Archiwum z dnia 2018.08.02
- 00:47 PFN w kampanii o Powstaniu Warszawskim przypomina wsparcie aliantów dla Polaków (wideo)
- 10:48 Cushman & Wakefield obsłuży sprzedaż Zepter Business Center
- 13:42 Anna Hruszka i Michał Karolczyk dołączyli do Semahead
- 15:22 Mistrz Cydru pilnie poszukiwany - druga edycja konkursu
- 17:48 „Zielony” popiół – drugie życie surowca
- 17:52 Piękne życie krów w reklamie Bio Mleka Ekologicznego od OSM Piątnica (wideo)
- 18:40 Tetra Pak klientem PR Hub
- 19:45 Radio Jura wyprzedziło Radio ZET i Trójkę w Częstochowie w I półroczu, RMF FM liderem
- 21:20 MullenLowe MediaHub i Mediaplus Warsaw w przetargu POT na kampanię promującą Polskę
- 22:11 „Złomowisko PL 7” od 29 sierpnia w Discovery Channel
- 22:16 LG Electronics otwiera laboratoria do badań nad sztuczną inteligencją
- 22:17 Huawei daje tablety za złotówkę na start sezonu „back to school”
- 22:20 Coraz większa konsumpcja ryb na świecie. Portugalczycy zjadają nawet 90 kg rocznie na osobę, Polacy tylko 12 kg
- 22:21 Andy Zonfrillo globalnym prezesem Magny
- 22:22 4 sierpnia odbędzie się II Ogólnopolska Biesiada Cygańsko-Słowiańska. Transmisja w TVP3
- 22:23 Piotr Glinkowski założył platformę Brand Boosters, będzie obsługiwać sektor MŚP
- 22:23 McDonald's z limitowaną kolekcją monet na 50. urodziny Big Maca
- 22:26 Eurosport pokazuje ME w Glasgow i Berlinie
- 22:29 Kolejna edycja Festiwalu weselnych przebojów w Telewizji Polsat
- 22:33 Kanały Polsat Sport Premium na pozycjach nr 333 i 334 w Cyfrowym Polsacie
- 22:34 Pilar Boschetto i Juan Aponte w dziale kreacji 180heartbeats Jung von Matt
- 22:36 75. Tour de Pologne na żywo w Telewizji Polskiej (plan transmisji)
- 22:37 Ministerstwo Cyfryzacji przypomina o możliwości zgłoszenia utraty dowodu osobistego przez internet
- 22:38 Przekąski Salatino promowane hasłem "W moim tempie"
- 22:38 Pierwsze odcinki „M jak miłość” w ofercie TVP VOD
- 22:40 Ukraińcy zadowoleni z pracy w Polsce, ale niemal 60 proc. wyjedzie po otwarciu niemieckiego rynku
- 22:41 Justyna Piszczatowska i Krzysztof Markowski w „Dzienniku Gazeta Prawna”
- 22:43 Michał Gostkiewicz: z Gazeta.pl do Wirtualnej Polski
- 22:44 MTV Polska i Comedy Central w telewizji Play Now, pakiety Extra i Fun połączone
- 22:45 Facebook i Instagram pomogą użytkownikom kontrolować czas spędzany w serwisie
- 22:46 Ostatni sezon „Miejsc nieznanych” z Anthony Bourdainem pojawi się jesienią
- 22:46 Przeglądarki internetowe: Chrome nie zwalnia tempa, w dół Firefox
- 22:47 Google szykuje na chiński rynek ocenzurowaną wersję wyszukiwarki
- 22:47 12 mln zł na kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd” od PKP PLK
- 22:48 Przepisy Ewy Wachowicz na opakowaniach Coca-Coli
- 22:48 Enea wybiera agencję do obsługi w social mediach
- 22:48 "The Woman's Hour: The Great Fight to Win the Vote" - Hillary Clinton zrobi serial o sufrażystkach
- 22:49 Francja wprowadza całkowity zakaz używania smartfonów w szkołach
- 22:49 Sprzedaż smartfonów w II kwartale zmalała. Liderem Samsung, Huawei wyprzedził Apple
- 22:50 „Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
- 22:51 Onet uruchamia newslettery tematyczne od swoich czołowych dziennikarzy
- 22:52 Sieć perfumerii Douglas po 50 latach zmienia logo. „#doitforyou” w reklamach (wideo)
- 22:54 Value Media miał w ub.r. większe wpływy, ale mniejszy zysk
- 22:55 RMF FM stawia na treści wideo w internecie. „Oglądalność sięga kilkudziesięciu tysięcy”
- 22:56 TVP prowadzi rozmowy dotyczące zakupu kolejnych imprez sportowych. Będzie sublicencja Ligi Mistrzów?
- 22:57 Agata Młynarska przeprowadzi gruntowną metamorfozę rozwodników. „Eks-tra zmiana” jesienią w TVN Style
- 22:59 Endemol Shine Polska ze wzrostem wpływów i zyskiem. Planuje centra produkcyjne dla „Big Brothera” i „Fear Factor”
- 22:59 Powstanie nowa wersja serialu "Alf"
- 23:11 NASK zaproponuje KRRiT własną wizję nowego pomiaru telewizji i radia
- 23:22 W ciągu miesiąca kurs Agory spadł o 30 proc. „Niepewność związana z planami dużych wydatków nie pomaga”
- 23:33 Polsat liderem - udany lipiec TVP1, TVP2 i TVP Sport. Hitem finał mundialu
- 23:47 Allegro z 1,59 mld zł wpływów i 242,2 mln zł zysku operacyjnego. 99 mln zł z reklam