Archiwum z dnia 2018.10.24
- 02:18 Agnieszka Więdłocha i Izabela Kuna w „Drunk History - Pół litra historii 2”
- 03:24 Ahava PR rozpoczyna współpracę z SCSF Concept Store
- 08:37 Cztery marki Grupy Empik obsługiwane przez Bright Agency
- 10:07 Zasada działania sprzęgła hydraulicznego i korzyści ze stosowania
- 10:18 Henryk Kania intensyfikuje współpracę z Energylandią
- 10:27 Stwórz wyjątkowy nastrój z głośnikiem Bluetooth z oświetleniem LED - BT25LAMP
- 10:28 Anna Pocenta managerem ds. reklamy w wydawnictwie Kukbuk
- 11:58 Niezbędnik niemowlaka, czyli jak skompletować pierwszą wyprawkę
- 12:14 Wysoka sprzedaż Oranżady Hellena jesienią i zimą
- 12:39 Thomas Crampton na stanowisku global chair of the digital practice w Edelman
- 13:04 Sprawdź, czy z Twoim krążeniem żylnym jest wszystko w porządku – odpowiedz na kilka pytań!
- 13:46 IKEA przedłuża współpracę z Hash.fm
- 14:57 Słoneczna Ukraina w Polsce - premiera win Koblevo
- 17:14 Nowa jesienna paletka od ChiodoPRO „Colors of the Wind”
- 18:22 24/7 Communication prowadzi kampanię employer brandingową Toyoty
- 19:30 Rolnicy i pracownicy cukrowni promują Cukier Królewski
- 20:09 Świat Prasy uruchomi 250 sklep w Polsce
- 22:00 Małgorzata Pietkun w departamencie komunikacji korporacyjnej PGE
- 22:02 RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu w II i III kwartale. Awans Eski na drugie miejsce
- 22:05 Gabriel Olszewski odpowiada za globalny marketing marki Johnnie Walker
- 22:07 Social Sharks nowa agencja social media
- 22:11 Agata Żyźniewska i Wojciech Portnicki w zespole kreacji Plej
- 22:15 „Są wybory, które łączą” w reklamach piwa Tyskie
- 22:16 Nokia 7.1 w Polsce za 1499 zł (wideo)
- 22:20 Credit Agricole z Dawidem Podsiadło reklamuje pożyczkę gotówkową „na małe i duże życzenia” (wideo)
- 22:20 Anna Lipińska przeszła z Codemedia do Booost
- 22:22 Katie Holmes w sequelu horroru "The Boy"
- 22:23 Amazon otworzył w Londynie swój pierwszy pop-up store w Europie
- 22:25 Sztuczna inteligencja mówi w reklamie smartfona Huawei Mate 20 Pro (wideo)
- 22:29 Kruger&Matz: nowy smartwatch Style 2 za 299 zł
- 22:30 „Tygodnik Solidarność” powiesił na swojej siedzibie plakat „Dekomunizacja”, odpowiada na banner „Konstytucja” na Sądzie Najwyższym
- 22:30 Whoopi Goldberg w filmie "Nobody's Fool" nie chce rozmawiać z Tiffany Haddish
- 22:31 Reżyser reklamy „Orange is The New Black” z Magdą Gessler w impresariacie Nest Warsaw
- 22:31 Związkowcy w Agorze i TOK FM: sprzeciwiamy się represjom wobec strajkujących w PLL LOT
- 22:32 60 proc. polskich studentów pracuje, tylko dla 22 proc. z nich motywacją są pieniądze
- 22:33 Z aplikacji „Mój T-Mobile” korzysta 150 tys. użytkowników
- 22:34 KRRiT ma wolne częstotliwości. We Wrocławiu i Szczecinie po Radiu Bajka
- 22:35 Millenium wprowadzi Apple Pay
- 22:35 "Dlaczego jesteśmy kreatywni?"- opowiadają o tym Angelina Jolie, Quentin Tarantino i David Bowie
- 22:39 Bogna Wojciechowska account managerem w United PR
- 22:39 Toya uruchomiła interaktywny serwis fitness. Jest on dostępny dla abonentów operatora
- 22:40 CD Projekt Red wprowadza na rynek darmową grę „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana” oraz „Wiedźmin: Wojna Krwi” w cenie 99,99 złotych
- 22:41 Ponad 84 proc. Polaków ma dostęp do internetu. Komputer w prawie 83 proc. gospodarstw domowych
- 22:41 Film „7 uczuć” podbija kina. Blisko 370 000 widzów w 10 dni
- 22:42 Plus wprowadza oferty Internetowy Mix i Rozmowny Mix w cenie od 30 do 50 złotych
- 22:43 Orlen otworzył pierwszą stację w formacie drive through
- 22:43 „Pasjonaci czy wariaci” kolejną produkcją TLC Polska. Premiera 3 listopada
- 22:44 Netia i Nokia dostarczą internet kablowy o prędkości 1 Gb/s
- 22:44 Urszula Dudziak, Marek Napiórkowski i Barbara Wrońska z Mateuszami Trójki 2018
- 22:45 Emily Blunt w filmie "Mary Poppins powraca". Premiera 25 grudnia
- 22:47 Aflofarm, Unilever i Polkomotel z mniejszymi wydatkami na reklamę po trzech kwartałach (Top10)
- 22:50 Prawnicy Doroty Rabczewskiej i Emila Stępnia chcą pozwać Agorę za reportaż w „Dużym Formacie”
- 22:51 eobuwie.pl planuje wejście na giełdę, prawie połowę wpływów ma z zagranicy
- 22:54 Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
- 22:54 Dodatkowy dzień wolny od pracy 12 listopada. Przedsiębiorcy zszokowani
- 22:56 Polsat liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Najwięcej straciło TVP Info, rekordowy wzrost TV Puls i Nowa TV
- 22:56 Ścieżki zakupowe Polaków. „Polskie firmy muszą dysponować całościową strategią w online i offline”
- 22:59 Facebook zapowiada nową wersję Messengera. Będzie prostszy w obsłudze, tylko 3 główne zakładki
- 23:04 Andrzej Duda: media w Polsce są wolne, nie mam na nie wpływu
- 23:11 Librus i Vulcan.net.pl przyciągają bardziej niż Wikipedia. Bryk.pl zyskał, w dół Sciaga.pl i Bab.la (top serwisów edukacyjnych)
- 23:14 Rada Mediów Narodowych zgodziła się na zmianę statutu PAP w związku z połączeniem z PW „Rzeczpospolita”
- 23:22 TVN będzie dalej swatać w reality „Ślub od pierwszego wejrzenia”. Czwarty sezon za rok, startują castingi
- 23:30 Telewizja Polska chce wiedzieć jak wygląda na tle konkurencji
- 23:33 Tomasz Wybranowski pisze list otwarty do Rady Mediów Narodowych. „Wykrwawia się Polskie Radio”