Codzienne życiowe sytuacje jako ekstremalne wyzwania w reklamie Magne-B6 Forte (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa leku Magne-B6 Forte (produkowanego przez Sanofi Polska). Adresowane do kobiet spoty przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett (Publicis Group).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Codzienne życiowe sytuacje jako ekstremalne wyzwania w reklamie Magne-B6 Forte (wideo)
Magne B6 Forte

W spocie zwrócono uwagę na to, jak niedobory magnezu mogą wpływać na codzienne życie. Efekty tych braków porównano do sytuacji znanych z zawodów ekstremalnych.

- Realizowane działania mają charakter wizerunkowy. Celem kampanii jest przedstawienie Magne-B6 Forte w sposób unikatowy na tle konkurencyjnych produktów. Skupiliśmy się na edukowaniu odbiorców na temat działania leku, przy pomocy krótkich historii pokazujących codzienne sytuacje życiowe, które z powodu stresu i zmęczenia stają się ekstremalnym wyzwaniem. Chcemy również zwrócić uwagę na fakt, że Magne-B6 Forte to lek, a nie suplement diety - powiedziała Magdalena Niechwiej, account director w Leo Burnett Warszawa.

Trwający trzydzieści sekund spot, powstał na bazie scenariusza opracowanego przez agencję Leo Burnett Warszawa. Jest emitowany w kanałach należących do stacji Polsat, TVN oraz TVP.

Magne-B6 Forte trafił do sprzedaży w ub.r. Wprowadzeniu leku na rynek towarzyszyła silna kampania reklamowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"