Archiwum z dnia 2019.04.25
- 02:15 Specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” – „Psychologia. Cyfrowe dzieci”
- 02:55 38PR & Content Communication z kampanią ibis Music w Europie Wschodniej
- 02:59 360e-com wspiera sprzedaż marki Orsay na niemieckim rynku
- 11:50 H88 uznany za operatora usługi kluczowej przez MC
- 12:15 SGS Polska klientem LoveJob
- 13:20 Chmura wciąga developerów - PaaS coraz popularniejsze
- 14:22 Nie ma grilla bez Mosso
- 14:46 Małgorzata Socha z matką reklamuje biżuterię Apart Beads Collection
- 14:47 FinAi wzmacnia dział komercyjny
- 16:38 Sonos nowym klientem Sarota PR
- 18:08 Anna Starmach w nowej roli
- 18:09 Purella Superfoods rozszerza portfolio produktów
- 19:31 Zdaniem większości Polaków wszystkie alkohole trzeba traktować na równi
- 20:40 Lutz Schüler za Toma Mockridge'a na czele Virgin Media
- 20:41 Forbis Group ponownie klientem Triple PR
- 20:44 Jane Latman za Allison Page na czele HGTV
- 20:51 Specjalne wydania „Dziennika Gazety Prawnej” na 15-lecie Polski w UE i na majówkę
- 21:54 Startuje 9. edycja programu "Z Kujawskim pomagamy pszczołom"
- 21:54 Link4 nagrodzone na Techno Biznes 2019 za polisę dla matek
- 22:00 Paweł Wojtak po dwóch latach wraca do Isobar Polska
- 22:22 Jolanta Fraszyńska jako Kotka Roxi w animacji "Agent Kot"
- 22:22 Ułatwienia w przelewach na numer telefonu Blik dla klientów Alior Banku
- 22:29 Netflix inwestuje w trzydzieści brazylijskich produkcji
- 22:30 Bricomarché dalej z agencją CIA Content Impact Agency
- 22:31 Lego Braille Bricks - nauka czytania metodą Braille'a za pomocą klocków Lego (wideo)
- 22:33 „Łazienki polecane przez życie” w kampanii Cersanit
- 22:34 Rafał Lampasiak dołączył do zespołu Scholz&Friends
- 22:34 H&M ujawni listę dostawców i producentów swojej odzieży
- 22:34 Marcin Prokop w kampanii opon SuperSport od Goodyeara (wideo)
- 22:35 Elektryczne hulajnogi CityBee dostępne w Warszawie
- 22:36 Musical "Once Upon a One More Time" Britney Spears trafi do kin
- 22:36 Michael Bolton zagra w Warszawie
- 22:37 Absorbująca zabawa z maluchami w reklamie Castoramy (wideo)
- 22:38 Do 48 mln zł wzrosły przychody Grupy Sare w 2018 roku. Zysk spadł z 2,8 mln do 516 tys. zł
- 22:38 Björn Ståhl na czele jury KTR 2019
- 22:38 Koniec plastikowych toreb w Nowym Jorku
- 22:38 Zdjęcie czarnej dziury potwierdza teorie Einsteina. Planowane są już publikacje kolejnych fotografii
- 22:39 Zbyszko rozpoczyna współpracę z MullenLowe Warsaw przy marce Trzy Cytryny
- 22:39 Marcin Herra inwestorem i członkiem zarządu Brand Boosters
- 22:39 Ben Affleck zagra w filmie "Ghost Army"
- 22:40 „Polityka” przeprasza osoby ze zdjęcia w tekście o pomniku smoleńskim za publikację ich wizerunku bez zgody
- 22:40 Do 2030 roku Samsung zainwestuje 116 mld dolarów w produkcję procesorów
- 22:40 Ford inwestuje 500 mln dolarów w startup Rivian. Firmy będą razem budować elektryczne auto
- 22:40 Hasbro przekonuje, że chłopcy powinni bawić się lalkami
- 22:40 Przedszkole oczami mamy, przedszkolaka i nauczycielki w nowej kampanii MAC (wideo)
- 22:41 „Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, „Playboy” z największym spadkiem
- 22:42 Agora ma zgodę UOKiK-u na wspólną firmę z właścicielami burgerowni Pasibus
- 22:42 Autonomiczny bus będzie woził pasażerów w Gdańsku. Pilotaż we wrześniu 2019 roku
- 22:42 Procter&Gamble zmniejszy ilość plastiku w opakowaniach w Europie o 30 proc.
- 22:43 Hanna Karp publicystką tygodnika „Sieci”
- 22:44 Austria ograniczy anonimowość w sieci. Publikowanie komentarzy po podaniu danych osobowych
- 22:44 Reno - nowa seria smartfonów Oppo oficjalnie. W Polsce za 2199 zł (wideo)
- 22:44 Leonardo DiCaprio w filmie "Nightmare Alley". Za projekt odpowiada Guillermo del Toro
- 22:45 CMWP SDP krytykuje raport o wolności mediów w Polsce. "Jest ideologiczny, a nie merytoryczny"
- 22:45 Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie (dane za IV kwartał 2018 i I kwartał 2019)
- 22:45 Przeglądarka Brave płaci użytkownikom w wirtualnej walucie za oglądanie reklam
- 22:45 Autokult.pl z sekcją o elektromobilności
- 22:46 Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”
- 22:47 TVP1 z okazji 15-lecia przystąpienia Polski do UE pokaże koncert „Gramy dla Europy”
- 22:48 Jolanta Mazurek szefową regionalnego hubu Serviceplan Health
- 22:48 Netflix zwiększa zadłużenie o 2 mld dolarów. Pieniądze na oryginalne treści i walkę z nową konkurencją
- 22:49 „Gazeta Polska” musi przeprosić Bartosza Kramka za okładkę z sierpnia 2017 roku. „Sędzia przyszedł z gotowym wyrokiem”
- 22:49 Adam Drzewicki współprowadzącym show „Europa da się lubić - 15 lat później”
- 22:51 Uber wprowadza Kodeks Postępowania Partnerów. Zakaz dyskryminacji, poszanowanie godności i terminowe wypłaty
- 22:52 Samolot Red Bulla wylądował na molo w Sopocie
- 22:52 Ewa Kopacz wygrała plebiscyt Srebrne Usta radiowej Trójki, wyprzedziła Joannę Scheuring-Wielgus i Ryszarda Petru
- 22:53 Michał Brański negocjuje kupno 85 proc. akcji Stomilu Olsztyn, klub otrzyma 4 mln zł od miasta
- 22:54 Nadal rośnie przychód i liczba użytkowników Facebooka. Spada zysk
- 22:55 Nowelizacja Prawa Prasowego w Sejmie. Tytułów prasowych nie mogłyby wydawać jednostki samorządu terytorialnego
- 22:58 Serial „Zasada przyjemności” w Canal+. Premiera jeszcze przed wakacjami
- 23:00 Agencje Lubię to - linked by Isobar i Hypermedia znikają z rynku. "Bez zwolnień"
- 23:00 „Piosenki z drugiej ręki” 12 maja w Polsacie. Wystąpią Letni Chamski Podryw, Na pełnej, Cyber Marian i Chwytak
- 23:22 Grzegorz Szczepański i Piotr Czarnowski apelują o jednolity kodeks etyczny w branży public relations
- 23:23 UOKiK pozwala Wirtualnej Polsce zainwestować w firmę byłego prezesa Rankomatu
- 23:25 Radio ZET: Michał Celeda na stałe redaktorem naczelnym, a Agnieszka Woźniak dyrektorem muzycznym
- 23:33 Drugi sezon „Ultravioletu” w AXN. Start zdjęć w maju
- 23:44 Danuta Holecka szefową „Wiadomości”