Katarzyna Sokołowska i Katarzyna Szklarczyk w letniej kampanii Apart

Marka biżuterii Apart ruszyła z kampanią pokazującą dwa oblicza kobiety. Akcję promują reżyserka pokazów mody Katarzyna Sokołowska oraz zwyciężczyni ostatniej edycji Top Model, Katarzyna Szklarczyk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Sesja zdjęciowa przygotowana na potrzeby kampanii powstała na hiszpańskiej wyspie Lanzarote, należącej do archipelagu Wysp Kanaryjskich. Autorem zdjęć jest Marcin Tyszka.

Ambasadorka Apart Katarzyna Sokołowska wciela się przed obiektywem w rolę kobiety dojrzałej, świadomej, eleganckiej i zmysłowej. Katarzyna Szklarczyk zaś reprezentuje typ energicznej, radosnej młodej dziewczyny, która nie ulega ograniczeniom i cieszy się chwilą.

Na fotografiach uwieczniono bransoletki z diamentami i barwnymi kamieniami w stylu boho, transparentne motywy kółek, swobodne detale.

W trakcie prac nad sesją, równocześnie powstawały dwa klipy video wyreżyserowane przez Marcina Tyszkę. Niedługo trafią do emisji.

grafika
grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji