Archiwum z dnia 2019.04.18
- 02:15 Rechters obsługuje komunikację firmy Parker Hannifin
- 08:37 Kancelaria Prawna Ślązak, Zapiór i Wspólnicy nowym klientem Instytutu Publico
- 09:40 Najnowsze trendy na Electronics Show 2019
- 09:52 Grupa OKNOPLAST ponownie partnerem rankingu "50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie"
- 12:48 Sprzedaż pecetów w dół o 4,6 proc., Lenovo przed HP
- 14:05 Bonduelle wprowadza czarną fasolę w „Porcji na raz” i reklamuje to w telewizji (wideo)
- 15:30 Zarządzanie ruchem sieciowym - czemu branża eCommerce powinna zwrócić na nie uwagę?
- 18:09 Porządki nie tylko w ogródku, ale też we wnętrzach
- 18:40 Schneider Electric rozszerza wielokrotnie nagradzaną serię zasilaczy UPS Galaxy o nowy model: Galaxy VS do ochrony infrastruktury krytycznej i aplikacji Edge Computing
- 21:21 „Wyborcza na Wielkanoc" – specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego”
- 21:34 Cena akcji BoomBita niższa o 47 proc. od maksymalnej, ATM Grupa nie sprzedaje
- 21:55 Marka Lubiana stawia na Triple PR
- 22:01 Spór „Warszawskiej Gazety” i „Super Expressu” o temat zarzutów wobec Roberta Biedronia dot. pobicia matki, polityk pozwie „WG”
- 22:13 Maffashion i Julia Wieniawa w kampanii na temat zaburzeń psychicznych #PoDrugiejStronieLustra
- 22:18 Oppo klientem agencji WebTalk
- 22:20 Sery Valbon z największą od lat kampanią internetową (wideo)
- 22:22 Radio Starogard, Radio RPL FM i Wasze Radio FM w Pakiecie Niezależnych
- 22:23 Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie
- 22:28 Katarzyna Sokołowska i Katarzyna Szklarczyk w letniej kampanii Apart
- 22:30 Ponad 40 proc. dorosłych Polaków zakupy robi codziennie
- 22:35 Paweł Kwieciński w komitecie radiowym EBU
- 22:36 Światowe koncerny będą współpracować z polskimi organizacjami na rzecz stopniowej eliminacji tworzyw sztucznych
- 22:36 Facebook zapowiada zmiany w Menedżerach do obsługi reklam i firm
- 22:37 TOK FM promuje podcasty spotem nagrodzonym w konkursie Timecode Akcja Animacja
- 22:37 T-Mobile marcowym liderem internetu mobilnego w Polsce
- 22:37 Muzeum Warszawy z akcją „Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich"
- 22:37 T-Mobile wprowadza niższe stawki roamingowe
- 22:37 Film "Rocketman" w kinach od czerwca. Premiera w Cannes
- 22:38 Weronika Krzymińska chief operations officerem w Gamellon
- 22:39 Hulu wykupuje własne udziały od AT&T. Serwis jest wart na rynku 15 mld dolarów
- 22:39 Plus oferuje dodatkowy internet w abonamentach komórkowych. 60 GB miesięcznie za 25 złotych
- 22:39 Madonna wydaje płytę "Madame X". To jej czternasty album
- 22:39 Ten Square Games wypłaci 27,3 mln zł w dywidendzie. 10,8 mln zł dla Popowicza, 5,1 mln zł dla Pernala
- 22:40 W USA premiera „The Royal Tour” o Polsce, emisja w PBS w poniedziałek (wideo)
- 22:40 Ptasie Mleczko reklamowane w nowych opakowaniach od polskich grafików (wideo)
- 22:40 Wyłoniono laureatów Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów Polonii
- 22:40 Katalog „Auta elektryczne, hybrydowe i na gaz” od redakcji „Auto Świata”
- 22:41 Huawei: W 2025 będzie 2,8 mld użytkowników sieci 5G
- 22:41 Polsat SuperHit Festiwal 2019 i niedzielne wydanie wieczornego Sportu najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na maj
- 22:42 Robert Lewandowski trenuje piłkarza i piłkarkę w spocie head&shoulders (wideo)
- 22:43 Cyfrowy Polsat 26 kwietnia wyemituje obligacje za 1 mld zł. Oprocentowanie: WIBOR 6M + 1,75 proc.
- 22:43 Google Play pomoże kontrolować wydatki na aplikacje
- 22:43 Alden Ehrenreich zagra w serialu "Nowy wspaniały świat"
- 22:44 Effie Awards 2019: zgłoszenia do 17 czerwca, nowa kategoria dla kampanii skupionych na PR
- 22:44 Sarsa, Holak, Otsochodzi, Natalia Szroeder i Smolasty na puszkach Coca-Coli w kampanii „Układaj historie” (wideo)
- 22:45 Noizz w nowej wersji: czarno-biała kolorystyka i dodatkowe cykle redakcyjne
- 22:46 Sonar Europe - projekt internetowy o UE „Gazety Wyborczej” i europejskich dzienników
- 22:48 Premiera serialu „Wiedźmin” pod koniec 2019 roku. 8 odcinków w pierwszym sezonie
- 22:49 Jan Kubicki po 13 latach kierowania Universal Music Polska odchodzi ze stanowiska
- 22:49 Marcin Kędryna dyrektorem biura prasowego w Kancelarii Prezydenta RP
- 22:49 Carlsberg w nowej kampanii przyznaje, że „prawdopodobnie wcale nie jest najlepszym piwem na świecie”
- 22:50 Resort finansów planuje w 2020 r. 217,5 mln zł z podatku cyfrowego, a 3,5-5 mld zł ze sprzedaży częstotliwości
- 22:50 Aleksandra Karpińska-Gugała odpowiada za rozwój aplikacji "Gazety Wyborczej"
- 22:50 „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w lutym, tylko „Obserwator Lokalny” na plusie
- 22:51 „Rock w grach” nowym programem Polsat Games. To autorska produkcja Remigiusza „Rock” Maciaszka (wideo)
- 22:55 Harnaś po raz pierwszy promowany fabularnym spotem. W roli Harnasia Karol Dziuba (wideo)
- 22:56 Rosną wpływy i zysk Netflixa. Serwis ma 149 mln subskrybentów
- 22:56 Anna Jakubowski dyrektor generalną Avon w Polsce i krajach bałtyckich
- 22:57 #NowySerwisRenault w międzynarodowej kampanii polskiego oddziału agencji Publicis
- 22:58 Anna Koszur dyrektor zarządzającą agencji Scholz & Friends Warszawa
- 23:00 Składany Samsung Galaxy Fold z wpadką na starcie. Kilka poważnych awarii ekranu u recenzentów
- 23:10 Trzy skargi do KRRiT na „Big Brother”. „Zwróciliśmy się do nadawcy o nagranie”
- 23:17 ABW zajmowała się zarzutem taksówkarza wobec współautora reportażu „Superwizjera” o neonazistach, że nie zapłacił za kurs
- 23:33 Polsat pokaże show „Love Island Polska”. Ruszają castingi
- 23:44 Wraca „Sędzia Anna Maria Wesołowska”. Premierowe odcinki jesienią w TTV