CD Projekt Red wprowadza na rynek darmową grę „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana” oraz „Wiedźmin: Wojna Krwi” w cenie 99,99 złotych

Firma CD Projekt Red wprowadziła na rynek darmową grę „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana” i płatny tytuł „Wiedźmin: Wojna Krwi” w cenie 99,99 zł. Obie gry są osadzone w uniwersum „Wiedźmina” i przeznaczone dla użytkowników komputerów PC.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
CD Projekt Red wprowadza na rynek darmową grę „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana” oraz „Wiedźmin: Wojna Krwi” w cenie 99,99 złotych

„Gwint: Wiedźmińska Gra karciana” była wcześniej dostępna w wersji beta, teraz CD Projekt Red udostępnił jej oficjalną wersję. „Gwint” oferuje rozgrywkę pomiędzy graczami, w której rywalizują oni ze sobą za pomocą kompletowanych w trakcie gry kart. Minigra pojawiła się po raz pierwszy w grze „Wiedźmin 3: Dziki Gon”, a później została wydzielona jako odrębna rozrywka online.

„Gwint” jest dostępny za darmo (z wbudowanymi mikropłatnościami), na razie z gry mogą korzystać jedynie użytkownicy komputerów PC. Wersje na konsole zostały zapowiedziane na początek grudnia br.

Oprócz „Gwinta” CD Projekt Red wprowadził też do sprzedaży grę „Wiedźmin: Wojna Krwi” osadzoną w świecie stworzonym wcześniej przez serię „Wiedźmin”.

Jak zapowiada producent „Wojna Krwi” to gra role-playing łącząca eksplorację, unikatowe zagadki i bitwy karciane, w której gracze powracają do pełnego mrocznych opowieści świata Wiedźmina. Historia gry koncentruje się na Meve — zaprawionej w boju władczyni dwóch Królestw Północy, Lyrii i Rivii.

Gra jest dostępna w cenie 99,99 zł, na razie wyłącznie w wersji na komputery PC. Podobnie jak w wypadku „Gwinta” wersje przeznaczone na konsole Xbox i Playstation są przewidziane na początek grudnia br.

Obecnie najbardziej oczekiwaną grą CD Projekt Red jest „Cyberpunk 2077”. Niedawno firma spotkała się z roszczeniami ze strony Andrzeja Sapkowskiego, autora cyklu powieści o Wiedźminie, który zażądał 60 mln zł ze sprzedaży gry „Wiedźmin” opartej na jego prozie. Grupa kapitałowa CD Projekt w pierwszym półroczu br. osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 168,4 mln zł. Zysk netto spółki wyniósł zaś 52,43 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii