Wyprzedażową akcję Black Friday Zalando rozpoczęła się 18 listopada. Do czwartku na klientów platformy czekają oferty promocyjne na wybraną kategorię produktów.
W ubiegłym roku firma rejestrowała 2 tys. zamówień na minutę o szczytowym okresie "czarnego piątku" wyprzedażowego. Tylko tego dnia klienci dokonali miliona transakcji, czterokrotnie więcej niż w inne dni.
Dla Zalando Cyber Week i Black Friday stały się ważnymi czynnikami stymulującymi pozyskiwanie nowych klientów i generowanie przychodów - komentuje Moritz Hahn, senior vice president of commercial business w Zalando Fashion Store - Naszym głównym celem jest zapewnienie konsumentom tego dnia pozytywnych doświadczeń w czasie zakupów modowych, z bezproblemową obsługą, której nasi klienci oczekują od nas zawsze, pomimo dużego ruchu na stronie - dodaje Hahn.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pokoleniowe-koledowanie-zalando-kampania-swieta-zawsze-modnie ##
Black Friday - przygotowania już od stycznia
Valentine Vierne , senior project manager w Zalando, nadzorująca operacje techniczne podczas Black Friday, twierdzi, że przygotowania do tej promocji rają w firmie kilka miesięcy. - W styczniu rozpoczęliśmy pierwsze przygotowania, by ustalić, na przykład w jaki sposób zaprezentujemy klientom nasze rabaty. W ciągu kolejnych miesięcy testowaliśmy i pracowaliśmy nad funkcjonalnością platformy, by zapewnić użytkownikom takie same doświadczenia w zakresie sprawnego i szybkiego przeglądania strony, jakich oczekują każdego dnia.
W Black Friday użytkownikom ma pomagać w razie problemów 200-osobowy zespół obsługi klienta.











