Archiwum z dnia 2018.09.12
- 00:11 „Polityka” nie przedłużyła umowy z Rafałem Wosiem. Dziennikarz chciał dalej pracować w tygodniku
- 00:35 „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „DGP” i „Puls Biznesu” z pustymi pierwszymi stronami - apelują o przyjęcie dyrektywy o prawie autorskim
- 02:46 Premiera nowych iPhone’ów będzie transmitowana po raz pierwszy na Twitterze
- 04:10 Platinium Cast wypromuje Orbico Salon Professional
- 10:48 Sascha Hümmerich szefem Avis Budget Group w Polsce i Czechach
- 12:03 Galaktus PR dla Pro-Gamer by Yumisu
- 12:29 Świeża Bazylia i El Padre partnerami Kongresu 590
- 12:53 Caroline Gardiner dyrektorem ds. zarządzania w Cushman & Wakefield
- 13:07 Makro Polska po raz siódmy głównym sponsorem „MasterChefa” w TVN
- 13:43 „American Horror Story: Apokalipsa” w FOX
- 15:58 Instytut Staszica zaniepokojony kolejnym postanowieniem sądu o zakazie rozpowszechniania materiałów medialnych
- 16:02 Certyfikowane okna o zwiększonej odporności na włamanie teraz w ofercie KRISPOL
- 16:11 Informacja PGE Obrót dla Klientów spółek Energia dla Firm i Energetyczne Centrum
- 17:31 Łukasz Dziedziński, Arkadiusz Leszko, Karolina Mann i Krzysztof Dębski w Chimney
- 17:57 Wybrane mecze Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych w nc+
- 18:34 Najnowsza innowacja marki Persil
- 18:39 Nowe technologie to nowe możliwości biznesowe - Rusza Sophos Partner Roadshow 2018
- 21:20 Tini Sevak nowym szefem ds. widowni i danych w CNN International Commercial
- 21:29 Metropolia Poznań szuka agencji do kampanii promującej dbanie o czyste powietrze
- 21:35 TVN Style, HGTV i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych w sierpniu
- 21:47 Przestrzeń wiodącą agencją marki Nałęczowianka
- 22:03 FedEx Express oficjalnym sponsorem Ligi Europy UEFA przez kolejne trzy sezony
- 22:05 Drugi sezon serialu "9-1-1". Trzęsie się ziemia w Los Angeles
- 22:10 Eksport przyspiesza, ale jeszcze szybciej rośnie import
- 22:11 Rebecca Messina pierwszym szefem ds. globalnego marketingu w Uberze
- 22:12 Tony Hall, szef BBC: Rezygnujemy z mniej popularnych treści, postawimy na sprawdzone serwisy i młodszych odbiorców
- 22:17 Kayah ponownie w kampanii Meloradia
- 22:22 Melissa Benoist powraca jako "Supergirl"
- 22:23 Carrefour kończy serię reklam z Napoleonem, stawia na „Act For Food” (wideo)
- 22:28 Wyciek danych klientów Neo24.pl, sklep apeluje do użytkowników o zmianę haseł
- 22:30 Suzuki zamiast Kolportera sponsorem tytularnym stadionu Korony Kielce
- 22:32 Polską specjalnością są luksusowe łodzie
- 22:33 Orange powraca na fotel lidera internetu mobilnego w Polsce
- 22:35 "Zakup, który się zwraca" w kampanii pralek Samsung QuickDrive
- 22:38 Woda Żywiec Zdrój dla dzieci z wizerunkami bohaterów „Gwiezdnych Wojen”
- 22:38 Viola Davis w filmie "Wdowy" na pogrzebie męża
- 22:39 Pomiary widoczności reklam będą certyfikowane, IAB Europe wybrała audytorów
- 22:39 Inea promuje nową ofertę hasłem „Czas wyrównać rachunki”
- 22:40 „Poczuj się jak Małgosia Rozenek” od 15 września w TVN Style
- 22:41 Core PR, SM-PR i CreativeHarder z United Brands of Biznes chcą promować dla TVP digitalizację archiwalnych produkcji
- 22:41 „The Cove" - nowy serial The CW. Za projekt odpowiada Robert Zemeckis
- 22:42 "Queen America" z Catherine Zetą-Jones. Premiera 21 listopada na Facebooku
- 22:43 Maciej Musiał robi unboxing w reklamach Konta dla Młodych w PKO BP (wideo)
- 22:44 „Jeden dzień - wart całe życie" hasłem kampanii na temat samobójstw młodzieży
- 22:45 Zebra opowiada o kakao z Ghany w reklamie gorzkiej czekolady Wedel (wideo)
- 22:45 „Gazeta Wyborcza” przyzna nagrodę im. Krzysztofa Millera za materiał fotograficzny roku
- 22:45 Polsat Games zaprezentował logo. Start pierwszego października
- 22:46 Minister kultury odcina się od „Kleru”: nie dałem ani grosza na ten film, to poprzednie dyrektorki PISF
- 22:47 Dacia w reklamach „otwiera zupełnie nowe możliwości”. Publicis Poland przygotowała kampanię na 7 rynków europejskich
- 22:47 Piotr Nisztor i Cezary Gmyz muszą przeprosić Jana Pińskiego za sugerowanie kupowania narkotyków
- 22:48 Robert Stanilewicz po 17 latach rozstaje się z Grupą TVN. „Rozpoczynam własną drogę”
- 22:49 Ikea przygotowała sequel kultowej reklamy sprzed 16 lat
- 22:50 Wydawnictwo Bauer ogranicza współpracę z Ruchem. ZPR Media czeka na 10 mln zł
- 22:50 Magdalena Dobrzyńska: z Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej na rzeczniczkę Polskiej Fundacji Narodowej
- 22:51 Koniec współpracy Roberta Lewandowskiego z Gillette
- 22:51 Netprof zmodernizuje sieć produkcyjną Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
- 22:57 „Kocham szycie” - nowy miesięcznik Wydawnictwa Burda. „Uzupełnienie segmentu advisory & crafting”
- 22:58 Profile Macademian Girl na Facebooku i Twitterze zaatakowane przez hakerów
- 22:59 Parlament Europejski przyjął dyrektywę ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym
- 23:00 Strony główne: WP.pl minimalnie przed Onetem, Gazeta.pl wyprzedziła o2.pl, TVN24 przyciąga na najdłużej
- 23:05 Komisja Europejska chce zlikwidować sezonową zmianę czasu, kraje unijne zdecydują o tym samodzielnie
- 23:11 Komisja Etyki TVP: portal TVP.info naruszył zasady etyki dziennikarskiej
- 23:22 Carrefour stawia na produkty ekologiczne i omnichannel. Będzie wspierać polskich rolników
- 23:35 Maciej Orłoś rusza z autorskim kanałem na YouTube. „Nie traktuję tego biznesowo”