TOK FM promuje podcasty spotem nagrodzonym w konkursie Timecode Akcja Animacja

Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp do podcastów premium radia TOK FM. Wykorzystano w niej spot nagrodzony Grand Prix w konkursie Timecode Akcja Animacja, autorstwa Bartosza Trojanowskiego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania jest prowadzona m.in. w kanałach własnych radia - na profilach na Facebooku i Instagramie oraz na kanale na platformie YouTube.

- Animacja autorstwa Bartosza Trojanowskiego w lekki, kreatywny sposób oddaje charakter i zalety dostępu do treści premium oferowanych przez Radio TOK FM. Jest też kolejnym dowodem na to, że krótkie animowane formy doskonale sprawdzają się w komunikacji marketingowej, szczególnie w social mediach - powiedział Tomasz Dławichowski, managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizatora konkursu.

Timecode Akcja Animacja to konkurs nagradzający najlepszych młodych twórców animacji i motion designerów.  Organizatorem konkursu jest studio produkcyjne Timecode Film Production. W jury zasiadają przedstawiciele agencji reklamowych, reżyserzy, producenci i przedstawiciele klientów.  

Laureat tegorocznej edycji konkursu Akcja Animacja, Bartosz Trojanowski, jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.

Już 15,5 tys. internautów płaci za podcasty Radia TOK FM

Firma nie informuje, ile wyniosły łączne przychody ze sprzedaży tej oferty ani ile średnio płacił za nią każdy użytkownik

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-wplywy-i-zysk-w-2018-roku-ile-zarabia-gazeta-wyborcza-i-kina-helios,7171107410249857a ##

Oferta podcastów składa się z trzech pakietów: pierwszy obejmuje dostęp tylko w serwisie, drugi - w serwisie i aplikacji mobilnej na jednym urządzeniu, a trzeci - na stronie i w aplikacji na czterech urządzeniach. Przy wykupieniu na miesiąc pakiety kosztują odpowiednio 14,90 zł, 19,90 zł i 29,90 zł, przy wykupie na kwartał - 12 zł, 17 zł i 24 zł, a przy zakupie na 12 miesięcy - 10 zł, 14 zł i 19 zł.

W zaprezentowanej w połowie ub.r. strategii na najbliższe lata Agora planuje, że do 2022 roku za podcasty TOK FM będzie płacić 30 tys. użytkowników. We wrześniu ub.r. w ofercie pojawiły się codziennie cykle, które są publikowane tylko w internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska