Archiwum z dnia 2019.12.09
- 01:16 Program "Halo Muzyka" dostępny w formie podcastu
- 10:41 Nowoczesna klasyka w aranżacji wnętrz
- 12:29 Grupa Pos-Bet sponsorem piłkarzy Śląska Wrocław
- 13:17 Inteligentne urządzenia drukujące
- 13:57 Stołówka dla skrzydlatych przyjaciół
- 15:12 Klaus Bischoff na czele działu designu Grupy Volkswagen
- 17:00 Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej i Frisco.pl wspólnie pomogą kobietom na święta!
- 17:24 Stylizacje na wyjątkowe okazje w sezonie zimowym – jaką stylizację wybrać?
- 17:41 Zmarł Wojciech Woźniak, były dziennikarz „Dziennika Wieczornego”, „Expressu Bydgoskiego” i „Gazety Pomorskiej”
- 18:15 „Teleskop”, Anna Trzcińska i Bartłomiej Pomianowski wśród nagrodzonych w konkursie dla oddziałów regionalnych TVP
- 18:43 Martyna Adamska z nowymi obowiązkami w Dentsu Aegis Network
- 18:58 Roel de Vries będzie odpowiadał za sprzedaż i marketing Nissana w Europie
- 19:42 RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Awans VOX FM
- 20:43 W styczniu premiera animacji "Śnieżka i fantastyczna siódemka". Julia Kamińska grubą królewną (wideo)
- 20:59 Justyna Augustyniak w zespole MullenLowe MediaHub
- 21:26 RMF FM z charytatywną akcją "Prezydenckie bożonarodzeniowe bombki"
- 21:31 Classic Blue kolorem roku 2020 wg Instytutu Pantone
- 21:33 W pogoni za efektywnością, czyli technologie i trendy napędzające komunikacje
- 21:33 Tomasz Matwiejczuk dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Polsat
- 21:34 Stanisław Skarżyński dołączył do zespołu "Wysokich Obcasów"
- 21:36 Ryan Reynolds w filmie "Free Guy"
- 21:37 Świecące miecze z „Gwiezdnych wojen” na butelkach Coca-Coli
- 21:37 PGNiG Superliga od lutego 2020 w USA
- 21:38 Renault Captur w nowej odsłonie w Polsce od 66,9 tys. zł (wideo)
- 21:38 IKEA dołącza do gdańskiego programu mającego ograniczyć plastik
- 21:39 mBank ma zostać sprzedany do końca 2020 roku
- 21:40 Ponad 3 tys. napaści seksualnych w Uberze. 58 osób zginęło w wypadkach z udziałem przewoźnika
- 21:40 Ponad połowa kobiet w jury Cannes Lions w 2020
- 21:41 Bluerank i GoldenSubmarine będą ze sobą współpracować
- 21:41 Nowy Huawei MateBook X Pro w Polsce za 5999 zł. W promocji darmowy tablet z ekranem 10 cali
- 21:41 „Dom z papieru 4” od 3 kwietnia w Netflixie (wideo)
- 21:42 Huawei Mate 30 Pro wchodzi na polski rynek w cenie 4299 zł. Ekosystem HMS zamiast usług Google
- 21:42 Camila Cabello gwiazdą Orange Warsaw Festival 2020
- 21:43 Mela Koteluk i Grzegorz Turnau pytają „Co Cię napędza” w nowej reklamie Škody
- 21:43 Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko 1,7 proc. udziału PR3 i 1,3 proc. PR1
- 21:43 Konsole Xbox z nową kampanią reklamową
- 21:44 Ericsson z grzywną ponad miliarda dolarów. Kara za korumpowanie urzędników
- 21:44 Najmniejsza Żabka uruchomiona w Poznaniu
- 21:45 Złote Spinacze 2019: Big Picture najlepszą agencją trzeci rok z rzędu, Piotr Czarnowski z tytułem Gwiazdy PR
- 21:45 T-Mobile promuje darmowy internet na święta
- 21:45 Młodzi ludzie LGBT+ bojący się wrócić do domu na święta w kampanii Pantene (wideo)
- 21:46 Zmiany w polityce handlowej TVP na 2020 rok mogą przynieść większe wpływy reklamowe publicznego nadawcy (opinie)
- 21:46 Joanna Czechowska dyrektorem marketingu Mariott International w Polsce
- 21:46 W czerwcu premiera filmu "Wonder Woman 1984"
- 21:47 Znak sprzedaje firmie Dictum sześć księgarń Autorska
- 21:47 W lutym premiera filmu "Nędznicy". To francuski kandydat do Oscara (wideo)
- 21:48 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg marki Tymbark
- 21:48 MediaTory 2019: Łucyan, Sekielscy, Pieniążek, Kaługa, Socha, Figurski, Miśka-Jackowska i Szarejko laureatami
- 21:49 Wedel wybiera agencję reklamową do kompleksowej obsługi
- 21:51 Rusza akcja "Choinki pod choinkę" RMF FM
- 21:51 Łukasz Warzecha i prof. Antoni Dudek w „Podwójnym kontekście” na wSensie.pl (wideo)
- 21:51 Taylor Swift zarobiła najwięcej w 2019 roku. Top 40 gwiazd muzyki
- 21:52 Kanał Sportowy Pola, Borka, Smokowskiego i Stanowskiego z dwoma studiami. "Może pozyskać dużo widzów i reklamodawców"
- 21:53 Właściciel Żabki chce współpracować przy klubowych mistrzostwach świata w piłce nożnej
- 21:53 Apel europejskiej branży cyfrowej do rządów krajów UE ws. Kodeksu Usług Cyfrowych
- 21:57 TVP, Polskie Radio i PAP nadal pod nadzorem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- 21:57 „Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 350 tys. widzów. 50,45 mln zł z reklam
- 21:58 Gdańsk usunął prawie 500 nielegalnych reklam i nałożył za nie 121 tys. zł kar
- 21:58 „Milionerzy” stracili 270 tys. widzów, TVN wiceliderem. Hitem czwartkowe odcinki
- 21:59 Facebook udostępnia reklamy in-stream polskim wydawcom i twórcom. Konieczne 10 tys. obserwujących
- 21:59 TVP1 liderem, udany tydzień TVP2. „M jak miłość” i „Wydarzenia” hitami tygodnia
- 22:00 Kupno Energi przez Orlen uzasadnione, ale niekorzystne dla małych akcjonariuszy (opinie)
- 22:01 Sąd: Kamil Durczok nie został aresztowany, bo nie wykazano obawy, że będzie mataczył
- 22:12 PFN zapłaciła za pobyt w USA Macierewicza i Jannigera. Przez pół roku 4,5 mln zł dla White House Writers Group
- 22:22 Debiut „The Voice Senior” miał 2,87 mln widzów, a „Młodego Piłsudskiego” - 2,42 mln
- 22:33 Polska spółka Showmaxa w ostatnim roku miała 15,4 mln zł wpływów i 9,6 mln zł straty
- 22:50 Nowy reality-show „Only one. Tylko jeden” od 6 marca w Polsacie. Startują castingi (wideo)
- 22:52 Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
- 22:55 Szymon Hołownia kandydatem w wyborach prezydenckich. Na konwencji zabrakło charyzmy i konkretów programowych (opinie)