Archiwum z dnia 2021.01.28
- 09:15 PepsiCo kolejny raz stawia na zieloną energię od PGE
- 09:24 Drzwi DP 180 z wąskim słupkiem w klasie antywłamaniowej RC2
- 11:01 Uratowali zabytkowy system dzwonowy bijący w katedrze w Gliwicach
- 11:07 Gameset podzieli się wiedzą z marketerami w drugiej serii webinarów #GamesetKnows
- 11:19 Clue PR pracuje dla Fellowes
- 11:31 Twitter będzie ostrzej walczył z dezinformacją
- 11:45 Nowa spółka na rynku obiektów mixed-use
- 11:59 Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy
- 13:37 154 dni – tyle średnio arbitrzy Sądu Arbitrażowego przy KIG potrzebowali w 2020 r. na wydanie orzeczenia
- 15:58 Atrium gra razem z WOŚP
- 16:00 Klaudia Lis oraz Katarzyna Kiełbasińska w zespole lifestyle Big Picture
- 17:47 Ruszył proces Kamila Durczoka ws. kolizji spowodowanej po pijanemu. "Muszę ponieść karę i tę karę poniosę"
- 18:34 Cisco ostrzega: w tym roku więcej ataków hakerów
- 19:30 Ekipa Mediów Narodowych zaatakowana na marszu Strajku Kobiet (wideo)
- 21:00 „Zdrowie w Twoich Rękach" hasłem kampanii Dettol
- 21:01 RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. TOK FM awansowało z 6. na 2. Miejsce (dane za II półrocze)
- 21:11 TikTok otwiera biuro w Polsce, na czele Sylwia Chada
- 21:22 Dwie trzecie polskich internautów ma więcej niż jedną prywatną skrzynkę mailową
- 21:27 Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg Aldi Polska
- 21:29 Masz tylko OC? Musisz być gotowy na przykrą niespodziankę
- 21:30 Twitter kupił platformę do wysyłania newsletterów
- 21:30 Drugi sezon „Pisarze. Serial na krótko” od 26 lutego w Canal+ Premium
- 21:33 Powstanie serial "Wielki Gatsby"
- 21:33 Check Point Research: użytkownicy TikToka narażeni na kradzież danych osobowych przez luki w systemie
- 21:35 Kantar tworzy dział commercial, na czele Dorota Cudna-Sławińska
- 21:36 Cut The Mustard obsłuży Żywiec Zdrój w social mediach
- 21:37 Zmiany w tygodniku "100 rad", nowe cykle i rubryki
- 21:38 Althermedia zajmie się dla NASK społeczną kampanią o sekstingu
- 21:39 Haitong podwyższa rekomendację Orange Polska. Szacuje, że uzyska ponad 1 mld zł za udziały FiberCo
- 21:40 Rząd wraz z Pocztą Polską stworzy system do obsługi e-doręczeń
- 21:41 Dentsu: globalne wydatki reklamowe wrócą do poziomu sprzed pandemii w 2022 roku
- 21:41 Garmond Press: Marcin Szmid poza zarządem, Krzysztof Szmid w radzie nadzorczej
- 21:41 PLL LOT: wkrótce przeszkolenia pilotów B737 MAX zgodnie z wytycznymi EASA
- 21:42 Dokument discovery+ Originals o papieżu Franciszku w player.pl
- 21:42 Nowy serial „Cień i kość” od 23 kwietnia w Netfliksie
- 21:43 Huuuge sprzedaje 33 mln akcji za maksymalnie 1,7 mld zł, 90-95 proc. wpływów z emisji wyda na przejęcia
- 21:43 Rekord oszczędności Polaków
- 21:43 Nowe daty premier Disneya. Sporo zmian w stosunku do wcześniejszych zapowiedzi
- 21:44 Druga część szóstego sezonu „Fear the Walking Dead” od 12 kwietnia w AMC
- 21:44 Kinowa premiera filmu „Mistrz” o pięściarzu z KL Auschwitz przesunięta na 3 września (zwiastun)
- 21:45 Paweł Siennicki po odejściu z Polska Press został wiceprezesem Portów Lotniczych
- 21:45 Mocne spadki na Wall Street. Indeks Dow Jones w dół najmocniej od trzech miesięcy
- 21:45 Zwierzęta także zakażają się koronawirusem. Niektórzy naukowcy chcą je szczepić przeciw Covid-19
- 21:46 Michał Żebrowski jak Jan Skrzetuski po przegranym zakładzie z Borysem Szycem w spocie McDonald’s
- 21:47 ODKRYJ LEGO® VIDIYO™ - ZUPEŁNIE NOWY RODZAJ ZABAWY OD GRUPY LEGO I UNIVERSAL MUSIC GROUP
- 21:47 Grupa LTTM wypłaciła w ubiegłym roku twórcom 42 mln złotych
- 21:47 Wzrósł w styczniu Wskaźnik Wyprzedzający Koniunktury
- 21:48 28 lutego premiera serialu "Kajko i Kokosz". Oto pierwszy zwiastun
- 21:48 „Raya i ostatni smok” od 5 marca w kinach i na VOD
- 21:49 Olga Ładna-Toeplitz szefową pionu postprodukcji w Human Ark
- 21:49 Booksy pozyskało 70 mln dolarów od dwóch funduszy, chce rosnąć w USA i Europie
- 21:49 Ekstraklasa wznawia sezon, do tej pory przekazała klubom 146 mln zł
- 21:49 W 2020 roku ponad 1,3 mln naruszeń na polskich drogach
- 21:51 WarnerMedia tworzy agencję kreatywną w regionie EMEA, szefową Małgorzata Chapman
- 21:51 Redaktor naczelny "The Washington Post" odchodzi na emeryturę
- 21:54 Zmiana naczelnej „Dobrego Wnętrza”: Agnieszka Gruszczyńska-Hyc za Iwonę Ławecką-Marczewską
- 21:56 Nowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy” wiosną w Polsacie. Adamczyk, Żukowska i Mecwaldowski w obsadzie
- 21:57 KER: reklama Toyoty z Włodzimierzem Zientarskim wprowadza w błąd (wideo)
- 21:57 Organizatorzy eventów chłodno o pomocy rządu. Kładą na stół kolejne pomysły
- 22:00 Aflofarm największym reklamodawcą 2020 roku. Polkomtel i Ferrero z dużymi spadkami, mocno w górę Neonet (Top10)
- 22:20 Seriale TVP2 najchętniej oglądane w 2020 roku, „Osiecka” najwyżej sklasyfikowaną nowością (top 20)
- 22:22 Akcje CD Projekt w trzy dni podrożały o 26 proc. „Gra przeciw krótkim pozycjom, trochę jak w GameStop”
- 22:38 Kolejne obniżki honorariów w „Chwili dla Ciebie”
- 22:50 TVN testuje standard DVB-T2/HEVC w czterech miastach
- 22:55 Wejście Amazona do Polski elektryzuje rynek. Będzie walczył o reklamy