W ramach podpisanej umowy, LoveBrands Relations zajmuje się realizacją komunikacji szóstej edycji projektu „Recepta na sukces", skierowanego do studentów farmacji oraz medycyny.
Agencja przygotowała koncepcję komunikacyjną pt. „Porozmawiajmy otwarcie o..." (#porozmawiajmyotwarcie). Jej celem jest zwiększenie świadomości studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów, w zakresie potrzeb komunikacyjnych kobiet poszukujących konsultacji ginekologicznej lub farmaceutycznej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lovebrands-relations-1000-pierwszych-dni-dla-zdrowia ##
Zespół LoveBrands Relations jest odpowiedzialny za całościową realizację kampanii, w tym przeprowadzenie akcji konsultacji on-line na Facebooku, przeprowadzenie badań rynkowych, opracowanie nowego key visuala, organizację webinarów, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.

Za działania po stronie agencji odpowiedzialna jest prezes Dorota Bieniek-Kaska, senior communications expert Marta Domańska oraz communications consultant Jędrzej Sudnikowicz.
Strony nie ujawniają, na jaki okres czasu podpisana została umowa.











