Archiwum z dnia 2020.07.20
- 02:41 Andrzej Duda we wtorek odbierze uchwałę PKW o wyborze na prezydenta RP
- 11:46 39. Piknik Country & Folk na żywo w radiowej Jedynce
- 13:10 Wystawa zabytkowych zabawek w Centrum Handlowym Auchan Bydgoszcz
- 13:54 Finiata wprowadza inteligentną, zautomatyzowaną usługę planowania finansowego Finiata Analityka
- 14:02 Z okazji 25. urodzin Wafli Familijnych przywołaj Urodzinowe wspomnienia w Radiu ZET
- 14:30 Onet zwraca uwagę na pracę ratowników medycznych w wideo "Cena ludzkiego życia"
- 14:54 Branża usług finansowych adaptuje środowiska wielochmurowe F5 Financial Services 2020 – raport o stanie usług aplikacyjnych
- 18:22 ContentHouse pracuje dla marki Bausch+Lomb
- 18:52 Właściciel marki Hotailors zyskał 12,6 mln zł na dalszy rozwój
- 19:15 38 Content Communication z nowym klientem z branży IT
- 20:03 Podłogowa mozaika dla odważnych
- 20:34 Tomasz Lis przeprasza w „Newsweeku” Krystynę Pawłowicz za tekst „Bulterierka prezesa”
- 22:02 RMF FM liderem słuchalności w Łodzi w I półroczu. Radio ZET wyprzedziło Eskę
- 22:08 Orange Polska szuka inwestora do rozwoju sieci światłowodowej. Sprzeda połowę udziałów za 1 mld euro?
- 22:35 Lotos promuje wakacyjną ofertę hot dogów (wideo)
- 22:36 Dawid Bednarski dyrektorem kreatywnym Imagine Nation
- 22:37 Producent "Klanu": wpływy wzrosły o 7,8 proc., zysk do 286 tys. zł
- 22:39 Polska spółka Facebooka zwiększyła wpływy o 48 proc. Ma 49 pracowników i 13,6 mln zł zysku
- 22:40 Telemark bez dużej premiery stracił 84 proc. wpływów, szykuje dwa seriale premium
- 22:41 TikTok szuka nowego miejsca na kwaterę główną. Na szczycie listy jest Londyn
- 22:43 Wydawca „Holistic.News” miał 3,6 mln zł straty, 92 tys. zł ze sprzedaży trzech numerów
- 22:44 Zjednoczone Emiraty Arabskie wysłały sondę na Marsa
- 22:45 Disney dołącza do reklamowego bojkotu Facebooka. Był największym reklamodawcą w serwisie
- 22:46 Będzie kampania dotycząca marnowania żywności
- 22:46 Koniec serialu "Briarpatch"
- 22:47 Adam Miecznikowski: wielka smuta czy post-pandemiczny renesans?
- 22:48 Marketerzy inspirują: Donata Wolińska (L'Oreal)
- 22:48 "Kuchenne rewolucje" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN
- 22:49 Produkcje TVN "Mediterranean Life" i "Beach Around the World" w HGTV USA
- 22:49 Nowa wersja filmu "Kevin sam w domu" w Disney+. Coraz liczniejsza obsada
- 22:49 Gertruda Uścińska, prezes ZUS: monitorujemy sytuację przedsiębiorców i pracowników, prowadzimy analizy
- 22:50 Netflix w drugim kwartale zyskał 10 mln subskrybentów. Mniej na marketing, Sarandos nowym CEO
- 22:51 Lotos szuka agencji do opracowania gry miejskiej
- 22:52 Strony główne: WP liderem, ale z mniejszym wzrostem niż Onet, w dół o2.pl
- 22:54 Inea ze wzrostem wpływów o 5 proc. i 15 mln zł straty. Mniej z tv i telefonii stacjonarnej, więcej z internetu
- 22:54 Duży wzrost produkcji przemysłowej w czerwcu. „Pobudzi wzrost PKB”
- 22:55 "Too Hot to Handle" i "Jeszcze nigdy..." najpopularniejszymi tytułami na Netfliksie. Podano także po raz pierwszy filmowe top 10
- 22:56 Dom mediowy Mets: przychody 29 proc. w dół, 3,2 mln zł zysku
- 22:56 Polsat Play liderem oglądalności kanałów lifestylowych w I półroczu, Active Family z największym wzrostem
- 22:57 Paweł Paluch dalej prezesem Audytorium 17, Deszkiewicz, Kubaj i Moc w radzie nadzorczej
- 23:00 Wojciech Czuchnowski i Ewa Siedlecka nie muszą przepraszać za łączenie śmierci Pawła Adamowicza z materiałami TVP
- 23:00 Wydawca „Men’s Health” z zyskiem w 2019 roku
- 23:05 Wpływy agencji GetHero w ub.r. 64 proc. w górę. Przez epidemię niższy wzrost, bez zwolnień
- 23:09 Andrzej Duda i Rafał Trzaskowski promowani mocniej w Polsacie niż w TVN i TVP, 1 mln zł na spoty Kidawy-Błońskiej (analiza)
- 23:20 Canon i ClimatePartner świętują dziesięciolecie współpracy
- 23:22 Jarosław Kaczyński o repolonizacji mediów: przepisy w tej kadencji Sejmu, według wzorców zachodnich
- 23:33 L.U.C. autorem dżingla radia Nowy Świat, Jacek Nizinkiewicz dołączy do zespołu
- 23:36 RMF FM liderem w I półroczu 2020 - tracą Jedynka i Trójka, rośnie Radio ZET
- 23:43 Kina Cinema City otwarte od 22 lipca
- 23:44 13,5 mln zł wydaje rocznie TVP na internetowy kanał PolandIN
- 23:55 „Nieobecni” nowym serialem Player.pl. Emisja w TVN w 2021 roku