Archiwum z dnia 2018.06.25
- 04:46 Nowa animacja „Woolly i Pip” w Polsat JimJam
- 10:24 Agnieszka Płochocka-Tereszczuk event managerem w El Padre
- 12:12 Odżywki do paznokci „10 w 1” od ChiodoPRO
- 12:57 Rosyjscy sportowcy w kampanii Nike "Never asks"
- 13:46 LoveBrands Relations ponownie dla Novo Nordisk
- 14:26 Cieszy oko kolorami - czajnik SEK81 marki PRIME3
- 14:39 Rowery elektryczne Blaupunkt dla niej i dla niego!
- 15:01 Panasonic Toughbook FZ-T1 - wzmocniony 5-calowy tablet z Androidem od 1270 euro
- 15:39 Nowe tekstury marki Chapel Parket
- 16:42 Getin Noble Bank podpisał umowy operacyjne z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym
- 18:39 David Beckham, Elton John i inni projektują limitowaną edycję butów adidas
- 19:55 M4B digitalizuje europejskie placówki KFC
- 20:08 RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje na podium
- 21:38 „Dwójka na miejscu - Znaki Niepodległej” w Programie II Polskiego Radia
- 21:45 Peter Fonda przeprasza za sugerowanie, że syn Donalda Trumpa powinien być zamknięty z pedofilami
- 21:49 Superstacja zmieniła ramówkę. „Finał dnia” nie nakłada się już na emitowane w Polsat News „Wydarzenia 22.00”
- 21:51 Polscy menadżerowie mają skłonność do nadmiernej krytyki. To podcina skrzydła pracownikom
- 22:05 TVP ABC nadal zyskuje widownię. Nicktoons z największym spadkiem w maju
- 22:11 Alexa od Amazona obsłuży gości hoteli Marriott
- 22:12 Tomasz Lis skrytykował okładki „Faktu” i „Przeglądu Sportowego” po porażce polskich piłkarzy. „Słabizna”
- 22:20 KRRiT zorganizuje Okrągły Stół Mediów poświęcony reklamie suplementów diety
- 22:25 Kreatywność - kryzys wieku średniego (relacja z Cannes Lions 2018)
- 22:27 Program „To był dzień na świecie” zawieszony na czas wakacji, ma powrócić jesienią ze zmianami
- 22:27 Rekordowe zainteresowanie filmem "Zimna wojna"
- 22:28 „Fakt” i „Przegląd Sportowy” liderami prasowymi na Facebooku, „Auto Świat” przed „Gazetą Wyborczą” (TOP 20)
- 22:29 GroupM: wzrost inwestycji na reklamę o tym roku sięgnie 4,5 proc.
- 22:30 Piotr i Paweł: płatności aplikacją mobilną bez podchodzenia do kasy
- 22:31 SE.pl zasięgowo przed Fakt.pl - w górę Wyborcza.biz i Forsal.pl (serwisy dzienników)
- 22:31 Michał Piotrowski z Advisors przechodzi do Stars
- 22:31 Kieszonkowy format "Claudii" na wakacje
- 22:31 "Spider-Man: Far From Home" - premiera w 2019 roku
- 22:32 Dominik Branny za Erica Poiriera prezesem Makro Polska
- 22:33 Szef Xiaomi z rekordową nagrodą 1,5 mld dolarów w akcjach koncernu
- 22:33 Powstanie serialowa wersja filmu "Laleczka Chucky"
- 22:35 „Kasa za szkolnego asa” - zniżki za piątki i szóstki w promocji sklepów MediaMarkt
- 22:36 Amerykański sąd zezwala na pobieranie podatków od sklepów internetowych
- 22:36 Unilever chce, żeby przy jego obsłudze pracowały osoby z różnych agencji kreatywnych
- 22:36 Google pozwoli mierzyć odległości i powierzchnię w Google Earth
- 22:37 Amerykańskie kino zdominowane przez białych reżyserów, kobiety i mniejszości etniczne na marginesie
- 22:37 Województwo małopolskie za ponad milion zł będzie promować ochronę powietrza
- 22:37 Mikrobudżety - nowa propozycja PISF dla młodych twórców
- 22:38 Youtube wprowadza sklepy z gadżetami i płatne kanały, aby pomóc zarabiać twórcom
- 22:38 Allegro ma 4 mln użytkowników dziennie, AliExpress przed polskimi elektromarketami (Top10)
- 22:39 Samsung wybiera w przetargu agencję do obsługi social media, zlecenia broni VML
- 22:40 Facebook szykuje funkcję kontrolującą czas spędzany w serwisie
- 22:41 Martin Sorrell przerwa milczenie, zdradza kulisy odejścia z WPP i swojego nowego biznesu
- 22:41 Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w kwietniu, „Tygodnik Siedlecki” stracił najwięcej
- 22:42 Jaworzno będzie testować autonomiczne autobusy
- 22:43 TVN24 najbardziej opiniotwórczym medium w maju, wysoko Wirtualnemedia.pl
- 22:43 Lipcowe wydanie „Czterech Kątów” w niższej cenie
- 22:44 Polacy na potęgę rozmawiają i korzystają z internetu za granicą. Duże straty dla telekomów
- 22:44 "The Conners" - powstanie spin-off "Roseanne", ale bez Roseanne Barr
- 22:45 Grand Prix w Cannes Lions 2018 m.in. za reklamy McDonald’s, Tesco, Apple, Comedy Central, Nike i Microsoftu (wideo)
- 22:45 13,6 mln widzów meczu Polska-Kolumbia w TVP1 i TVP Sport
- 22:46 2,1 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN liderem w grupie komercyjnej
- 22:46 Jakub Ogiński dyrektorem marketingu napojów i wody w FoodCare
- 22:46 Polskie Radio Literatura kolejną stacją Polskiego Radia w DAB+
- 22:46 39 proc. polskich firm zatrudnia pracowników spoza Unii Europejskiej. Najczęściej w budownictwie i przemyśle
- 22:47 930 tys. widzów wiosennych odcinków „Alarmu!” w TVP1
- 22:48 Szef komunikacji Netflixa zwolniony za rasizm
- 22:50 Polsat Newsplus 2 zastąpi kanał Polsat News 2
- 22:55 RMF FM liderem w największych miastach, Radio ZET zyskało najwięcej
- 22:58 Bez zmian we władzach Gemiusa po przejęciu przez Szymona Rutę
- 23:00 Nowy właściciel Radia ZET u przewodniczącego KRRiT. „Chcieli się przedstawić”
- 23:00 TVP zadowolona z wpływów ze stref kibica i TVP 4K na mundialu. „Przychody trzykrotnie wyższe niż zakładaliśmy”
- 23:20 Nadawcy telewizyjni będą mogli decydować, kiedy emitować dłużej reklamy. Najwięcej zyska TVP?
- 23:22 Tomasz Sekielski zebrał już ponad 126 tys. zł na dokument o pedofilii w Kościele. „Ten film należy się ofiarom”
- 23:30 Polskie Radio pozwala dyrektorowi Jedynki współpracować z „Gazetą Obywatelską” Kornela Morawieckiego, wykupuje w niej reklamy
- 23:33 Maciej Twardowski: Jak zdobyć 13 Lwów w Cannes?