Archiwum z dnia 2019.09.18
- 07:56 BJGroup rozszerza współpracę z klientem z branży nieruchomości
- 09:16 Timothy Olyphant w serialu "Fargo"
- 10:35 Nie taki piątek trzynastego straszny, jak go malują
- 10:57 OKNOPLAST z mocnym uderzeniem na 25-leciu: tym razem firma świętowała z partnerami handlowymi
- 12:06 KOKTAJLE NESPRESSO INSPIROWANE KULTOWYMI FILMAMI
- 12:42 Hakerzy za linią końcową boiska Cyberochrona na olimpijskim poziomie
- 12:54 Czekoladowe serce Poznania bije dla dzieci!
- 13:43 Kolejny kryzys Polskiej Fundacji Narodowej, ponad 5,5 mln dolarów za usługi PR. „Komunikacja totalnie nieprofesjonalna”
- 13:56 Mural z Camilą Cabello w Warszawie
- 14:43 Park Rozwoju opowie o polsko-szwedzkiej historii
- 16:54 "Suzuki Kocha Sztukę" w nowej kampanii reklamowej
- 20:52 Grupa ZPR Media na Jeszcolubisz.pl oferuje plany dietetyczne
- 22:00 Your Kaya klientem kolektywu be frank
- 22:01 Serial „Pani Fletcher” od 28 października w HBO i HBO GO (wideo)
- 22:01 Kakao Puchatek z licencją „Angry Birds 2”, rusza kampania
- 22:11 Serwis Ofeminin z akcją „Ciałolubność”, cykl podcastów i landing page o problemie akceptacji ciała
- 22:17 Biedronka z kolejną edycją kampanii „Kromka chleba dla sąsiada”
- 22:25 Marilyn Manson w serialu "Amerykańscy bogowie"
- 22:28 Międzynarodowy Bank Współpracy Gospodarczej IBEC przeszedł pierwszy w historii rebranding
- 22:31 Zerowy deficyt budżety w 2020 r. „Ne zwiększamy długu publicznego. Jednak zadłużanie się na inwestycje prorozwojowe nie jest negatywnym zjawiskiem”
- 22:33 Aleksander Baryś członkiem zarządu i dyrektorem finansowym RTB House
- 22:34 Pilot Łukasz Czepiela w kampanii Porsche Macan
- 22:35 Lotnisko w Gdańsku ma obsługiwać 10 mln pasażerów w 2035 roku. Nowe inwestycje mają poprawić przepustowość portu
- 22:36 G2 - nowa seria monitorów AOC dla graczy za 769-1149 zł
- 22:38 Linie lotnicze KLM zastąpią pociągiem samolot
- 22:38 CNN International z nowymi programami publicystycznymi, „Connect the World” o godzinę dłuższy
- 22:39 Cubus zamyka sklepy w Polsce, firma ogłosiła upadłość
- 22:40 Pozytywna energia w nowej reklamie Coca-Cola Energy (wideo)
- 22:40 Sławomir Krenczyk szefem PR w Lubelski Węgiel Bogdanka
- 22:40 Emlab przygotuje kontynuację kampanii "Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje"
- 22:40 Historie pracowników w nowej wizerunkowej kampanii ,,Nasz Danone jest dla Ciebie” (wideo)
- 22:41 Wi-Fi przyspieszy do 9,6 Gb/s. Rozpoczęto wprowadzanie nowego standardu
- 22:41 GoldenSubmarine przejmuje od Feeders Agency obsługę Żubrówki Czarnej w social media
- 22:42 Maja Sablewska twarzą kampanii Perwollu #RethinkFashion
- 22:42 Nowy kalendarz z trumnami Lindner ze zdjęciami bez Photoshopa (wideo)
- 22:42 "W wysokiej trawie" nowym filmem Netfliksa
- 22:43 Wedel podpisał jako pierwszy reklamodawca Białą Księgę Komunikacji Marketingowej
- 22:44 Apap w nowej kampanii stawia na szybkość (wideo)
- 22:44 Pierwszy w Europie Brand Store LG otwarto w Warszawie
- 22:45 „Kuchnia sercem domu" w kampanii Franke
- 22:46 STS z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” (wideo)
- 22:46 Lego z pierwszą od 30 lat globalną wizerunkową kampanią marki (wideo)
- 22:48 RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Awans Antyradia
- 22:49 Maria Gajewska head of digital communication Grupy CCC
- 22:50 „DNA polskich zbrodni” w CBS Reality, prowadzącymi Joanna Opiat-Bojarska i Marcin Myszka
- 22:50 Tomasz Smokowski poprowadzi cykl „Retro lista przebojów”. Ruszył nowy sezon Ligi Mistrzów
- 22:51 Martyna Wawryło-Wojciechowska odchodzi z Chillizet. „Inne wizje funkcjonowania stacji”
- 22:51 Ogilvy wygrywa przetarg na obsługę Lego na 5 rynkach
- 22:51 Superstacja od poniedziałku do niedzieli z tym samym programem
- 22:51 „The New York Times” zamyka serwis w hiszpańskiej wersji językowej. Strona nie przynosiła spodziewanych przychodów
- 22:53 TVP Wilno rozpoczęło emisję. Paczuska: najważniejszy obszar działalności misyjnej
- 22:53 Taylor Swift gwiazdą Open'er Festival 2020
- 22:54 Stowarzyszenie Pisarzy Polskich apeluje do prezesa Polskiego Radia o więcej literatury w Dwójce
- 22:55 Agora chce kupić pozostałe 60 proc. udziałów Eurozetu, szykuje wniosek do UOKiK-u
- 22:56 1,28 mln widzów „Top model 8”. TVN liderem w grupie 16-49
- 22:58 Agnieszka Pomaska wygrała kolejny proces z hejterem. „Będę walczyła z tymi, którzy mnie obrażają”
- 23:03 Gliński po tekście Onetu o PFN: nie wiem, czy są tam jeszcze dziennikarze. Węglarczyk: powinien wyjaśnić te wydatki
- 23:12 „Gogglebox 11” hitem TTV. Reality-show wiceliderem rynku w 16-49
- 23:34 Prof. Nalaskowski przywrócony do pracy na UMK, postępowanie ws. felietonu w „Sieciach” potrwa dalej
- 23:39 Serwis streamingowy NBCUniversal wystartuje w kwietniu 2020 roku jako Peacock. W ofercie nowa wersja serialu „Battlestar Galactica”
- 23:40 609 tys. widzów „Love Island”, reality-show nr 1 w Ipla. Nina Terentiew: nowa formuła programowa na polskim rynku
- 23:44 Tomasz Machała: nowe studio Wirtualnej Polski to wielomilionowy wydatek, w płatnym VoD nie widzimy zysku