Średnia oglądalność odcinków 12. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 2 marca do 8 czerwca br., wyniosła 1,08 mln widzów, co przełożyło się na 8,08 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.40.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-o-mnie-sie-nie-martw-osmy-sezon,7171442897651841a ##
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zainteresował 1,54 mln osób.

W porównaniu do wiosny ub.r. widownia serialu spadła o 140 tys. osób. Dziesiątą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,22 mln osób przy udziałach na poziomie 8,94 proc. w 4+, 11,70 proc. w 16-49 oraz 10,85 proc. w 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-na-sygnale-tvp2-w-sezonie-2017-2018,7171441433577089a ##
Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. „Taniec z gwiazdami”, „The story of my life” i filmy fabularne, co dało mu 15,23 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. filmy i „Big Music Quiz”; 11,45 proc.), a czwarty - TVN (pasmo filmowe; 8,08 proc. - udział taki sam jak TVP2, ale stacja miała minimalnie niższy średni AMR).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była czwarta.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 12” wyniosły 7,55 mln zł. Dla porównania ósma seria zarobiła z reklam 6,39 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-za-marzenia-nowy-serial-tvp2,7171443207415425a ##












