Jasiński będzie odpowiedzialny za całościową realizację strategii biznesowej agencji, budowanie i rozwój relacji biznesowych z Nestle, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie najważniejszych projektów.
Równocześnie dołączy do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative, agencja Reprise oraz brand Matterkind.
Nowego szefa UM Thrive, od strony strategicznej, wspierać będzie Sebastian Szysz, który niedawno objął stanowisko UM strategy directora.
Zadaniem Szysza będzie nadzorowanie wdrożeń i rozwoju produktów agencji UM oraz bieżące, strategiczne wsparcie zespołów UM oraz UM THRIVE. Całym zespołem strategii grupy Mediabrands niezmiennie kieruje Paweł Orkwiszewski, jako chief strategy officer.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/monika-bronowska-szefowa-ipg-mediabrands-w-polsce-i-regionie-cee,7170714620868737a ##

Michał Jasiński przez wiele lat związany był z agencją mediową MediaCom Warszawa. Ostatnio pełnił funkcję iInternational business directora, odpowiedzialnego za koordynację obsługi m.in. P&G. Pracował także dla takich marketerów jak: TEVA i Mars.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
UM Thrive został powołany jesienią ub.r. po wygraniu przetargu mediowego Nestle i działa w ramach domu mediowego UM. Obecnie liczy kilkudziesięciu specjalistów od komunikacji 360 stopni.











