Archiwum z dnia 2020.09.09
- 09:10 On Board Think Kong odpowiada za globalną promocję Sentinic
- 10:43 Grupa OKNOPLAST kolejny raz pobiegła w Poland Business Run
- 10:53 Którą dachówkę wybrać - ceramiczną czy cementową?
- 12:41 Grayling Poland wspiera komunikacyjnie hotel Roberta De Niro w Warszawie
- 13:06 Kuba Błaszczykowski inwestuje w apartamenty Złota 44
- 14:04 Targi Zajęć Pozalekcyjnych w Galerii Bronowice
- 14:08 Nie musisz kupować dziecku ubezpieczenia w szkole
- 14:34 Najemcy i galerie handlowe – współpraca i wzajemne wsparcie przynosi efekty
- 15:14 Europa Ubezpieczenia wspiera siatkarki Volley Wrocław
- 15:23 Grzegorz Lewko w radzie nadzorczej PMPG Polskie Media
- 16:54 „No to w Polskę” - nowy program w ramówce MoveTV i Traffic.tv
- 18:09 P.o. rzecznika Grupy Azoty Monika Darnobyt, trwa rekrutacja na stanowisko
- 18:18 Zmarł Edward Mikołajczyk, wieloletni dziennikarz TVP
- 18:18 Business Fashion Environment Summit - pierwsza konferencja o zrównoważonym rozwoju w regionie CEE
- 18:49 Estońskie technologie w Polsce: GIAP we współpracy z EyeVi Technologies będzie tworzyć mapy cyfrowe polskich dróg
- 19:54 Prêt-à-Porter PR obsługuje markę Guess
- 21:51 Piotr Pytlakowski: w Warszawie pobito znaną dziennikarkę, bo wzięto ją za lesbijkę
- 22:05 Małgorzata Bańka z autorską audycją o piosence francuskiej w Radiu Dla Ciebie
- 22:18 Japońska IKEA zaangażowała do kampanii wirtualną influencerkę
- 22:21 Bliss Diamonds klientem Platinium Cast
- 22:22 Forum Ekonomiczne: kryzys wywołany Covid-19 to czas sprzyjający fuzjom
- 22:30 Młodzi mężczyźni najmniej boją się koronawirusa
- 22:30 Grupa Płodni.com dla Newbridge
- 22:33 Kampania Almette podkreśla lokalny charakter marki (wideo)
- 22:34 Uber wspólnie z Renault i Nissanem będą oferować klientom w Europie samochody elektryczne
- 22:35 Martin Stysiak: z UKE do Play
- 22:36 Papaya Films dla platformy OJO Bingo
- 22:37 Netflix ujawnia finałowy zwiastun serialu „Ratched”, premiera 18 września
- 22:38 Zalando promuje marki premium w kampanii "Real life luxury"
- 22:39 Apple otwiera pływający sklep w Singapurze (wideo)
- 22:40 KE: TikTok dołącza do kodeksu przeciwko mowie nienawiści, zobowiązuje się do blokowania określonych treści
- 22:41 Knorr angażuje do kampanii reklamowej córkę Natalii Kukulskiej
- 22:41 Nowe studio CI Games szykuje grę „Lords of the Fallen 2”
- 22:41 Startuje serwis rlaxx TV. Dostęp do darmowych treści w zamian za oglądanie reklam
- 22:41 Pandemia koronawirusa pomogła w III kw. handlowi, zaszkodziła budownictwu
- 22:42 Spotify planuje ograniczony tryb offline dla użytkowników bez konta Premium
- 22:43 Wyciek danych użytkowników Play. Operator zamyka firmowe forum
- 22:43 Anna Sambor dyrektor zarządzającą 38 Content Communication
- 22:43 W sierpniu najtaniej w Biedronce i Auchan. Ceny wyższe niż w lipcu
- 22:44 Emisja akcji magazynów „CD-Action” i „PC Format” zakończona w 9 dni (aktulizacja)
- 22:44 Ministerstwo Cyfryzacji: 14 dni na konsultacje zmian w krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
- 22:44 Zofia Smełka-Leszczyńska strategiem kreatywnym w Hill+Knowlton Strategies Poland
- 22:44 Robert De Niro i John Malkovich w filmie "Wash Me In The River"
- 22:46 Sylwia Monostori redaktorem prowadzącym magazynu "Coaching"
- 22:46 Polimery można coraz prościej "szyć" na miarę - reakcja ATRP w warunkach niemal domowych
- 22:47 Xbox Series X będzie kosztował 2249, słabszy Xbox Series S 1349 złotych. Przedsprzedaż od 22 września 2020 roku
- 22:47 Mariusz Gierszewski dołączy do Wirtualnej Polski
- 22:47 Agencja Bardzo z 5,3 mln zł wpływów i 685 tys. zł straty
- 22:48 Anna Staszyńska szefową marketingu w Motorola Mobility
- 22:49 Aktorzy: praca na planie "Śniegu już nigdy nie będzie" była przygodą. Szumowska i Englert: bohaterowie naszego filmu potrzebują uzdrowiciela
- 22:49 15 września wirtualna konferencja Apple
- 22:50 Cyfrowy Polsat z nową ofertą telewizji: 3 główne pakiety i 9 dodatkowych
- 22:51 Daniel Obajtek Człowiekiem Roku Forum Ekonomicznego 2020
- 22:52 UEFA musiała zwrócić nadawcom telewizyjnym 680 milionów dolarów
- 22:55 Polskie Radio wyemitowało wywiad z Borysem Budką z opóźnieniem. „Sprawdzano, czy nie powiedział nieprawdy”
- 22:55 Stadnina Koni w Janowie Podlaskim szuka agencji PR
- 22:57 Eurowizja Junior 2020 odbędzie się w Warszawie, ale każdy z artystów wystąpi ze sceny w swoim kraju
- 22:58 „Szkiełko i oko” Doroty Kani i „Rozmowa kulturalna” Magdaleny Piejko jesienią w Polskim Radiu 24
- 22:58 Powstaną dwa nowe sezony serialu "Bajer z Bel-Air". Zamiast komedii historia dramatyczna
- 23:00 Wpływy WP Pilot 134 proc. w górę. Strata zmalała do 1,7 mln zł, Wirtualna Polska dopłaciła 16 mln zł do kapitału
- 23:03 Polsat Media wchłania biuro reklamy Interii i przejmuje sprzedaż jej oferty
- 23:05 Adwokat „Gazety Polskiej Codziennie” zaskarży zakaz publikacji o Bońku. Prezes PZPN: mam prawo się bronić
- 23:10 Hybrydowa premiera „Mulan” bez komercyjnego sukcesu. „Disney nie miał wyjścia, chciał ograniczyć straty”
- 23:33 Rząd wprowadzi podatek od wpływów reklamowych? "Mógłby zagrozić istnieniu mniejszych mediów, a osłabić te większe"
- 23:44 Ewa Zając za Barbarę Grabowską szefową HR w Agorze. Związkowcy obawiają się dużych zwolnień
- 23:49 Szykują się zmiany w TVN. „Silniejsza integracja z Discovery, oferta dla widzów o każdej porze dnia, na każdym urządzeniu”
- 23:55 Elastyczniejsze limity czasu reklam w telewizji: 72 minuty przez 6 godzin zamiast 12 minut w godzinie