Reklamy z kampanii są utrzymane w konwencji kreatywnej „Chce się Ż”, która od kilku lat jest obecna w komunikacji marketingowej piwa Żywiec. Nowy spot pokazuje kolejne niestandardowe rozrywki: jazdę samochodem w morzu, grę w tenisa pod wodą oraz rozbicie przez karatekę cegieł po wybiciu się z ogromnej trampoliny.
W kampanii promowane są trzy bezalkoholowe warianty piwa Żywiec: Żywiec Białe 0,0%, Żywiec Sesyjne IPA 0,0% i Żywiec 0,0%.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-zywiec-rozwija-oferte-0-procent-dystrybucja-w-punktach-bez-koncesji,7171072805369473a ##
Tegoroczna kampania alkoholowych wersji Żywca trwa od połowy marca, obejmuje też loterię pod hasłem „W Ż wygrywaj codziennie”.
Akcja reklamowa trwa od 10 czerwca, obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internet (serwisy VoD i społecznościowe) oraz outdoor.

Za kreację reklam oraz działania w internecie odpowiada 2012 Agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania public relations - agencja Hope. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, produkcja zajął się Opus Film, postprodukcją obrazu - Televisor, a postprodukcją dźwięku - Ztudio&Burza.











