Strony główne: WP.pl przed Onetem, mocno w górę Gazeta.pl - w dół Interia i o2.pl

Wśród stron głównych największych portali liderem jest WP.pl, która w skali roku zyskała 2 mln użytkowników. Jeszcze większy wzrost osiągnęła Gazeta.pl, natomiast zmalały wyniki stron główny Interii i o2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W styczniu br. stronę główną WP.pl (Wirtualna Polska) odwiedziło 13,74 mln realnych użytkowników, czyli 48,96 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali tam 586,94 mln odsłon, a każdy spędził średnio 59 minut i 33 sekundy - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Analogiczna witryna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała znacznie mniej użytkowników i odsłon - odpowiednio 12,62 mln i 493,8 mln, natomiast dłuższy przeciętny czas korzystania przez odwiedzającego - 60 minut i 29 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-styczen-2020-roku-wyniki-badanie-gemius-pbi,7170754243180673a ##

Strona główna Gazeta.pl (Agora) miała 5,94 mln użytkowników, 116 mln odsłon oraz 33 minuty i 55 sekund średniego czasu korzystania, natomiast konkurentka z Interii przy 4,82 mln odwiedzających zanotowała 228,71 mln odsłon oraz 69 minut i 2 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Natomiast na stronie głównej o2.pl (Wirtualna Polska) 1,39 mln internautów wykonało 19,79 mln odsłon oraz spędziło przeciętnie po godzinie, 58 minut i 33 sekundy. Witryna niedawno została udostępniona a nowej odsłonie.

grafika

W porównaniu ze styczniem ub.r. strona główna WP.pl zyskała 2,06 mln użytkowników (17,7 proc.), dzięki czemu jej zasięg wzrósł o 8,11 pkt proc. (19,8 proc.). Jednocześnie liczba odsłon zmalała o 587,9 tys. (0,1 proc.), a średni czas korzystania przez odwiedzającego o 12 minut i 28 sekund (17,3 proc.).

Natomiast analogiczna witryna Onetu przy wzroście zasięgu o 2,48 pkt proc. (5,8 proc.) zanotowała spadek liczby odsłon o 34,58 mln (6,5 proc.) oraz 5 minut i 53 sekundy średniego czasu korzystania (8,9 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-liderem-w-informacjach-i-publicystyce-radiozet-pl-i-tvn24-pl-przed-gazeta-pl-mocno-w-gore-fakt-pl-i-natemat-pl-top10,7170749451912833a ##

Zdecydowanie największy wzrost osiągnęła strona główna Gazeta.pl. Zyskała 2,65 mln użytkowników (80,4 proc.), 9,64 pkt proc. zasięgu (83,7 proc.) oraz 11,59 mln odsłon (11,1 proc.), za to przeciętny czas korzystania z niej skurczył się aż o 28 minut i 45 sekund (45,9 proc.).

Natomiast strony główne Interia.pl i o2.pl zanotowały spadki. Pierwsza witryna straciła 180,6 tys. odwiedzających (3,6 proc.), 0,32 pkt proc. zasięgu (1,8 proc.), 17,71 mln odsłon (7,2 proc.) oraz 10 minut i 46 sekund średniego czasu korzystania (13,5 proc.), a druga - 880,2 tys. użytkowników (38,7 proc.), 2,99 pkt proc. zasięgu (37,6 proc.) i 9,59 mln odsłon (32,6 proc.) przy wzroście przeciętnego czasu korzystania o 7 minut i 35 sekund (6,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK