Archiwum z dnia 2019.11.05
- 01:20 Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu w II i III kwartale, Radio ZET wyprzedziło Eskę
- 01:38 Mateusz Brzeźniak account manager w Arskom
- 01:55 Monika Jaruzelska z cyklem wywiadów „Towarzyszka Panienka” w „Super Expressie”
- 08:07 Pomysł na baterię kuchenną
- 08:13 OKNOPLAST uruchamia największą promocję w roku - dobieraj produkty i obniżaj ceny
- 08:25 W dniu Wszystkich Świętych o prawie 18 proc. wzrosła ilość wezwań assistance samochodowego
- 08:58 Najnowsze rozwiązania Visual i Pro-AV od Panasonic zaprezentowane w Warszawie
- 11:44 ŚWIĄTECZNA EDYCJA KAW NESPRESSO. PRZENOSI ZMYSŁY DO ŚWIATA HYGGE I FIKA
- 14:07 Dystrybutor marki Burton klientem Up&More
- 14:39 Nielsen wesprze startupy w ramach Innovation Lab
- 15:08 Platige Image z nagrodą animago Award za trailer "Metro Exodus: Artyom's Nightmare"
- 15:55 Plus w świątecznej promocji daje dostęp do Tidala, HBO i Ligi Mistrzów UEFA za darmo
- 16:02 Do Taylor Wessing dołączył nowy partner współzarządzający praktyką Life Sciences w Europie Środkowo-Wschodniej.
- 16:47 Maffashion, Żabson i Yoshihito Mayoshe w kampanii adidas Originals Supercourt
- 21:02 Globalworth Poland kupił biurowce Chmielna 89 i Tischnera Office od Cavatina Holding
- 21:06 Canon: do 1290 zł zwrotu w zimowej promocji
- 21:06 Uponor nowym klientem Wills Integrated
- 21:10 Accenture przejmuje Bow & Arrow
- 21:11 Sky zatrudni w Wielkiej Brytanii tysiąc nowych pracowników. Potrzebni inżynierowie i obsługa klienta
- 21:12 „Przyjaciółka” liderem sprzedaży, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
- 21:12 Telewizory LG OLED będą zgodne z Nvidia G-Sync
- 21:13 Alior Bank reklamuje swój Kantor Walutowy
- 21:15 Facebook wprowadza nowe logo. Oddzielna wersja dla każdej z platform w ekosystemie. „Sprymitywiony logotyp”
- 21:17 W lodówkach Samsung Family Hub opcja zamówień z Frisco.pl
- 21:25 Adam Nowakowski w zespole Facebooka
- 21:27 Radio ZET z akcją #zatokochampolske
- 21:28 Trzytygodniowe wyzwanie w reklamie Biotebal Rzęsy XXL (wideo)
- 21:32 Philips: nowe soundbary TAPB603 i HTL3325 za 1199-1699 zł (wideo)
- 21:34 Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka w kampanii "Asy serwisowe" Q Service Castrol
- 21:34 Nestlé deklaruje, że wszystkie ich fabryki są „zero waste”
- 21:36 Sieć Sferis zaprezentowała nową identyfikację wizualną
- 21:36 Nóż przeznaczenia w IKEA
- 21:37 Empik z ofertą marketingową dla biznesu
- 21:37 Douglas nową kampanią świętuje Dzień Singla (wideo)
- 21:38 Ryobi z pierwszą w Polsce kampanią telewizyjną (wideo)
- 21:39 Damian Janikowski reklamuje batony Protein 33% Go On Nutrition (wideo)
- 21:40 Azjatycki mistrz reklamuje nowy serwis ogłoszeniowy Pokato.pl (wideo)
- 21:41 Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)
- 21:41 Santander inwestuje 1,7 mld zł w fintech Ebury
- 21:41 25 grudnia premiera filmu "Futro z misia". Sławomir jedzie do Zakopanego (wideo)
- 21:43 Wyborcza.pl uruchomiła lokalny newsletter dla 20 różnych miast
- 21:44 Koniec zdjęć do „Znaków”. Premiera w 2020 roku w AXN (wideo)
- 21:44 HBO zapowiada serial "The New Pope". Jude Law budzi się ze śpiączki (wideo)
- 21:44 Dennis Quaid w serialu "Obłędnych Świąt!" nadopiekuńczym ojcem
- 21:44 Samuel L. Jackson i Anthony Mackie w filmie "The Banker". Nowa produkcja Apple TV+
- 21:45 Digital Kingdom odpowiada za obsługę PZU w social mediach
- 21:46 Arte pokaże serial Canal+ „Zasada przyjemności”
- 21:47 Plejada i Fundacja Faktu organizują akcję "Zdrowie jest męskie"
- 21:47 Prezenty od rodziców w bożonarodzeniowej kampanii sklepów Carrefour (wideo)
- 21:48 Maciej Dzwonnik: z „Gazety Wyborczej” na rzecznika Politechniki Gdańskiej
- 21:48 Instagramerka umieściła zdjęcie produktu Eveline Cosmetics na cmentarzu, marka odcina się od akcji
- 21:48 Asystent Huawei w polskiej wersji do pobrania
- 21:49 Platige Image rezygnuje z produkcji gier mobilnych, koniec współpracy z Vivid Games
- 21:49 Była radna PiS musi przeprosić Agnieszkę Pomaską za wpis: „trzeba to coś złapać i ogolić na łyso”
- 21:50 Tomasz Bochenek nowym dyrektorem generalnym Oracle Polska. Zastąpił Piotra Witczyńskiego
- 21:50 417 tys. widzów trzeciego sezonu „Śladu” w Polsacie
- 21:50 Oliwia Skóra wicedyrektorem Centrum Informacyjnego Rządu, zajmie się social mediami
- 21:51 Nowa przeglądarka Edge w połowie stycznia 2020 roku. Silnik Chromium, dodatkowe funkcje i zmienione logo
- 21:51 Wirtualna Polska wprowadza nowy standard reklam wideo
- 21:51 Prezes PKO BP: liczenie uśmiechów u pracowników nie narusza RODO, a służy życzliwości
- 21:52 „Kabaret na żywo 7” zyskał 220 tys. widzów. 26,52 mln zł z reklam
- 21:52 Podróżniczka Miłka Raulin reklamuje pożyczkę gotówkową w Banku Pekao (wideo)
- 21:53 Netflix straci 10 mln użytkowników w USA. Powinien wprowadzić tani pakiet z reklamami
- 21:54 Microsoft skraca pracę o jeden dzień w tygodniu. Wydajność pracowników w górę o 40 procent
- 21:55 „W rytmie serca 5” ze spadkiem widowni w nowym paśmie. Polsat zdecydowanym liderem
- 22:00 Gmail na czele poczty elektronicznej, serwisy WP i Onetu przyciągają najmocniej
- 22:05 PwC: wideo OTT najszybciej rozwijającym się segmentem na rynku mediów i rozrywki. Książka i prasa coraz mniej warta
- 22:22 Steve Easterbrook odwołany z funkcji szefa McDonald’s za romans z podwładną. "Wielkie firmy usiłują być szalenie etyczne"
- 22:47 Polsat liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej w październiku. Duży wzrost TVP i TVP Info
- 22:55 "Szadź" nową produkcją TVN dla Player.pl. W głównych rolach Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska