LoveBrands Relations ponownie dla Novo Nordisk

Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg firmy farmaceutycznej Novo Nordisk. W ramach zlecenia przygotuje kampanię społeczno-edukacyjną w obszarze diabetologii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół LoveBrands Relations realizuje ten projekt po raz kolejny. Odpowiada za kontynuowanie działań w ramach tegorocznej odsłony akcji. Działania obejmą realizację strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, PR ekspercki, eventy oraz CSR.

Kampania jest odpowiedzią na globalną inicjatywę Novo Nordisk "Razem zmieniamy cukrzycę”.  

Za obsługę projektu odpowiada dział komunikacji zdrowotnej, którym kieruje Marta Domańska, senior communications expert.

Strony nie podają, na jaki okres zawarto umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów