Archiwum z dnia 2021.01.11
- 00:33 Sztuczna inteligencja "podpowiada" Empikowi, gdzie otwierać salony
- 00:33 Netflix pokazał pierwsze zdjęcia z planu filmu "Armia umarłych"
- 11:46 Jak wpłynąć na doświadczenie klienta, czyli o roli dźwięku w sklepie
- 11:53 Dokument przestawiający sylwetkę Tigera Woodsa w HBO GO (wideo)
- 11:59 Finał Miss Polski Nastolatek w Super Polsat
- 12:31 Nowy Jeep Grand Cherokee L oficjalnie zaprezentowany (wideo)
- 13:22 Domowe Sanatorium klientem agencji Face it
- 14:45 Matylda Żemajtis awansowała w Walk PR
- 14:55 RMF MAXXX z przedłużoną koncesją na Podlasiu
- 14:59 Foxy pomaga z UNICEF w walce z koronawirusem
- 15:28 Puma przestawia nowe buty piłkarskie Future Z
- 16:12 Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii
- 16:23 Lech pokazuje, że ma "zimę w garści!”
- 16:53 Pobyt i praca w Polsce obywateli Zjednoczonego Królestwa. Najważniejsze zmiany
- 17:19 Polsat Media zaczyna współpracę ze Space Cat Industries i Agencją Słucham, kończy z Grupą Abstra
- 17:44 15,2 mln zł nagród z zysku dla 2,7 tys. pracowników Telewizji Polskiej
- 18:31 Marta Sielska: z Interii do Spicy Mobile
- 20:35 Jarosław Jakimowicz chce przeprosin od wtv.pl. "Nie byłem skazany prawomocnie za napad na pocztę"
- 20:54 Zalando rozszerza współpracę z The Icon Agency
- 21:00 RMF FM nowym liderem słuchalności w Toruniu, Radio Gra spadło na trzecie miejsce
- 21:06 Nowy serial „Preacher” od 1 lutego w AMC
- 21:11 Nicky Bullard prezeską MRM Europe
- 21:25 Ruszył konkurs na identyfikację wizualną Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage w Toruniu
- 21:30 Apple może produkować auta elektryczne z Huyndaiem. Trwają rozmowy
- 21:35 Centrum Nauki Experyment ma nową identyfikację wizualną
- 21:35 „Babylon Berlin 3” w Epic Drama
- 21:37 Tomasz Hajto nie będzie już reklamował eToto
- 21:39 Chris Macdonald chief executive officerem w agencji McCann. Harjot Singh - chief strategy officer
- 21:40 Zmarł Cezary Sochacki, dyrektor zarządzający Move TV
- 21:40 Krzysztof Burmer na czele marketingu i sprzedaży Asta-NET
- 21:41 Marketing internetowy według agencji: jaki był 2020 rok, co przyniesie 2021?
- 21:41 IBRiS: PiS z poparciem 33,2 proc., KO - 20,6 proc.
- 21:41 Szymon Koćmiel w zespole agencji John Leggy
- 21:43 Temat szczepionki na COVID-19 będzie wiodącym elementem kampanii wielu marek
- 21:43 carVertical nowym klientem MullenLowe MediaHub
- 21:44 Kolejne nadajniki DAB+ Polskiego Radia
- 21:44 Robert Andrzejczyk szefem globalnej sprzedaży w PLL LOT
- 21:44 MTV Global nowym kanałem ViacomCBS, nadawca czeka na udzielenie koncesji
- 21:45 Pandemia i przyszłość 5G dominujące w branży telko w 2020 roku. „To będzie widoczne w przyszłości”
- 21:45 Accor rzuca wyzwanie Airbnb - rusza z wynajmem prywatnych kwater
- 21:45 Alicja Wysocka Świtała w jury Sabre Awards 2021
- 21:46 10 proc. zniżki za opłacenie z góry abonamentu RTV za 2021 rok
- 21:46 Metamorfozy za stołem w reklamie piwa Perła (wideo)
- 21:46 Tajlandia otwarta dla turystów pomimo rosnącej liczby zachorowań na Covid-19
- 21:47 Wydawnictwo Zwierciadło: więcej z reklam, czasopism i książek, strata wzrosła do 1 mln zł
- 21:47 Kanały AMC, Bollywood i Novela TV w UPC Polska
- 21:48 Aviva nową kampanią promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie (wideo)
- 21:49 Agnieszka Zalewska za Martę Marchewicz w radzie nadzorczej Ruchu
- 21:49 Jakub Wątor odchodzi z Wirtualnej Polski. „Najpierw odpocznę, później wybiorę coś z kilku propozycji”
- 21:50 "Twitteryzacja" dziennikarstwa, radykalizacja redakcji i złota era seriali. Prognozy dla mediów na 2021 rok
- 21:51 Havas otwiera agencję e-commerce, na czele Jacek Celiński
- 21:51 Twitter na stałe zablokował konto Donalda Trumpa. "Ryzyko podżegania do przemocy"
- 21:53 „Cyberpunk 2077” pod lupą UOKiK-u, urząd chce wyjaśnień od CD Projekt
- 21:54 Przemysław Ziurkowski dyrektorem zarządzającym Multi Channel Network
- 21:54 O. Paweł Kosiński redaktorem naczelnym Deon.pl. W zespole Krzysztof Fijałek
- 21:54 Amazon wypowiedział swoje usługi prawicowemu serwisowi Parler. Apple i Google również
- 21:55 Radio 357 podniosło próg zbiórki z 500 tys. do 615 tys. zł. Ma powstać sklep z gadżetami
- 21:56 Prezes PKN Orlen ws. przejęcia Polska Press: Francuzi i Niemcy śmieją się z nas do rozpuku
- 21:56 Bankructwa w 2021 roku obawia się co trzecia firma
- 21:56 Minister zdrowia: w WUM nie ma śladów akcji promującej szczepienia, oczekuję dymisji rektora
- 21:58 General Motors wprowadza nowe logo
- 21:58 Adam Kotleszka zaprzecza sugestiom Foot Trucka, że chwalił się z fikcyjnych profili. Szef TVP Sport: zniszczyliście człowieka
- 21:58 Wzrost aktywności na rynku fuzji i przejęć przez pandemię
- 21:59 Katarzyna Warnke, Kuba Wojewódzki i Janusz Palikot promują piwo Buh. Cena 8,99 zł za butelkę
- 22:11 Facebook wycofa przycisk Lubię to! ze stron marek i osób publicznych, stawia na interakcje. „Kosmetyczna zmiana, porządkowanie nazewnictwa”
- 22:22 Oglądalność kanałów informacyjnych w 2020 roku wzrosła o 29 proc., TVN24 liderem
- 22:25 W Trójce tylko Łukasz Ciechański w porannym paśmie, Małgorzata Łukowska pracuje nad własną audycją
- 22:30 Podsumowanie roku w reklamie programatycznej, prognozy na 2021 rok
- 22:33 „Rzeczpospolita” usunęła tekst prawnika krytykujący kupno Polska Press przez Orlen
- 22:55 Branża eventów zadowolona z uwzględnienia jej w programie umorzeń subwencji PFR. Dalej obawy o przyszłość