Archiwum z dnia 2018.11.19
- 03:01 Ahava PR dla Immergas Polska
- 08:20 Osłabienie światowej gospodarki odbije się na polskim rynku, ale w małym stopniu. W 2019 r. PKB nadal powinno rosnąć o ok. 4 proc.
- 10:21 Pieniądze firmy lokuj z maksymalnym zyskiem
- 10:50 NetApp poszerza portfolio chmurowe
- 10:54 Majonez Kielecki na świątecznym stole
- 11:11 Paweł Bielak account managerem w Neon Shake
- 11:55 Konferencja Mindshare Huddle for Good
- 12:10 Internet of Things w przemyśle spożywczym
- 12:37 20 proc. zniżki na Black Friday w Zalando
- 13:04 Iwona Szczęsna nadal członkiem zarządu IFABC
- 14:29 Koleje Mazowieckie rozpoczęły współpracę z mPay
- 14:31 Ćwierć miliona dzieci w Sudanie Południowym cierpi z powodu niedożywienia. UNICEF Polska apeluje o pomoc!
- 15:10 DahliaMatic wraz z Portalem PZP wygrywa przetarg dla UMCS w Lublinie
- 16:02 Marek Cichy w impresariacie Gifted
- 17:25 Brytyjskie diamenty po raz pierwszy w Polsce! Polska edycja LGBT+ Diamonds 2018 Business Awards
- 18:28 Drugi sezon serialu „4 Blocks” od 19 listopada na TNT
- 19:33 W kompleksie The Warsaw Hub będzie działać Biedronka
- 20:26 Duracell rusza z globalnym przetargiem reklamowymn, obsługi broni Grey
- 21:01 Akcja „Mamy Niepodległą!” w Polskim Radiu. Słuchacze wysyłają kartki pocztowe
- 21:05 13,3 mln funtów kary dla EE i Virgin Media za zawyżanie opłat od użytkowników
- 21:07 U kurierów InPostu można płacić Blikiem
- 21:11 Space PR dla marki sponsorującej Stefana Hulę
- 21:12 Aktorzy o „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3”: film uświadamia że społeczeństwo się zmienia, a do pewnych rzeczy się dojrzewa
- 21:15 Joanna Gierak-Onoszko: z "Polityki" do działu komunikcji kancelarii Dentons
- 21:17 Szefowa Victoria's Secret odchodzi po wypowiedzi szefa marketingu, że bielizna tej firmy jest dla szczupłych kobiet
- 21:19 Brytyjska ekscentryczność w świątecznej kampanii Burberry (wideo)
- 21:21 Lotos sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego przez kolejne cztery lata
- 21:22 „Gang Słodziaków” w Biedronce: do klientów trafiło 6 mln maskotek i 400 tys. egz. książek
- 21:22 Monika Kuc odpowiedzialna za relacje z influencerami w Tradedoubler
- 21:31 Dorota Goluch zarządza biznesem stron internetowych "Gazety Wyborczej"
- 21:31 Jason Wong, Matthew McConaughey i Kate Beckinsale w filmie "Toff Guys"
- 21:32 Triggo prezentuje polskie auto elektryczne. 100 kilometrów zasięgu i zmienna geometria podwozia
- 21:33 „Zadbaj o swój kawałek nieba” w kampanii „Czyste Powietrze - zdrowy wybór!” Ministerstwa Środowiska (wideo)
- 21:34 Święty Mikołaj promuje pożyczkę w Provident Polska dla nieco mniej świętych (wideo)
- 21:34 Chris Pratt jako Simon Templar w filmie „Święty”
- 21:35 Oglądalność TVP Sport po wejściu na MUX-3 wzrosła o 281 proc.
- 21:35 16 mln wyświetleń na Facebooku i prawie 5 mln na YouTube ma zakazana reklama Iceland Foods z orangutanem w roli głównej (wideo)
- 21:36 Helena Norowicz w świątecznej kampanii Empiku (wideo)
- 21:36 Rainbow promuje „Twoje epickie wakacje” (wideo)
- 21:36 Disney stworzył park Galaxy's Edge. Za motyw przewodni odpowiada John Williams
- 21:37 Składany Samsung Galaxy F w marcu 2019 roku. „Może pozostać zabawką dla zamożnych”
- 21:37 Przedświąteczne zakupy reklamują Mini Ratkę w PKO BP (wideo)
- 21:37 TVP Seriale liderem oglądalności. Stopklatka TV i Comedy Central na podium
- 21:37 Siódmy sezon „Blondynki” od 2 grudnia w TVP1
- 21:37 "Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda" podbiją kina
- 21:38 To stacje telewizyjne w pierwszej kolejności powinny być zainteresowane finansowaniem nowych badań telemetrycznych
- 21:39 „Kler” w polskich kinach obejrzało 5 mln widzów
- 21:39 Bożonarodzeniowe prezenty w reklamie Allegro Smart! (wideo)
- 21:40 Fratria, ZPR Media i Cyfrowy Polsat nie są zainteresowane kupnem Eurozetu."Próba wywołania zainteresowania rynku"
- 21:41 Robert Górski i Mikołaj Cieślak ubierają choinkę w spocie Orange na Kartę (wideo)
- 21:47 Polskie Radio dramatycznie traci słuchaczy. „Dobra zmiana przyspieszyła ten proces”
- 21:47 Magda Gessler, Katarzyna Bosacka, Szymon Hołownia, Rezigiusz i Krzysztof Ibisz przeciwko smogowi
- 21:48 RASP zawiesza dziennikarza z zarzutem posiadania narkotyków. „Bez przyzwolenia na łamanie prawa”
- 21:49 Anna Lewandowska chce stworzyć ogólnopolską sieć kawiarni Healthy Store
- 21:51 „Rzeczpospolita” reklamuje prenumeratę na 2019 r. z pełnym dostępem do Rp.pl
- 21:52 1,5 mld fałszywych kont zlikwidowanych na Facebooku. 97 proc. agresywnych treści usunął algorytm
- 21:52 RMF FM z największą słuchalnością nocą. Rośnie VOX FM, Trójka wyprzedza Jedynkę
- 21:53 Milka jako sponsor polskich skoczków narciarskich promowana pod hasłem „Sercem z naszymi” (wideo)
- 21:53 Finałowe odcinki „Masterchefa”, „Mam talent” i „Kuchennych Rewolucji” najdroższe w grudniowym cenniku reklamowym TVN
- 21:54 Logo Centralnego Portu Komunikacyjnego pokazane na wizualizacji, do której nie pozyskano praw autorskich
- 21:55 Będzie lista mediów z zakazem reklam od państwowych spółek? KPRM żąda informacji o wydatkach
- 21:56 „Twoja twarz brzmi znajomo 11” wiosną 2019 roku w Polsacie. Mateusz Ziółko wygrał 10. edycję
- 22:33 „Sieci” i „Gazeta Polska” z największym spadkami w tym roku. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”
- 22:38 Jimek własnym utworem promuje Play Next. „Nie zamierzamy zmieniać strategii reklamowej”
- 22:38 Długa historia elektromobilności we Włoszech.
- 22:44 W czwartek Rada Mediów Narodowych ma wybrać nowego prezesa Polskiego Radia