Archiwum z dnia 2020.02.24
- 10:50 Internet na krawędzi. W 2020 roku czeka nas rewolucja w przetwarzaniu danych
- 11:08 Getin Bank poszerza segment ubezpieczeń o polisę Mój Bezpieczny Dom
- 12:40 Nielsen: Trendy w branży alkoholi na 2020 rok
- 13:09 Bukmacher Totalbet sponsorem siatkarzy Verva Warszawa Orlen Paliwa
- 14:11 Perfetti van Melle z tytułem Top Employer Polska 2020
- 14:25 Koronawirus – jak możemy sobie pomóc?
- 17:29 Programiści włamali się do systemu McDonald's dla darmowych hamburgerów
- 17:57 Lenovo notuje rekordowe wyniki, 14,1 mld dolarów przychodu w trzecim kwartale 2019
- 19:00 Polacy na Walentynki wydają coraz więcej i z troską o środowisko
- 19:01 Agora rozwija ofertę Content Studia. „Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie”
- 19:29 Z PGE odeszli szefowa komunikacji i marketingu Monika Krajewska oraz rzecznik prasowy Maciej Szczepaniuk
- 21:11 Cyfrowy Polsat promuje kanały i pakiety sportowe premium (wideo)
- 21:30 Marek Czyż dołączy do Halo.Radia
- 21:31 RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Meloradio awansowało na podium
- 21:34 Grupa Maspex przejęła licencję na markę Nestea
- 21:35 Ponad 74 mln zł chce wydać Tauron na usługi call center
- 21:37 Od 11 marca Dorota Szelągowska z nowym sezonem "Tu jest pięknie" w TVN Style
- 21:38 Ruszyły zdjęcia do „Wiedźmina 2”, nowi aktorzy w obsadzie
- 21:38 Bahk Jae-wan nowym prezesem zarządu Samsunga. Wcześniej był ministrem finansów Korei Południowej
- 21:38 BBC rezygnuje z konsumenckiego magazynu Watchdog z powodu oszczędności. Program był nadawany od 40 lat
- 21:39 MediaMarkt wprowadza usługę dostawy tego samego dnia
- 21:40 Insulan reklamowany w telewizji
- 21:40 Anime w świecie "Diablo" na Netfliksie
- 21:40 Pękają ekrany w Surface Laptop 3. Microsoft pracuje nad rozwiązaniem
- 21:40 POT szuka agencji do konkursu „Śladami Jana Pawła II” i jego kampanii
- 21:40 Film "Nie czas umierać" od 3 kwietnia w kinach. Zobacz polski plakat
- 21:41 Posłowie chcą wprowadzić trzeci sygnał dla karetek i wozów strażackich. Kierowca usłyszy go przez radio
- 21:41 Mateusz Borek: w Polsacie dostaliśmy zgodę na Kanał Sportowy, potem ją wycofano
- 21:41 Bank Millenium nagrał reklamę z Radkiem Kotarskim na zamku w Pszczynie
- 21:41 16 marca premiera w Polsce serialu "Westworld 3”. „Wolna wola nie jest wolna” (wideo)
- 21:41 Bear Grylls w nowym programie National Geographic będzie uczącył celebrytów surwiwalu
- 21:42 Ośrodki terenowe TVP mają wyprodukować minimum 688 godzin dla centrali
- 21:42 TVP Seriale liderem w styczniu. AXN Spin z największym wzrostem oglądalności
- 21:42 Kontynuacje „Złomowiska”, „Truckerki” czy „Odjazdowe bryki braci Collins” w Discovery Channel na wiosnę
- 21:43 „Zenek” nie został królem Walentynek. Tomasz Raczek: TVP musi się jeszcze dużo nauczyć
- 21:43 A+E Networks tworzy usługę VOD z treściami true crime
- 21:43 Wizyta u rodziny Ból w reklamie Etopiryny Extra (wideo)
- 21:43 Ekonomiści JP Morgan ostrzegają przed katastrofalnymi skutkami zmian klimatu
- 21:44 HBO Max i aktorzy potwierdzają, że powstanie specjalny odcinek „Przyjaciół”. „To się dzieje”
- 21:44 „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży w 2019 roku. „Poradnik 50+” wiceliderem
- 21:44 Gaz-System szuka firmy do obsługi wydarzeń korporacyjnych
- 21:45 Płatności zbliżeniowe od lipca możliwe do wartości 100 zł. „Odpowiedź na potrzeby użytkowników”
- 21:46 Twitter chce oznaczać etykietami fake newsy publikowane przez polityków. Pomogą użytkownicy serwisu
- 21:46 Radio Wolna Europa powraca na Węgry. Pomoże w dostarczaniu obywatelom wiarygodnych informacji
- 21:46 Dorota Wellman i Marcin Prokop twierdzą, że „Rozmiar rozmiarowi nierówny” (wideo)
- 21:46 Amazon mimo apelu Muzeum Auschwitz nie wycofa z książek nazisty. „Ważny dostęp także do treści, które budzą zastrzeżenia”
- 21:47 Kuba Wojewódzki reklamuje 5G i dwa razy więcej internetu dla firm w Play (wideo)
- 21:47 Coraz mniej spotów reklamujących żywność w przekazach dla dzieci
- 21:47 Grupa Enea kontynuuje współpracę z click community
- 21:48 CD Projekt: przez ostatnie 17 miesięcy 50 mln dolarów z „Wiedźmina 3” na Steamie
- 21:48 850 tys. widzów nowego reality-show Polsatu „Cztery wesela”
- 21:48 LPP promuje nową kolekcję Cropp - DNM RMX (wideo)
- 21:48 Agnieszka Woźniak-Starak z audycją w newonce.radio
- 21:49 Maskotki Polozaurów za punkty z zakupów w promocji Polomarketu (wideo)
- 21:50 Intersnack konsoliduje europejski budżet mediowy w Publicis
- 21:51 TVP winduje ceny reklam na Euro 2020, jeśli w finale zagrają Polacy. 642 tys. zł za spot
- 21:52 Stopklatka z końcem lutego zniknie z giełdy
- 21:52 Sony wprowadza smartfon Xperia 1 II z ekranem 6,5 cala i obsługą 5G
- 21:53 Money.pl i Fakt.pl usunęły omówienie tekstu „Gazety Wyborczej” o problemach franczyzobiorców Żabki
- 21:53 KRRiT z mniejszym budżetem, 20 mln zł na projekt Telemetria Polska
- 21:58 Amazon wejdzie do Polski w pełnej wersji. "To osłabi pozycję Allegro"
- 22:04 62 proc. Polaków chce, żeby Andrzej Duda odrzucił rekompensatę abonamentową, jej zwolenników więcej wśród widzów TVP Info
- 22:05 TVP nie chce transmitować 1. Ligi Żużlowej. Szkolnikowski: żużel jest bardzo drogi
- 22:11 Strony główne: WP.pl przed Onetem, mocno w górę Gazeta.pl - w dół Interia i o2.pl
- 22:15 CMWP zaniepokojone zgłaszaniem jako nieodpowiednie wpisów twitterowych Radia Maryja krytykujących LGBT
- 22:33 Dziennikarz Radia ZET żąda przeprosin od Duklanowskiego i Lisiewicza za słowa o wspieraniu przez niego PO
- 22:47 Tomasz Żurański i Bogdan Paszkowski z Vectry w zarządzie Multimedia Polska
- 22:50 Emitel bierze 1,5 mld zł kredytu
- 22:55 Rynek podcastów rośnie jak na drożdżach, w Polsce coraz ciekawszy dla reklamodawców. „Nie ma jednego sposobu monetyzacji”