Archiwum z dnia 2020.07.13
- 00:00 TikTok usunął w pół roku 49 milionów nieregulaminowych filmów
- 00:05 CERT Polska: Phishing powszechny w polskiej sieci. Coraz groźniejsze ataki ransomware
- 00:10 TVN24 liderem kanałów informacyjnych w czerwcu, rekordowy wzrost Polsat News. Superstacja o 66 proc. w dół
- 00:22 Wpływy Grupy OLX w górę o 20 proc., 293 mln zł zysku, 100 pracowników więcej
- 00:29 Agora ograniczy powierzchnię redakcji "Gazety Wyborczej" i przejdzie na telepracę? "To prawdopodobne"
- 00:30 Nagroda im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarek Radia Kraków i Associated Press
- 00:33 W niedzielę Ipsos przeprowadzi około 50 tys. ankiet wśród wyborców
- 00:44 Agata Kornhauser-Duda: brak wywiadów to mój milczący sprzeciw przeciw manipulacji i kłamstwom w mediach
- 01:51 Wybory prezydenckie 2020. Late poll: Wygrywa Andrzej Duda
- 02:43 Co trzeci Polak kupuje kosmetyki online
- 02:50 Magazyn „Claudia” z akcją #Ambasadorka Claudii w mediach społecznościowych
- 10:26 BIC wspiera finansowo SOS Wioski Dziecięce
- 12:32 Właściciel marki Coccodrillo z wyróżnieniem w rankingu Rzeczpospolitej „Najważniejsze firmy dla Polski”
- 12:52 Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody
- 13:29 DIMAQ UNI – przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń!
- 15:44 Logistyka zawsze w drodze do solidarnego biznesu
- 18:43 690 mln ludzi na świecie cierpi głód. Świat przegrywa walkę z niedożywieniem, alarmuje UNICEF, WFP, FAO, WHO i IFAD
- 19:56 „Działkowiec” liderem sprzedaży. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół
- 20:14 Były rzecznik PiS Marcin Mastalerek wspierał sztab Andrzeja Dudy. „Dla ojczyzny ratowania przyszedł i pomógł”
- 21:16 Lis: po wyborach w redakcji „Newsweeka” wszyscy zdołowani. Karnowski: Duda wygrał dzięki odporności TVP
- 21:25 Wzrasta znajomość reklam. Na plusie IKEA, Obi, Biedronka
- 22:34 Hakerzy atakują częściej, bo pracujemy zdalnie. Ekspert: Rosną technologiczne możliwości odpierania cyberataków
- 22:35 Netflix nakręci film "Mr. Harrigan's Phone"
- 22:40 Polacy najmocniej w Unii Europejskiej cenią UE i Donalda Trumpa, a najmniej akceptują homoseksualizm
- 22:41 Ponad 200 tys. zł z internetowej zbiórki na „Więź”. „Ważna część budżetu redakcji”
- 22:41 Film "When Katie Met Cassidy" w HBO Max
- 22:42 Kantar, Ipsos, ARC Rynek i Opinia w przetargu Kancelarii Premiera na badania społeczne
- 22:44 "The Osbournes Want To Believe" w Travel Channel
- 22:47 NBC pokaże specjalny odcinek serialu "Rockefeller Plaza 30”
- 22:48 Marketerzy inspirują: Jakub Woźniak (Muzeum POLIN)
- 22:48 Bartek Godusławski: z „Dziennika Gazety Prawnej” na wicenaczelnego Business Insider Polska
- 22:49 „Zrównoważona przez naturę" - Żywiec Zdrój promuje się na outdoorze
- 22:50 Brand24 zyskał w II kwartale 25 klientów. Sadowski: wracamy na ścieżkę wzrostu
- 22:52 Wpływy Mindshare Polska 5,9 proc. w górę. 1,6 mln zł zysku i 18 pracowników więcej
- 22:54 Nielsen zwolni na świecie 3,5 tys. osób. "Zmiany nie obejmą Polski"
- 22:54 PKO BP: Rynki finansowe dobrze przyjęły działania pomocowe rządu
- 22:55 Tylko 1,82 proc. udziału wszystkich kanałów sportowych w I półroczu, spadek o 42 proc.
- 22:56 Rząd w ramach wsparcia zleci kampanię w prasie lokalnej o wartości ponad 1 mln zł
- 22:57 Marcin Dzierżanowski redaktorem prowadzącym „My Company Polska”
- 23:00 Abstra ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 3,4 mln zł straty, 2,2 mln zł od funduszu Wandzlów i Leśnodorskiego
- 23:11 Onet przed Allegro i WP, Facebook traci w mobile’u (Gemius/PBI z czerwca)
- 23:22 Juliusz Braun złożył wniosek o odwołanie prezesa PAP Wojciecha Surmacza
- 23:44 Tylko 92 tys. widzów w kinach w czerwcu, wpływy 1,48 mln zł. Frekwencja szybko się nie odbuduje
- 23:50 Trójka i Jedynka spadły poniżej 5 proc. udziału - to najgorsze wyniki w historii badania Radio Track. Liderem RMF FM
- 23:55 Grupa Interia przy 116 mln zł przychodów miała w ub.r. 31 mln zł zysku, 7,4 mln zł ze sprzedaży Semahead
- 23:58 „Wiadomości” wytykają kancelarii premiera i państwowym spółkom reklamy w mediach krytykujących władzę
- 23:59 Radio Nowy Świat na start miało 450 tys. słuchaczy. "Jak Trójka sprzed lat, może pozyskać jej słuchaczy - trudniej o nowych"