Archiwum z dnia 2020.09.02
- 01:48 583 tys. widzów debiutu „Uzdrowiska” w TVP2
- 10:01 Canon wyznacza nowe standardy w cyfrowym druku produkcyjnym na papierze ciętym
- 12:22 By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem Kampanii Złotej Wstążki
- 12:47 Nowy projekt ustawy z zastrzeżeniami dotyczącymi przetwarzania „cookies” oraz funkcjonowania mediów i przedsiębiorstw. Stanowisko IAB Polska
- 14:14 Mlekpol kolejny raz sponsorem programu "Doradca Smaku"
- 14:24 Instytut Publico pracuje dla Libero Katowice
- 15:13 Kamil Policht w Kerris Group
- 17:35 Trend Micro zablokowało 8,8 mln zagrożeń związanych z pandemią COVID-19 w pierwszej połowie 2020 r.
- 18:20 Nowe audycje i wieczorne pasmo dla rodziców w ramówce Polskiego Radia Dzieciom
- 19:26 RMF FM liderem w Rzeszowie, Antyradio awansowało na podium
- 19:32 Pyszna rodzinna przygoda reklamuje serek Hochland Naturalnie (wideo)
- 19:43 Satus Starter inwestuje 4 miliony złotych w Esports Lab
- 20:36 Antek Trela partnerem w CPC Brand Consultants
- 20:37 Nadawca TV Trwam z 6 mln zł dotacji od Fundacji PZU. „Zgodne z prawem i statutem”
- 22:01 Instytut GfK został partnerem berlińskich targów IFA
- 22:05 Przez pandemię rzadziej pijamy kawę "na mieście". Na wynos najczęściej kupujemy na stacjach Orlen
- 22:21 Powstała anglojęzyczna wersja spotu i portalu akcji BohaterON. Występują Musiał, Zakościelny, Więdłocha, Bujakiewicz
- 22:25 Hyundai w nowej kampanii promuje usportowioną wersję modelu Tucson (wideo)
- 22:28 Strażacy w telewizyjnej kampanii Prostamolu Uno
- 22:30 Olga Domżała project managerem w Media4Fun
- 22:31 Viki Gabor i Marcin Maciejczak w reklamie Pumy (wideo)
- 22:31 Marta Kalmus-Jankowska i Piotr Jankowski głosami Radia Gdańsk
- 22:32 Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups
- 22:33 Porady mieszkaniowe w kampanii Otodom
- 22:33 Stowarzyszenie Program Czysta Polska z kampanią ekologiczną. W spotach Beata Kozidrak, Małgorzata Pieczyńska, Anita Sokołowska, Krzysztof Ibisz, Kamil Bednarek i Piotr Kupicha
- 22:35 Felieton prof. Jerzego Bralczyka w jesiennej ramówce Radia Pogoda
- 22:37 Agnieszka Szydłowska z cyklem podcastów w Empik Music
- 22:38 Player.pl w Apple TV
- 22:39 Krzysztof Czabański: zmiany w Trójce idą w bardzo dobrym kierunku
- 22:40 Samsung reklamuje bestsellery AGD i RTV w promocji ze zwrotem do 1500 zł
- 22:40 Pierce Brosnan w filmie "The Last Rifleman"
- 22:41 MZN Property po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media 14 września zniknie z giełdy
- 22:42 Łukasz Błąd po 23 latach kończy współpracę z Polskim Radiem
- 22:42 Samsung wprowadza do sprzedaży Galaxy Z Fold2. Składany ekran, obsługa 5G i potrójny aparat za 8799 złotych
- 22:43 Były rzecznik WOŚP Krzysztof Dobies dyrektorem generalnym Fundacji Avalon
- 22:44 Elon Musk trzecim najbogatszym człowiekiem świata, wyprzedził Marka Zuckerberga
- 22:44 Dawid Podsiadło nie jedzie, kiedy nie musi w reklamie banku Credit Agricole (wideo)
- 22:44 Już 2,45 mln adresów internetowych działa w domenie .pl
- 22:44 iPhone 11 najlepiej sprzedającym się smartfonem w I poł. 2020 r. (TOP 10)
- 22:45 Maciej Głogowski gospodarzem „Poranka Radia TOK FM” w środy
- 22:45 Nowa animacja „Park Jurajski: Obóz Kredowy” od 18 września w Netfliksie (wideo)
- 22:45 Porwanie przez UFO promuje 30 GB internetu w Plus na Kartę (wideo)
- 22:46 HBO pokaże specjalny odcinek "Bajeru z Bel-Air" na 30-lecie serialu
- 22:46 Mleko Łaciate w nowych, ekologicznych opakowaniach
- 22:46 Rusza CDA Cinema. Polskie premiery najnowszych produkcji kinowych dla użytkowników CDA Premium
- 22:47 PZPN pokazał nowe koszulki reprezentacji. Promuje je spot "Wspomnienia mają te same barwy"
- 22:47 Stowarzyszenie Pisarzy Polskich protestuje przeciw „psuciu Trójki”. „Z odwołaniem Strzyczkowskiego zgasła nadzieja na ratunek”
- 22:48 Igor Herbut z audycją w RMF Classic. Wracają Artur Andrus i Stanisław Janicki
- 22:49 Jarosław Nowicki dyrektorem finansowym w Havas Group
- 22:49 Mediaplus z obsługą marek Stada
- 22:49 Twórcy serialu "Gra o tron" pracują dla Netfliksa. Na początek "Wspomnienie o przeszłości Ziemi"
- 22:50 Tesco zamyka sklep internetowy i sześć sklepów stacjonarnych, których nie przejmie właściciel Netto
- 22:51 1,56 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku
- 22:51 Od 2 września Małgorzata Ohme z programem „Onet w domu”
- 22:51 Klient chce od spółki zależnej K2 3,7 mln zł kary, firma uznaje to za bezpodstawne
- 22:51 Szybki test na COVID-19 bez laboratorium
- 22:52 Marek Czyż przesuwa start swojego serwisu, budżet miesięczny w dół z 90 do 20 tys. zł
- 22:52 Apple szykuje jesienną ofensywę. Nowe iPhone'y, iPad Air, Apple Watch, HomePod i Apple TV
- 22:55 Facebook nie chce płacić wydawcom w Australii. Grozi blokadą udostępniania newsów
- 22:57 Michał Jasiński dyrektorem zarządzającym UM Thrive
- 23:00 Więcej „Leśniczówki” w TVP1. Emisja telenoweli także w czwartki i piątki (wideo)
- 23:05 W sierpniu TVP1 liderem w grupie ogólnej, a Polsat - w komercyjnej. Hitem finał Ligi Mistrzów
- 23:05 "Charlie Hebdo" znowu publikuje karykatury Mahometa
- 23:09 Aplikacja ProteGO Safe kosztowała 2,55 mln złotych, miesięcznie rząd wydaje na nią ponad 136 tys. „Zmarnowane pieniądze”
- 23:11 Projekt nowego Prawa komunikacji elektronicznej: koncesja na nie dłużej niż 10 lat? "Zagraża interesom ekonomicznym nadawców"
- 23:44 Spada zaufanie do mediów, rośnie liczba subskrypcji. W Polsce TVN i Onet najpopularniejszymi źródłami newsów
- 23:49 Empik wprowadza Premium Free z darmowymi dostawami, w pełnym Premium 6 miesięcy Empik Music za darmo