Archiwum z dnia 2019.01.09
- 06:18 Sieć hoteli DeSilva nowym klientem Up&More
- 07:17 Reklama zewnętrzna: podsumowanie 2018 roku i trendy na 2019 rok
- 10:00 Nadchodzi nowe: Sky Kitchen w SkyTower
- 10:35 Małgorzata Żmijewska-Kukiełka: z Newserii do On Board Think Kong
- 11:10 Western Digital zaprezentował na targach CES 2019 nowe dyski i pamięci flash oraz usługę chmurową
- 11:42 RMF FM liderem w Rzeszowie. Eska wyprzedziła Radio ZET
- 12:21 Nowy rok, nowa Ty!
- 13:25 Słuchawki Sony z asystentem Amazon Alexa
- 13:38 OKienna promocja Internorm - prześwietlamy ofertę
- 15:00 inPlus Media wygrała przetarg Nexery
- 16:26 „Czarny poniedziałek” od 21 stycznia w HBO GO i HBO (wideo)
- 16:37 LV BET oficjalnym sponsorem Stali Mielec
- 17:42 Hideyuki Furumi nowym prezesem Sony Europe Limited
- 17:59 Śmieci jako „estetyczna forma” w nowej odsłonie kampanii o segregacji odpadów w Warszawie
- 18:20 Kaja Bielawska w dziale e-commerce w Digital Resolution
- 18:50 Frosta klientem LoveBrands Relations
- 19:38 Radio Plus Radom z koncesją na 97,9 MHz w Kozienicach
- 20:04 Fabrice Otaño chief intelligence officerem w Carat
- 20:14 KRRiT zgodziła się na rozszerzenie koncesji dla Radia FARA
- 20:25 BE7 odpowiada za rebranding marki Cumulus
- 20:59 „Siatkarskie Plusy - Gala 90-lecia Polskiej Siatkówki” na żywo w Polsacie i Polsacie Sport (wideo)
- 21:00 PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion
- 21:12 Oppo wchodzi oficjalnie do Polski
- 21:18 "Lindsay Lohan's Beach Club" - nowy program MTV
- 21:20 Na Pomorzu 42 proc. samochodów ma silniki diesla, w woj. opolskim - 19 proc.
- 21:22 Jurek Owsiak razem z Markiem Kondratem i gwiazdami sportu wysyłają „Wiadomość w słoju” dla WOŚP
- 21:22 Aleksandra Włodarczyk dyrektorem handlowym w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy TIME
- 21:22 Łukasz Tomaszewski, Marcin Kram, Łukasz Mądrach i Rafael Molski w dziale sprzedaży Selectivv
- 21:28 Monika Kleinrok-Brzozowska i Katarzyna Jedlińska w Tengent
- 21:29 Ikea wprowadza inteligentne rolety
- 21:31 Onet gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
- 21:31 Antyradio i Radio ZET partnerami 27. Finału WOŚP
- 21:33 5,5 mln widzów Turnieju Czterech Skoczni w TVP1, Eurosporcie 1 i TVP Sport
- 21:33 Pepco z kampanią dla aktywnych kobiet
- 21:34 NBCUniversal chce zmniejszyć liczbę reklam w prime time o kolejnych 10 proc.
- 21:34 &Sons Strategic Consultans łączy się z Michał Korolec Design Studio
- 21:35 Nest Bank promuje kredyty dla firm (wideo)
- 21:35 Jan Domaniewski, były wicenaczelny „Faktu”, tworzy Centrum Wsparcia dla projektów społecznych
- 21:35 Piotr Kosiński szefem IT w GoldenSubmarine
- 21:36 Polacy nie chcą jeździć "za chlebem" - ani po kraju, ani zagranicę
- 21:36 Fibaro na CES 2019: nowa aplikacja mobilna Fibaro Home Center
- 21:37 Mini wafelki Grześki promowane w telewizji
- 21:37 Sony: nowe telewizory Master Series
- 21:37 Polscy turyści w 2018 roku: Grecja najpopularniejsza, zyskuje egzotyka
- 21:37 Marka Guess z 40 mln euro kary za geoblokowanie i zawyżanie cen na europejskich rynkach
- 21:38 Acer TravelMate X3 laptop w Polsce od 3399 zł (wideo)
- 21:39 Krystyna Janda, Joanna Kulig i Dawid Podsiadło z „Paszportami Polityki”
- 21:39 Netflix zapowiada piąty sezon serialu "Grace and Frankie". Ciężkie jest życie utracjuszek
- 21:40 Filip Chajzer prowadzi z Allegro cykl programów dla WOŚP
- 21:41 Samsung szykuje smartfon z dwoma oddzielnymi ekranami
- 21:41 Od nowego roku duże zmiany w podatkach dla firm. „Dodatkowe obowiązki”
- 21:42 Piotr Kuriata członkiem zarządu Play i dyrektorem ds. rozwoju biznesu i regulacji
- 21:42 Hulu ze wzrostem liczby użytkowników o 48 proc., z serwisu korzysta 25 mln internautów
- 21:43 Nowy iPhone XI zaoferuje aparat z trzema obiektywami
- 21:43 TVP i EBU rozpoczęły rozmowy w sprawie organizacji Eurowizji Junior
- 21:44 „Gazeta Wyborcza” w ramach akcji "PrenumeRATUJ" zebrała 66 550 zł dla WWF
- 21:44 „Śniadania, że u la la” z marką BelVita. Mateusz Gessler nowym ambasadorem.
- 21:45 Bartłomiej Maślankiewicz: z TVP Info do Polsat News
- 21:45 S.J. Clarkson reżyseruje prequel serialu "Gra o tron"
- 21:46 „Bake off - Ale ciacho!” ogląda 865 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
- 21:47 PPK będzie promowane pod hasłem „W sumie się opłaca!”, ruszył serwis MojePPK.pl
- 21:48 Enea Operator wybierze agencję do kompleksowej obsługi reklamowej
- 21:49 Press Club Polska zachęca dziennikarzy do akredytowania się konferencje NBP, żeby pokazać absurd tej procedury
- 21:49 „Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w listopadzie, ale z największym spadkiem
- 21:49 Nawet 140 dni wolnych w 2019 roku
- 21:50 TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2018 roku, Food Network zyskał najwięcej
- 21:52 Anna Gumkowska na czele serwisów kulturalnych, showbiznesowych i premium Wirtualnej Polski
- 21:55 Pepsi z nową platformą marketingową i hasłem „For the love of it” (wideo)
- 21:56 „Minęła 20” w TVP Info z nową czołówką (wideo)
- 22:00 Polsat pokaże show „Twoja twarz brzmi znajomo 11”. Wśród uczestników Elżbieta Romanowska i „Ekskluzywny Menel”
- 22:01 Ruch spłaci tylko 15 proc. długów? Orlen na razie nie inwestuje
- 22:04 Maciej Orłoś lektorem w Soundmedia. "Głos do produkcji reklam"
- 22:05 Koniec „Gabinetu Cieni” Adama Hofmana w Wirtualnej Polsce
- 22:09 Mastercard rezygnuje z nazwy w logotypie. "Jesteśmy gotowi zrobić kolejny krok na drodze ewolucji marki"
- 22:11 Jarosław Olechowski oskarża Nielsena o brak rzetelności. „Wynik oglądalności jest prawidłowy”
- 22:12 Ambasadorka USA interweniowała u ministra infrastruktury ws. przepisów ograniczających Ubera
- 22:18 NBP nie ujawnia zarobków szefowej komunikacji, ale zapewnia, że wynoszą poniżej 65 tys. zł
- 22:44 Tomasz Sekielski nakręci dokument o SKOK-ach. Chce zebrać 550 tys. zł