania dla firm
- 15:20 ROG Swift PG27UQ - nowy gamingowy monitor Asusa w przedsprzedaży za 10 999 zł (wideo)
- 15:46 Wakacyjny niezbędnik dla rodziców
- 16:24 Millenialsi częściej zabierają zwierzęta na wakacje…. i lepiej z nimi wypoczywają.
- 18:03 Czym kierują się Polacy wybierając materiał termoizolacyjny?
- 18:36 Podkarpacie promuje ofertę turystyczną z vlogerami
- 19:18 Havas Engage Warsaw z obsługą wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe
- 19:22 Volskwagen Group Polska wybiera Q&A Communications do obsługi Skody
- 20:00 R200 - kompaktowy wideorejestrator Navitel za 149 zł
- 20:26 Michał Garwacki: z szefa Synermedia na marketing managera GTV Poland
- 21:17 Bernadetta Byrska dyrektorem ds. rozwoju projektów wydawniczych treści premium w Grupie Onet-RAS Polska
- 21:44 CD Projekt RED pokazał trailer Cyberpunk 2077
- 21:45 Linux Polska po raz pierwszy odświeża identyfikacją wizualną
- 21:50 Podwójna kara za jazdę na gapę przynosi efekty
- 21:59 Lody, gofry i wafle Furore! z identyfikacją wizualną od San Markos
- 22:00 Józef Wacnik przedstawicielem Polskiego Radia w EBU Technical Committee
- 22:05 „Glow 2” od 29 czerwca w Netflixie (wideo)
- 22:08 Platforma marketin9 – pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
- 22:11 Film "Whitney" w kinach od 6 lipca
- 22:13 Andrea Pirlo szuka idealnej drużyny na mundial w kampanii McDonald’s i Uber Eats (wideo)
- 22:20 Klaudia Dawidko odpowiada za PR Citroena i DS, Tomasz Mucha przeszedł do Mercedesa
- 22:21 „Światowe przygody Dory” i „Mistrzowie futbolu Nick” - nowe gry mobilne Nickelodeon
- 22:26 Marcin Rosiński gospodarzem pasm informacyjnych w TVP Info
- 22:29 Polski akcent we francuskim projekcie Heinekena "Warzenie to bogactwo"
- 22:30 TVP1 nowym liderem, TVP2 w dół. Mecz Polska-Chile i „Barwy szczęścia” hitami tygodnia
- 22:31 Kasztelan w kolejnej odsłonie kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" zachwala jęczmień (wideo)
- 22:31 Elon Musk zapowiada aktualizację Tesli do auta autonomicznego
- 22:32 Katarzyna Nosowska i Eldo promują plebiscyt na nazwę ulicy w Browarach Warszawskich (wideo)
- 22:32 CI Polsat będzie nadawał w HD, Polska pierwszym rynkiem w Europie
- 22:32 „Skarb Kibica” ze 236 stronami na mundial
- 22:33 SkyCash: do 10 zł zwrotu za zakup biletu kartą Visa
- 22:34 „The Good Cop” od 21 września w Netflixie. Grają Tony Danza i Josh Groban
- 22:35 Ostatni sezon „House of Cards” pojawi się na Netfliksie w tym roku
- 22:36 Krzysztof Litwinek na czele Publicis Consultants, Katarzyna Koper odchodzi
- 22:36 Artur Boruc śpiewa z kibicami romantyczną piosenkę w spocie ForBETu (wideo)
- 22:37 Brytyjscy nadawcy zainwestują 125 mln funtów w platformę Freeview aby walczyć z Netflixem i Amazonem
- 22:38 Joanna Mąkosa: z TOK FM do Radia ZET
- 22:39 VML Poland: Paweł Loedl za Michała Wolniaka chief strategy officerem, odchodzi Agnieszka Grzmkowska
- 22:39 „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I kwartale, tylko „Automobilista” na plusie
- 22:40 KRRiT przedłużyła koncesję dla Radia Eska na 10 lat
- 22:42 Netflix poleci na Marsa
- 22:43 1,08 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 stacją trzeciego wyboru
- 22:44 Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Grupy Lotos
- 22:45 Gliński: media tworzyło wielu współpracowników SB, to dalej ma wpływ. Czabański: media publiczne nie tylko z racjami rządu
- 22:45 Mistrzostwa świata w lotach narciarskich w TVP. Jest nowa umowa
- 22:45 Klienci banku Pekao mogą korzystać z Blika
- 22:47 Blowek z najpopularniejszym polskim kanałem na YouTubie, wyprzedził Sylwestra Wardęgę
- 22:48 Serwisy i systemy internetowe administracji państwowej niedostępne wskutek awarii
- 22:48 RMF FM nowym liderem w Rzeszowie. Eska awansowała na podium
- 22:49 Joanna Kulig, Leszek Lichota, Kinga Preis i Krzysztof Pieczyński w serialu TVN „Pułapka” (wideo)
- 22:50 TVN przeprasza Katarzynę Zielińską za materiał w „Na językach” z jej sobowtórką palącą w ciąży
- 22:55 Firmowymi pieniędzmi Martin Sorrell miał płacić za prostytutki. Kulisy odejścia szefa WPP
- 22:55 „The Last of Us: Part II”, „Call of Duty: Black Ops 3” i „Ghost of Tsushima” wśród nowości Sony na E3
- 22:58 LifeTube i Gamellon razem z Szeri Szeri i DDOB, będzie wspólna oferta
- 23:00 Publicis Groupe oficjalnie nie będzie na Cannes Lions 2018, ale o nagrody powalczy 399 kampanii autorstwa jej agencji
- 23:22 Public relations stygmatyzowany w mediach "nie bez winy PR-owców i polityków"
- 23:33 Grupa Onet-RASP znów przed Wirtualną Polską, w dół Interia (Gemius/PBI z maja)
- 23:55 Dagmara Leszkowicz redaktor naczelną The First News
- 23:58 2 mln widzów opolskiego festiwalu. TVP1 liderem rynku