Archiwum z dnia 2019.06.12
- 09:34 #ŚladWłamania - Jak wrócić do siebie po kradzieży z włamaniem?
- 12:10 Thermoplex otwiera nową halę serwisową i punkt magazynowy za 2,5 miliona złotych
- 12:17 Aleksandra Popławska dołącza do Roberta Karasia jako ambasadorka marki Cupra
- 14:06 Drobne naprawy z Fix All
- 14:35 Styropiany Styropmin docenione przez konsumentów
- 15:45 WIŚNIOWSKI laureatem nagrody "30 firm na 30 lat polskiej przedsiębiorczości"
- 16:07 Agencja love to talk wypromuje w social mediach Tullamore D.E.W.
- 16:49 Rozpoczęła się rejestracja udziału w trzeciej edycji International Automotive Business Meeting.
- 17:57 Sportowy, klasyczny, fashion czy… miejski - jaki zegarek najlepiej będzie do Ciebie pasował?
- 22:01 Sony: nowy superteleobiektyw stałoogniskowy 600 mm F4 G Master
- 22:14 Codzienne życiowe sytuacje jako ekstremalne wyzwania w reklamie Magne-B6 Forte (wideo)
- 22:23 Anna Rezner po 4 latach awansowała w agencji Plej
- 22:25 Kompromitujące hasła na foliowych torebkach East West Marketing (wideo)
- 22:28 Cannes Lions Festival stawia na CSR, partnerem Deloitte Digital
- 22:30 Wiktor Mazur w zarządzie Sare
- 22:31 Katarzyna Wac i Jerzy Kurczak wzmacniają zespół Ogilvy Poland
- 22:32 Do 2021 roku Ogólnopolska Sieć Edukacyjna połączy z szybkim internetem 26 tys. polskich szkół
- 22:33 Paul Rudd i Michael Peña w reklamie Pepsi
- 22:35 Vienio, Karolina Pilarczyk i Kasia Bigos twarzami trzeciej edycji kampanii "Trzeźwo myślę" Carlsberga
- 22:35 Galaxy Xcover 4s - nowy smartfon Samsunga za 300 euro (wideo)
- 22:35 Clint Eastwood zapowiada film "The Ballad Of Richard Jewell". Zagra Sam Rockwell
- 22:35 Krakus zachęca „Chrup na grilla”
- 22:37 Sylwia Zdulska marketing and brand managerem w Payback Polska
- 22:38 U19e - nowy smartfon HTC (wideo)
- 22:39 Revolut oficjalnie wprowadza w Polsce obsługę Apple Pay
- 22:39 Bluecloud Interactive - nowa agencja na rynku. Na czele Łukasz Janowski
- 22:39 Rafał Zawierucha i Adam Woronowicz zagrają w filmie "Orzeł. Ostatni patrol”
- 22:40 Orange Polska kupuje BlueSoft za 200 mln zł - jest zgoda UOKiK-u
- 22:40 Amazon szykuje serial "Mrocza wieża". Zagra Michael Rooker
- 22:41 Marc Dorcel zapowiada „pornograficznego Netfliksa”. 30 euro miesięcznie za dostęp do serwisu
- 22:41 Ryszard Gromadzki z TV Republika współpracuje z Polskim Radiem 24
- 22:42 Huawei obniża prognozy. Nie będzie największym producentem smartfonów w 2019 roku
- 22:44 Rakuten uruchamia sportowy serwis VOD. Na początek japońska liga piłkarska i Iniesta TV
- 22:44 Edipresse wprowadza na rynek magazyn true stories „Będzie Dobrze”
- 22:45 YouTube odcina homofobiczny kanał od pieniędzy, ale nie usuwa filmów. Susan Wojcicki przeprasza
- 22:46 Polska daleko w tyle w unijnym rankingu cyfryzacji
- 22:47 „Ż jak nigdy dotąd” w reklamach piwa Żywiec 0,0% (wideo)
- 22:48 Hit Moniki Brodki reklamuje Żywiec Zdrój "z nutą owoców" (wideo)
- 22:49 Opera wprowadza przeglądarkę dla graczy. Można kontrolować obciążenie pamięci i procesora
- 22:49 Cyfrowy Polsat z podwyższonym ratingiem od Moody’s dzięki obniżeniu wskaźników zadłużenia
- 22:49 Morawiecki: bracia Karnowscy rozszczelnili medialny układ zamknięty, bez nich nie byłoby dobrej zmiany
- 22:49 Elsa i Anna ruszą w świat w drugiej części filmu "Kraina lodu"
- 22:49 Tork reklamuje bardziej ekologiczny papier toaletowy
- 22:50 "Wataha 3" jesienią w HBO, opublikowano pierwszy zwiastun (wideo)
- 22:50 Sejmowa Komisja Kultury za przyjęciem sprawozdania z działalności KRRiT i RMN
- 22:51 Polska Press Grupa przekształca „Miasta Kobiet” w „Stronę Kobiet”. „Chcemy mieć ujednolicony brand”
- 22:51 Natalia Szroeder promuje na Instagramie akcję Oriflame #PięknaSobota
- 22:53 Firefox otrzyma płatną wersję premium. Usługa VPN i przestrzeń na przechowywanie plików
- 22:53 Allegro partnerem serialu „Ultravioletu 2”. Konkurs „Zagadka kryminalna Ultraviolet”
- 22:54 „Klan” stracił 110 tys. widzów, ale dał TVP1 pozycję lidera. 40,56 mln zł z reklam
- 22:56 Robert Lewandowski ma największą wartość, a Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda najwyższy potencjał sponsorski
- 23:00 BrandZ 2019: Amazon najcenniejszą marką świata, koniec wieloletniej dominacji Apple i Google
- 23:07 Telewizja Polska planuje uruchomić TVP Sport 2 i kanał 4K. Szkolnikowski: chcemy się dalej rozwijać
- 23:11 „Jaka to melodia?” z Norbim miała o 370 tys. widzów mniej niż z Robertem Janowskim
- 23:15 Radio ZET i Trójka z największymi spadkami, RMF FM liderem słuchalności
- 23:33 Marketerzy powołali koalicję, aby mieć wpływ na nowe badanie mediów
- 23:38 Uniwersytet Papieski: "Wiadomości" i Danuta Holecka najmniej obiektywne w TVP
- 23:44 W październiku druga część filmu braci Sekielskich o pedofilii w Kościele