Archiwum z dnia 2020.04.02
- 04:30 Świeża Bazylia z Black Red White
- 09:27 Marta Fabiś w agencji kreatywnej Skivak
- 09:38 Podpisz umowę z PGE bez wychodzenia z domu
- 09:46 Mondial Assistance wspiera akcję #zostanwdomu. Ruszyła bezpłatna platforma z poradami lifestylowymi
- 12:02 Karolina Moskal odpowiada za PR w agencji 19 Południk. W zespole Vladek Siedov i Dominik Żelazny
- 12:37 PR Calling dla Listonic
- 14:25 Wiosna na dachu
- 14:32 Elżbieta II zatrudniła specjalistkę PR Meghan i Harry’ego
- 15:24 Koronawirus uderza w rynek dóbr luksusowych. Globalna sprzedaż spadła o około 30 proc.
- 15:39 Nowa pasta Colgate Smile for Good w tubce nadającej się w pełni do recyclingu
- 15:41 Bezpieczne leczenie na trudne czasy
- 15:41 #zostańwdomu: Jazz in the Sky online
- 17:22 Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie
- 17:30 Abanana reorganizuje dział new businnes, na czele Szymon Odolanowski
- 18:48 HBO GO udostępnia pierwszy sezon serialu „Co robimy w ukryciu”, za dwa tygodnie premiera drugiej serii
- 19:13 Zmiana terminu XI Kongresu Stolarki Polskiej
- 19:19 PR Hub poprowadzi 10. edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
- 19:20 Piątkowy „Przegląd Sportowy” z dodatkiem archiwalnym na urodziny Grzegorza Laty
- 19:58 Galaktus PR z czterema nowymi klientami
- 21:05 W UPC Polska dodatkowe stacje gratis do końca czerwca
- 21:17 LoveBrands Relations dla Gedeon Richter
- 21:20 Lewiatan wyda 10 milionów złotych na pomoc dla franczyzobiorców
- 21:55 Radio Gra nowym liderem słuchalności w Toruniu, Wawa na awansowała na podium
- 22:00 DHL wprowadza usługę DHL Parcel Premium z szybką dostawą przesyłek. Płatność kartą za paczki pobraniowe
- 22:01 Vectra oferuje Prasę Online za 19,99 zł miesięcznie
- 22:11 „Rozstania 2” od 22 kwietnia w BBC First
- 22:13 KIR klientem Clue PR
- 22:25 Od 7 kwietnia emisja drugiego sezonu serialu „Znaki” (wideo)
- 22:28 Universal Music Polska z darmowymi koncertami na YouTube. Młodzi artyści we wspólnej akcji z Rzecznikiem Praw Dziecka
- 22:30 Grupa naTemat przygotowała mural z podziękowaniami dla służby zdrowia
- 22:34 SKYN zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją "Stay and f*uck at home"
- 22:35 "Niepodległa" i polscy artyści dodają Polakom otuchy w kampanii #wszystkobędziedobrze
- 22:36 Orange z Robertem Górskim zachęcają do pozostania w domach na czas epidemii
- 22:37 Małgorzata Malesa i Olga Prymaczek w Ogilvy Poland, awansowała Katarzyna Walewska-Napiórkowska
- 22:38 Oppo Polska klientem 24/7Communication
- 22:39 Paweł Loroch odpowiada za marketing i promocję Chillizet
- 22:39 Cyfrowy Polsat zachęca do pozostania w domu
- 22:40 Player.pl zmienia płatną ofertę: nowy pakiet z 26 stacjami tv, HBO osobno
- 22:41 Szymon Majewski wyreżyserował reklamę Plusa
- 22:42 Axel Springer znika z giełdy 6 kwietnia 2020 roku. „Nowa faza rozwoju”
- 22:43 Orlen z Robertem Kubicą reklamuje „tanie tankowanie dla wszystkich, którzy nie mogą pozostać w domu” (wideo)
- 22:43 Damian Ziąber rzecznikiem prasowym Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
- 22:44 Anna Gacek z audycją „Don’t Give Up” w Audiotece
- 22:44 Z powodu koronawirusa spada prędkość internetu w Polsce. Inea i T-Mobile liderami w marcu
- 22:44 TVP pokaże msze święte i nabożeństwa Triduum Paschalnego z Jasnej Góry
- 22:44 Żabka oferuje nowym franczyzobiorcom dłuższy okres przychodu gwarantowanego
- 22:45 Sklepy Biedronka i Lidl będą czynne dłużej, część przez całą dobę
- 22:45 Puste ulice i ludzie walczący z koronawirusem. Facebook promuje platformę samopomocy
- 22:45 Były szef Hulu pokieruje koncernem WarnerMedia. Dopilnuje startu HBO Max
- 22:45 Jennifer Lopez odpowiada za program "Thanks a Million". Do rozdania milion dolarów
- 22:45 Grzegorz Frydrych odpowiada za marketing New Work
- 22:46 Akcja "Żonkile" Muzeum POLIN po raz ósmy. Ambasadorami Seweryn, Podsiadło, Kurdej-Szatan, Wellman, Zalewski
- 22:47 Można już składać wniosek o zwolnienie ze składek ZUS. Zainteresowanie przedsiębiorców jest ogromne
- 22:47 Fightklub i Sportklub do 2022 roku wyłącznie na Platformie Canal+
- 22:48 Siedmiu na dziesięciu szefów firm uważa, że koronawirusa negatywnie wpłynie na ich biznes
- 22:49 T-Mobile znosi limit danych internetowych dla studentów. „Odpowiedź na apel wicepremiera Gowina”
- 22:49 Digital Kingdom pracuje dla BBC Studios Polska
- 22:50 Katarzyna Krawczyk szefową marketingu w CCC, firma wynegocjowała z bankami odroczenie spłat
- 22:50 Węże 2020: „Futro z misia" najgorszym filmem roku
- 22:50 Rynek zaprezentował KRRiT założenia nowego badania mediów za pośrednictwem wideokonferencji
- 22:51 iPhone 9 - prezentacja 15 kwietnia, tydzień później start sprzedaży
- 22:51 Iwona Zaczek odpowiada za kontakt z mediami w sztabie Hołowni
- 22:52 Quebonafide przekaże milion zł ze współpracy z Allegro na cele charytatywne
- 22:52 Marek Kmiecik z własną agencją marketingową Sense
- 22:53 Mateusz Borek i Maciej Turski poprowadzą „OktagonLive” w Kanale Sportowym
- 22:53 W serwisach Polska Press rusza projekt #WspieramyLokalnyBiznes
- 22:53 Apteki w czasie pandemii koronawirusa
- 22:54 3,02 mln widzów programu „Uwaga! Koronawirus” w TVN
- 22:56 Przez koronawirusa mniej reklam w polskim internecie, mocniej promują się tylko sklepy
- 22:58 Z powodu koronawirusa News Corp zawiesza 60 drukowanych dzienników w Australii. Będą dostępne tylko w sieci
- 23:00 Egmont Polska nie będzie już wydawał książek dla dzieci. Jego właściciel sprzedaje ten dział do Harper Collins Publisher
- 23:05 Zwolnienia w Abstra i LTTM, powodem epidemia koronawirusa
- 23:11 Mirosław Rogalski z "Alarmu" TVP1 wicedyrektorem radiowej Trójki
- 23:33 Firmy z branży eventowej domagają się tarczy kryzysowej 2.0. "11 tys. przedsiębiorców zawiesiło działalność gospodarczą"
- 23:44 Duży spadek oglądalności „wielkiej czwórki” w marcu. Rekordowe wyniki TVP Info, TVN24 i Polsat News
- 23:55 Grupa ZPR Media zawiesza miesięcznik „Podróże”. „Trudny okres przejściowy”