Oferta Play Next została wprowadzona pod koniec października br. Usługa opiera się na opłacanej miesięcznie subskrypcji w wysokości 45 zł bez terminowej umowy, a użytkownik obsługuje ją za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej.
Teraz Play rozpoczął kampanię reklamową promującą Play Next, której głównym elementem jest muzyczny spot. W reklamie muzyk Radzimir Dębski występujący pod pseudonimem Jimek prezentuje skomponowany przez siebie dynamiczny utwór, który wykonuje na wielu różnych instrumentach elektronicznych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-trafi-do-oferty-play-kiedy-jak-korzystac-ceny-ofera-5g-start ##
Za koncepcję oraz kreację spotu odpowiada agencja Plej przy wsparciu strategicznym Melting Pot. Reklamę wyprodukowała firma OTO Film. Spot będzie emitowany głównie w internecie.

Bez zmian w strategii reklamowej
Spot z Jimkiem w roli głównej to ostatnio kolejna nowa reklama Play w udziałem znanych muzyków. W połowie listopada br. sieć rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię w której występują wokalistka Urszula Dudziak wraz z dwiema swoimi córkami.
Dobór głównych bohaterów w najnowszych reklamach Play świadczy o tym, że marka pozostaje przy koncepcji promowania się w spotach z pomocą znanych i rozpoznawalnych gwiazd. Potwierdza to w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sobolewski, który w październiku br. został nowym dyrektorem ds. marketingu Play zastępując na tym stanowisku Bartosza Dobrzyńskiego.
- Od wielu lat współtworzyłem tę platformę i jak pokazują wyniki Play ona świetnie działa – wyjaśnia Michał Sobolewski. - Nie planuję zmieniać tego co tak dobrze funkcjonuje. Myślę że nowy spot Play Next to będzie hit – zapowiada nowy szef marketingu Play.

Na koniec września br. sieć Play miała 15,02 mln klientów, w tym 12,72 mln aktywnych (8,99 mln abonentów i 3,74 mln użytkowników ofert prepaidowych). W trzech kwartałach br. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,1 proc. do 5,03 mld zł oraz 542,4 mln zł zysku netto (wobec 244,5 mln zł rok wcześniej).











