Archiwum z dnia 2019.10.03
- 00:31 Shell Helix Top Up – pierwszy uniwersalny olej na dolewki
- 09:28 KRISPOL rewolucjonizuje system zamawiania okien aluminiowych i zacieśnia współpracę z ALUPROF
- 09:40 OKNOPLAST partnerem projektu badawczego dotyczącego smogu
- 11:06 FlexLink Systems Polska strategicznie w SEGRO Logistics Park Poznań, Komorniki
- 11:36 Mediolan, Nowy Jork, Shanghaj i Warszawa. Współpraca światowych szkół biznesu
- 12:24 Marka Familijne partnerem teleturnieju "Koło Fortuny"
- 13:00 Konfederacja prawomocnie wygrała z TVP w sądzie - będą przeprosiny i sprostowanie w „Wiadomościach”
- 13:53 BrainSHARE IT z certyfikatem Rzetelnej Firmy i Firmy Wiarygodnej Finansowo
- 14:43 Jakie skutki podniesienia płacy minimalnej? Polacy podzieleni
- 17:16 Galeria Bronowice zaprasza na otwarcie nowego wejścia
- 18:32 Kabos klientem agencji Blame Us
- 19:52 Andrzej Mikosz z Taylor Wessing wyróżniony w międzynarodowym rankingu IFLR1000 2020.
- 20:57 Podsiadło, Wieniawa i Szpura w kampanii „Zabierz głos, bo go stracisz” Fundacji Batorego
- 21:07 Hyundai już wyprzedaje modele z tego rocznika (wideo)
- 21:35 RMF FM: w środę „Debata liderów”, pytać będą też dziennikarze Interii i „DGP”
- 22:04 Inovox Express reklamowany jako "zwalczający ból gardła w minutę!"
- 22:04 Accenture z 43,2 mld dolarów rocznych przychodów, ponad 8, 7 mld z działalności marketingowej
- 22:10 Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę: Marta Skierkowska odpowiedzialna za nowy program, Monika Zagórska kieruje działem PR i eventów
- 22:15 RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Awans VOX FM na drugie miejsce
- 22:26 Jan M. Kujawski konsultantem merytorycznym Komitetu Badań Radiowych
- 22:31 Superstacja, Fokus TV i Polo TV będą emitowane w jakości HD
- 22:31 Hołd adidasa i Pharrella Williamsa złożony kobietom w kampanii „Now is her time”
- 22:32 „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w lipcu, „Program TV” najbardziej w dół
- 22:36 Browar Pilsweizer sponsorem Cracovii. Na rynek wchodzi piwo Cracovia
- 22:36 "Gang Słodziaków" Biedronki rządzi na YouTube
- 22:37 Karolina Szostak, Beata Sadowska, Marzena Rogalska w kampanii edukacyjnej „Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat”
- 22:37 Jakub Duks w dziale kreatywnym Apptension
- 22:39 Kawę na stacjach Lotosu można nalewać do własnego kubka
- 22:40 Taco Hemingway, Peja, Sokół, Żabson i Borixon w akcji zachęcającej do udziału w wyborach parlamentarnych
- 22:41 "Gang Seniorów" i Piotr Fronczewski w kampanii ZDM „Obudź się! Uwaga=życie"
- 22:41 TVP pozwała Joannę Scheuring-Wielgus za słowa o szczuciu na Pawła Adamowicza
- 22:43 Tiry z „ładunkiem dumy” z rządów PO odpowiedzią na „Cysterny wstydu”
- 22:43 Steven Spielberg zakończył zdjęcia do musicalu "West Side Story"
- 22:43 Krzysztof Gonciarz w kampanii Software Development Academy
- 22:43 Agata Burnatowska: z Schulz brand friendly do Harbingers
- 22:44 Amazon Prime Video w ofercie T-Mobile Polska za 26 zł
- 22:44 Mistrz świata baristów i ziarna z trzech kontynentów w spocie MK Cafe Premium (wideo)
- 22:44 Microsoft zapowiada tablety Surface Pro 7 i Surface Pro X. Ceny od 749 i 999 dolarów
- 22:45 Hugh Grant, Colin Farrell i Matthew McConaughey w filmie "The Gentlemen"
- 22:46 Ruszyły konkursy KRRiT dla nadawców społeczno-religijnych
- 22:46 Almette wykorzystało do reklamy telewizję hybrydową. "To bardzo obiecująca technologia"
- 22:47 Microsoft: dwa nowe laptopy Surface 3 (wideo)
- 22:48 Kendall Jenner we włoskim stylu reklamuje Reserved (wideo)
- 22:48 Joanna Lichocka zestawiła „Gazetę Wyborczą” z komunistycznym „Żołnierzem Wolności”. „Nie rozmawiam z nimi ani z TVN”
- 22:49 Mediacap po przejęciu LifeTube’a: wpływy 48 proc. w górę i 1,33 mln zł zysku netto
- 22:50 Goldenline: Tadeusz Kuropatwiński prezesem. Deptuła, Gil, Zalewska i Hendel w zespole
- 22:50 Microsoft przedstawia Surface Duo, swój pierwszy smartfon z rozkładanym ekranem
- 22:50 Dan Mazer reżyserem nowej wersji filmu "Kevin sam w domu"
- 22:51 Skarbówka chce od ATM Grupy 7,9 mln zaległego podatku, firma się odwoła
- 22:52 Jan Frycz i Kamil Nożyński reklamują odzież Bytom (wideo)
- 22:54 Canal+ zakończył zdjęcia do „Króla”. W roli głównej Michał Żurawski
- 22:54 Karolina Woźniak odpowiada za PR w Too Good To Go
- 22:55 Właściciel Gremi Media: wpływy 5,8 proc. w górę, 12,1 mln zł zysku netto
- 22:56 Sonia Bohosiewicz „bez nonsensów” reklamuje ofertę T-Mobile ze światłowodem i serwisami VoD (wideo)
- 22:57 Spot czekolady Wedel w Afryce bez rasizmu. KER: żartobliwa konwencja, mieszkańcy to eksperci (wideo)
- 22:58 Proszek i płyn do prania Mr. Ziggi trafił do sprzedaży w Lidlu, Zygmunt Chajzer w kampanii "Czysta kasa"
- 23:11 „Masz dość? Nadszedł czas wyborów” w kampanii „Gazety Wyborczej”. "Solidarność z osobami dyskryminowanymi"
- 23:15 „Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” straciło widzów
- 23:30 Druga edycja BI Trends Festival wskazuje kierunki rozwoju biznesu. „To nie tylko lokalne wydarzenie”
- 23:40 „Fakty" najchętniej oglądane we wrześniu, najwięcej widzów zyskały „Wiadomości”
- 23:41 Debata przedwyborcza w TVP nie wnosi już nic nowego - zastąpiły ją media społecznościowe (opinie)
- 23:42 Powstanie kodeks na rzecz czystej reklamy i informacji. "Oszustwa reklamowe potężnym biznesem"
- 23:44 PAP odmówiła wynajęcia sali na debatę o mediach publicznych
- 23:59 Menedżerowie spółki zależnej K2 w programie motywacyjnym obejmą 19,1 proc. jej udziałów